Seurustelen itse ja silti olen mustis, kun yks miespuolinen kaverini alko seurustelee... Tietysti oon tavallaan myös onnellinen hänen puolestaan, mutta... häl ei tietenkään oo enää niin paljon aikaa mulle ja ... niin pakko se on myöntää et oon salaisesti ehkä hiukan ihastunut kyseiseen ihmiseen ja siks sille naisellekin mustis, mut en haluu tunteitani kellekään paljastaa, koska nykyinen suhteeni on mulle sen verran tärkee...
kaverista mustis
3
696
Vastaukset
- kun...
on ihminen sillä lailla itsekäs(narsisti), että haluaa olla kaikille se keskipiste. Mulla sama tilanne, joten sympatiat sun puolella. Kuitenkin kun tiedän mistä tämä johtuu, sitä osaa hallita tunteitaan paremmin. Antaa muidenkin olla onnellisia... Ehkä auttaisi hyväksymistä, jos opettelisi tuntemaan sen naisen paremmin? Kokeile! Avain sana on avoinmieli!
- miten olis
jos ottasit etäisyyttä kyseiseen mieheen kun se vielä ei ole kovin hankalaa.He elävät omaa elämäänsä ja sinä omaasi.Koska jos sinä rakastut niin kaikki on huomattavasti hankalampaa SINULLE.Kavereista ei olla mustiksia vaan ollaan iloisia heidän onnestaa
kuten hän on sinun.Mikset ole o0ma mihesi kanssa vaan surkuttelet kun kaverilla ei ole aikaa.Käytä energiasi siihen mitä sinulla on kun siihen mitä et saa..- alkup.
Katsos, kun sitä elämässään saa eri asioita eri ihmisiltä. Yhdeltä ei voi saada kaikkee, ei edes omalta mieheltään. Ihan samoin oon joskus aikoinaan ollu allapäin, kun joku parhaista samaa sukupuolta olevista ystävistäni on alkanu seurustelee sillä seurauksella, et meidän yhteinen aika on vähentyny.
Ja mitä siihen naiseen tutustumiseen tulee, niin oisin tavattoman onnellinen, jos voitais kaikki neljä olla kavereita, mut mun kulta ja ystävä-/kaverimies ei tuu toimeen keskenään. Kaverini tyttöystävän taas oon tavannu vaan kerran. Yritin olla ystävällinen ja mukava, mut vastakaiku oli vähän karua... Et semmosta... Kyllä tää tästä kumminkin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756