annatteko päästää suuhun

Henna17

Moi! Ehkä hiukan outo kysymys mut eipä kehtaa kavereiltakaan kysyä, eli annatteko päästää spermat suuhun ja pidätkö? nieletkö vai valutatko sen pois? milloin ensimmäisen kerran, vahinko vai kokeilunhalu?

54

16261

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emmi80

      annan laueta suuhun ja yleensä nielen, maussa nyt ei oo kehumista mut..ekan kerran vahingossa kun taisin olla liian aktiivinen. kyllä mä ainakin keskustelen ystävieni kanssa näistä jutuista, he ottavat mieluiten naamalle!harjoitteluniloa henna!

      • Kysymys

        Kysymys kuuluu: onkohan sinulla mahdollisesti joku vakituinen vai oliskohan mukavalla ja osaavalla reilu parikymppisellä nuorella miehellä edes jonkunnäköisiä mahdollisuuksia tavata sut näissä merkeissä ?
        Jos vastaat kyllä, kysy haluisko joku ystävistäs tulla mukaan jos tavattais kolmistaan.
        Tässä oli minun kysymykseni.


      • Anonyymi
        Kysymys kirjoitti:

        Kysymys kuuluu: onkohan sinulla mahdollisesti joku vakituinen vai oliskohan mukavalla ja osaavalla reilu parikymppisellä nuorella miehellä edes jonkunnäköisiä mahdollisuuksia tavata sut näissä merkeissä ?
        Jos vastaat kyllä, kysy haluisko joku ystävistäs tulla mukaan jos tavattais kolmistaan.
        Tässä oli minun kysymykseni.

        Ihanko luulit oikeastikin jaksavas kaks naista samaan aikaan voi poika parka et tiedäkkään mitä se vaatii


      • Anonyymi
        Kysymys kirjoitti:

        Kysymys kuuluu: onkohan sinulla mahdollisesti joku vakituinen vai oliskohan mukavalla ja osaavalla reilu parikymppisellä nuorella miehellä edes jonkunnäköisiä mahdollisuuksia tavata sut näissä merkeissä ?
        Jos vastaat kyllä, kysy haluisko joku ystävistäs tulla mukaan jos tavattais kolmistaan.
        Tässä oli minun kysymykseni.

        Ois kivaa. Annan Teille. Tulkaa kipi kapin Jyväskylään, mulla seisoo jo.


    • Bobo

      Joo Moi!
      Tässä nähtiin että tilastoja tarvitaan, jos ei esimerkiksi kavereilta voi kysellä. Siispä, katso alempaa 'Tilastoa'

      • henna17

        mä en itse ole koskaan antanut tulla suuhun mut en kyllä ole ollutkaan kuin 3n eri miehen kanssa. Arveluttaa jos alkaa oksettaa tai ei jaksa niellä kaikkee


      • Bobo
        henna17 kirjoitti:

        mä en itse ole koskaan antanut tulla suuhun mut en kyllä ole ollutkaan kuin 3n eri miehen kanssa. Arveluttaa jos alkaa oksettaa tai ei jaksa niellä kaikkee

        ...oo mitään kummallista. Kuten näit siitä tilastosta, vain kymmenen sadasta tekee sen!


      • sigh
        Bobo kirjoitti:

        ...oo mitään kummallista. Kuten näit siitä tilastosta, vain kymmenen sadasta tekee sen!

        Kävin tsiigaa sun tilastoas.
        Voi HYVÄÄ PÄIVÄÄ!
        ...jotain rajaa tähän iditiotismiin...


      • Bobo
        sigh kirjoitti:

        Kävin tsiigaa sun tilastoas.
        Voi HYVÄÄ PÄIVÄÄ!
        ...jotain rajaa tähän iditiotismiin...

        ...tähän asiattomaan kommenttiisi olen vastannut viestissä 'Tilasto KATSO'


      • hessu
        Bobo kirjoitti:

        ...oo mitään kummallista. Kuten näit siitä tilastosta, vain kymmenen sadasta tekee sen!

