Onko kukaan koskaan soittanut ganesia äidinkieltään englanniksi puhuville, olis kiva tietää kommentteja esim. get onista.
Luin siitä Aaltosen kirjasta, että tämä Stanley, (vai mikä lie), pyys Remua huutaan get onin loppuun "Stop the music, I've gotta smoke". Oli soittanut sitten biisiä kavereilleen ja arvuutellut mitä siinä sanotaan, mitä ihmeellisempiä vastauksia oli tullut, (ei kertonu mitä).
Minä olen aina kuullut sen get onin lopun jotenkin näin: "Dr Miller.... ja jotain... "
hurriganesta engelsmanneille
-Mauritius-
1
460
Vastaukset
- ganesia
soitettu engelsmanneil, jotka pyöritteli silmiään ja monttu auki jäi kattoo, et mitä toi oikein laulaa. Muistankos väärin, et ganes kävi lontoos heittää keikkaa, mut jäi vallottamat. Ja eurooppalaiset ihmetteli, et mikäs toi äijä on ku tykittää siansaksaa nii per****
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059