kertokaapa paljonko on kuukausipalkka yksityisellä asemalla. Tehtäviin kuuluu kassa-asiat, ajanvaraus vakuutuksien myynti ja ajoneuvojen rekisteröinti. Paikka ei ole pääkaupunkiseudulla, mutta isossa kasvukeskuksessa kuitenkin.
Koulutus on alalle sopiva ja työkokemustakin löytyy, vaikkakaan ei autoalalta.
Odotan vastauksianne!
autokatsastusaseman toimistovirkailija
6
5858
Vastaukset
- Ex-virkailija
Tarjoavat 1000-1200 €/kk ja parhaimmillaan maksavat 1500€/kk, koska hommaan saa jonkun tohon hintaan kumminkin...
- toimistotätsy
Kts tuore Autoalan työehtosopimus, suosituspalkkoja. Noudatetaan ainakin meillä. Riippuen alueesta, siinä 1800 e molemmin puolin aloittelevalla toimistosihteerillä. Aluksi syytä kuitenkin tyytyä harjoittelijan palkkoihin, kunnes oppii työnkuvan kokonaisuudessaan.
- sihteeri
Itse olen pääkaupunkiseudulla katsastusaseman toimistosihteerin tehtävissä. Palkkaa maksetaan meille toimistolaisille n.1700 ja risat, 5 vuotta samoissa hommissa tällä asemalla ollu saa 1900 vähän päälle. Siitä voi lähteä vääntämään, yksityisillä paremmat palkat/mahdollisuus neuvotella toisin kuin esim. a-katsastuksella. :)
ps. mut on tämä kyllä nihkeetä hommaa, kohta otan lopputilin ja vaihdan hommia :D - Anonyymi
Mikä lie tällä hetkellä katsastusasemien toimistotyöntekijöiden palkka?
- Anonyymi
Yksityinen työnantaja 3000€/kk.
- Anonyymi
3100 mulla ja ylsityinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673