Tulin näin, nousin sängystä ja voitin minua kalvaneen Flunssan! Olo on kertakaikkisen hyvä... Tänään olen VOITTAJA!! Menen töihin ja grillaan illalla makkaraa terassillani, tietenkin lämpimästi pukeutuneena!
MINÄ ELÄN!!
6
323
Vastaukset
voittajan on helppo hymyillä....=:0)))
Eikä se maksa mitään! Muutama päivä on menny naama norsun fidulla... Ihanaa et päivä paistaa taas!
NW4EVER kirjoitti:
Eikä se maksa mitään! Muutama päivä on menny naama norsun fidulla... Ihanaa et päivä paistaa taas!
mieli se on tarttuvaa....
Muksat päivän jatkeet.....=:0))))))===]BBrunetti kirjoitti:
mieli se on tarttuvaa....
Muksat päivän jatkeet.....=:0))))))===]Kiitos sinulle! Hyvää ja ratkiriemukasta päivän jatkoa.. :) :) :)
- Kuunkulkija
Se on aina kliffaa herätä ja huomata olevansa hengissä. Mä teen kans sen joka aamu sukulaisten ja kaverien kiusaksi.
...tottahan se on, että heräsin! Heräsin taas elämään ja tähän päivään! Kiitos Herralla, että
vei tuon taudin pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20611881- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596303Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1765221- 564967
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504508Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164418- 1193916
- 823415
- 531957