On tarkoitus laittaa matala kuomu lisälaitojen päälle Muuli 1250xi kärryyn. Jos mahdollista, mistä saa edullisimmin matala kuomun mekaniikkoineen Tku-Pori-Tre-Lahti-Hki alueen sisältä.
Mistä matala kuomu ?
7
7427
Vastaukset
- e174
Tiedätkö.
Mitä siitä seuraa jos laitat vielä lisälaitojen
päälle kuomun.
Elikä pistä muuli vaihtoon ja osta kunnon kärry.- VIELÄ.
Et ilmeisesti meinaa laittaa kuormaa ollenkaan , nimittäin painorajat paukkuu niin autossa kuin kärryssäkin.
- Nimetön
VIELÄ. kirjoitti:
Et ilmeisesti meinaa laittaa kuormaa ollenkaan , nimittäin painorajat paukkuu niin autossa kuin kärryssäkin.
Ei se kuomu paina paljon, omassa 1250 ix:ssä on
45 cm:n kuomu, joka painaa 20 kg.
Mitä ne lisälaidat vaikuttaa, kun joku kirjoitti, että jotain tapahtuu... - VIELÄ.
Nimetön kirjoitti:
Mitä ne lisälaidat vaikuttaa, kun joku kirjoitti, että jotain tapahtuu...Lisälaidat, kuomu,kärryn oma paino, nämä painot lasket yhteen, ja vähennät siitä painosta joka autosi rekisteriotteessa on missä sanotaan paljonko saat autollasi vetää. Jos jotain jää viivan alle, sen verran saat laittaa kuormaa.
- kaaleppi
Nimetön kirjoitti:
Mitä ne lisälaidat vaikuttaa, kun joku kirjoitti, että jotain tapahtuu...Mistä saa Muuli 1250 ix:ään 45 cm kuomun? Olisi tarve.
- Nimetön
kaaleppi kirjoitti:
Mistä saa Muuli 1250 ix:ään 45 cm kuomun? Olisi tarve.
265 x 125 cm.on muuli 1250ix:n. Myydään Rautiassa hintaan 400 (uutena) merkki Europlast
- Jari pp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848