        Mulla ainaki kaikki tyttökaverit on ottanu oma aloitteisesti loppuun asti. En usko tilastoja.


    • Ilona

      Moi!

      Ennen jotenkin ällötti ajatus siitä että pitäis ottaa suihin loppuun asti ja vielä niellä ne. Kerran sitä kokeilleena (kumppanin painostukseen kyllästyneenä) ajattelin ettei todellakaan oo mun juttu. Nyt kun on uusi ihana mies olen yllättäen huomannut että sehän on oikeesti ihan kivaa. Eikä maistu todellakaan pahalta :) Tulee itsellekin hyvä fiilis kun toinen nauttii.. Nykyään se on ihan vakio, että "yllätän" miehen ja esileikin sijasta otankin loppuun asti. Ja voin sanoa, että kyllä mies tykkää ja on ihan ekstaasissa..
      On varmaan aika yksilöllistä miltä maistuu ja tykkääkö. Ei kannata kokeilla pelkästään miehen painostuksesta, siitä tulee vaan ikävä fiilis.

    • Blondi82

      Mä tykkään ottaa loppuun asti suihin ja nielen. Kavereiden kanssakin oon asiasta jutellu, suurinosa ei ota ollenkaan suihin, mut löytyy muutama jotka ottaa ja ne yleensä kanssa myös nielee..

      • Löysinkö ?

        Hei sinä nuori nainen ihanainen !!!

        Juuri sinunlaistasi naista olen etsinyt.

        Tähän asti olen törmännyt vain niihin jotka ottavat kyllä suihin, mutta eivät anna laueta suuhunsa eivätkä varmasti niele.

        Joten jos mitenkään mahdollista, olisin tuhannesti kiitollinen jos kerran saisin sinun avustuksellasi kokea tuon upean tunteen josta voin tätä nykyä vain haaveilla.

        Vastaa. Jos kiinnostaa, kerron osoitteeni jonne voit mailata.

        Terv. Vaalea78


      • Anonyymi

        ois kiva tavata. Antaisin sulle. Tuu Jyväskylään. Kyrpäni odottaa sua. Miau.


    • Anna80

      otan loppuun asti, ihana tunne kun mies sykkii suussa. joskus annan miehen tulla myös anaaliin, kannattaa kokeilla sitäkin jos on kiinnostusta!

      • leidi

        miun mielestä nykysen ukon kanssa haisee ja maistuu niin ällölle, että laatta lentäs aivan varmana jos nielisin! sekin on varmaan yksilöllistä kenen haisee millekkin, aikasemmilla miehillä koostumuskin on ollut hieman "kevyempi".. ;)


      • Jesh !

        Sinunlaisesa nainen on monen miehen unelma.
        Oletko vapaalla tai onko 24w miehellä muuten vaan mahdollisuuksia toteuttaa pitkäaikainen
        unelmansa kanssasi siitä että nainen ottaa loppuun asti ?


    • Ninni

      Halauan, että kaverini laukeaa suuhuni. Ensin se oli vähän outoa ja makukin oudoksutti, mutta siihen tottuu ja alkaa himota sitä.

      Ekalla kerralla halusin ihan tietoisesti, mutta se tahmeus ensin vähän pelästytti. Nyt otan lähes kerran päivässä suihin.

      • Cosmo (m)

        Olet kunnon tyttö! Jos Cosmo voisi, niin nostaisin sinut kansalliseksi tavoitekuvaksi.
        Niin sitä pitää, mistähän Cosmo löytäisi yhtä innostuneen pks:n ladyn, sellaisen 40 - 55 väliltä? Ja muutenkin fiksun & filmaattisen. Jos iski kipinää, mailaa


      • Ninni
        Cosmo (m) kirjoitti:

        Olet kunnon tyttö! Jos Cosmo voisi, niin nostaisin sinut kansalliseksi tavoitekuvaksi.
        Niin sitä pitää, mistähän Cosmo löytäisi yhtä innostuneen pks:n ladyn, sellaisen 40 - 55 väliltä? Ja muutenkin fiksun & filmaattisen. Jos iski kipinää, mailaa

        En ole pks. Lisäksi, olen vähän nuori ja minulla on vaki poikakaveri. Harmi.


      • ..

        oletko minkä ikäinen ninni?


    • sinkku

      Otan loppuun asti ja suutelen kaveriani sen jälkeen. Ekalla kerralla tämä suutelusessio meinasi kaverini puolelta tötkätä, mutta nyt hän on innolla siinäkin mukana.

    • Jaska

      Mun mielestä on kohtuulista, jos otat loppuun asti, et niele vaan suutelet kundia suulle ja valutat osan sinne.
      Jos se kundi sitä niin paljon haluaa, niin ei se sen likaisempaa ole omassa suussa kuin sinunkaan suussa ?

      • pupu

        loppuun asti...se on niin ihana tunne kun jätkän muna sykkii suussa ja tuntee kuinka sperma lentää suuhun... =)


      • Jani
        pupu kirjoitti:

        loppuun asti...se on niin ihana tunne kun jätkän muna sykkii suussa ja tuntee kuinka sperma lentää suuhun... =)

        Minulta ei ole otettu suihin pariin vuoteen. Mutta ei kai välttämätöntä? Nainen saa kyllä multa suuseksiä vähintään kerran viikossa.

        Miehestä kyllä tuntuisi kivalta tuollainenkin.


      • Kiinnostaa
        pupu kirjoitti:

        loppuun asti...se on niin ihana tunne kun jätkän muna sykkii suussa ja tuntee kuinka sperma lentää suuhun... =)

        Niin miten ois, jos kokeiltais käytännössä miten hyvin osaat homman ?

        Täältä yks 22-vuotias poju olis kiinnostunut siitä.

        VAstaa.


      • Anonyymi
        pupu kirjoitti:

        loppuun asti...se on niin ihana tunne kun jätkän muna sykkii suussa ja tuntee kuinka sperma lentää suuhun... =)

        Ois kiva tavata. Saat mun. Jyväskylä.


    • Kati22

      noh otan ihan loppuun asti. eka kerta kävi ihan vahingossa, mut yllätyin positiivisesti ja itseasiassa nykyään kun haluan olla miehelleni mieliksi teen sen aina hänelle ajasta ja paikasta riippumatta. janille:kannattaisi ehkä ehdottaa sitä!

      • Jani

        Joskus tuntuu että naisellani on jotain traumoja entisistä suhteistaan. Olen yrittänyt kysellä hiukan ohimennen mutta eiväthän
        ne asiat kai minulle kuulu.

        Se etten itse saa sillä tavalla kuin ennen ei voi johtua siitä etten osaisi suihkussa käydä tms. Ja kelpasinhan ex-naiselleni jopa jokaviikkoiseksi suuseksin "kohteeksikin". Mutten tiedä miksi, silloin kuin kaikki muu meni päin joroa. Tuntuu typerältä kaivata hurjasti jotain ex-naiselta jota välillä melkein vihasi.

        Voi kai olla että seksissä ei itse anneta jos minun antamisyritykseni ovat yhdentekeviä ja/tai naiseni ei niistä paljon kostu / saa orgasmia
        edes kerran kuukaudessa / koskaan. Tai melani on liian iso ja pelottava eikä ole suuseksipenis. En oikeasti tiedä mikä on tilanne joten pakko kai kysyä.

        Mutta jos pelkällä pienellä kysymyksellä tekee jotain väärin niin.. ? Alkaako hän ajatella etten riitä hänelle ja salaa alan pettää..

        :|


    • poika

      mä oon antanu naisen tulla mun suuhuni ja musta on kans mahtavaa kun likka antaa.eka kerral mä kyl sitä naisen makuu.. mut siihen tottuu

    • Anonyymi

      annan sulle. Tuu Jyäskylään. Oma kämppä. Ois kivaa sun kanssa, nyt jo seisoo sinulle.

    • Anonyymi

      Tuota en ole tehny kun kahdelle naiselle kuimpainenkaan heistä ei olisi muuten luultavammin lopettanu suihinottoa koittakaatte oletteko itse yhtä hyvin itsenne hallinnassa mulle edelleen asi johon voi olla ehkä ihan kiva herätä tietää ainakin mitä toinen haluaa

    • Anonyymi

      Otan sen suuhun ja nielen tietenkin. Elintä on kiihoittavaa imeä ja saada se nauttimaan ja kun se tulee on mahtavaa jatkaa vain ja saada palkinnon kaikki pisaratkin. Jos imet niin nielet! Oon joskus jatkoilla saanut seitsemät mallit suuhun, kun oltiin niin tarkkoina kumeista, joten pyysin saada suuhuni ne...

    • Anonyymi

      En anna tulla suuhuni. Imen mutta otan hyvissä ajoin pois ja jatkan kädellä loppuun saakka. Siinä vaiheessa lopetan viimeistään kun mies ottaa niskasta kiinni ja painaa syvempään. En pidä sperman mausta enkä pysty nielemään sitä. Tj74vm

    • Anonyymi

      Aina imen kaiken ja nielen…. Tietenki!

    • Anonyymi

      Joskus nuorempana arastelin laskea suuhun, kun tiesin että kaikki ei halua saada mällejä suuhun. Sitten pääsin pikkuhiljaa siitä eroon, toki sellaisen naisen avustuksella jlka tykkäsi ottaa spermat nieluun lopuksi vaikka ihan perus seksin tiimellyksessä. Nykyään annan mennä ilman kummempia kyselemättä, jos toinen imee ja orkku tulee. En sano mitään sen kummempaa, nautin ja varmaan huohotan enemmän ennen laukeamista. Siitä saa päätellä jos päättelee jotain on pääteltävissä. Laukean suuhun jos olen tulossa. Sinne ne spermat kuuluu.

    • Anonyymi

      Spermat kuuluu suuhun. Nielen aina kun imen toisen miehen munaa.
      Se on luonnollista, koska mies on alistanut minut imemään kyrpäänsä ja
      alistettuna minun tehtäväni on niellä.
      Mies nauttii alistamisestani loppuun asti kun tietää, että voi milloin tahansa tyhjentää spermansa suuhuni.
      72-v sperman-tyhjennys-astia-raimo

    • Anonyymi

      Annan, kivalta tuntuu.

    • Anonyymi

      Kyllähän fiksuuteen kuuluu jos toinen antaa nauttia kyrvästä et antaa laueta suuhun ja antaja näkee et nielen kaiken. T. M 60v

      • Anonyymi

        Ai että olis mukava antaa kalu hoitoosi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että olis mukava antaa kalu hoitoosi!

        Oletko mistä päin.T. m 60v


    • Anonyymi

      Tietenkin annan tulla suuhuni. Olisi aika irvokasta ensin antaa mukavaa ja juuri ennen huippua lopettas kesken.

    • Anonyymi

      Mulla oli sponsori joka tykkäsi ihan hemmetisti siitä kun sai laueta mun suuhun, eka kerta oli vahinko tai ainakin niin sanoi, mutta kun se ei ollut mulle niin kauhea asia niin sillä jatkettiin n.2vuotta.
      Vanhempi mies, sperman määrä oli pieni ja koostumus ohut, maku melko neutraali. Muiden kanssa en ole ottanut suihin, joskus harmittaa kun menetin hyvän sponssin hänen sairaudelle.
      Stadin friidu, opiskelija 21

    • Anonyymi

      Minä olen myös alistuva suuhunottaja, nielen kaikki mitä imettäjä suuhuni laskee.

    • Anonyymi

      Kyllä tykkään otta suihin ja niellä spermaa ja nuolaista vielä kullin pään puhtaaksi.
      Nella

    • Anonyymi

      Olen vasta 16v ja otin ensimmäistä kertaa vanhakon miehen koko lastin suuhuni kuukausi sitten ja oli tosi jännää kun samalla mietin koska se alkaa sykkimään suussan.
      Kielelläni kutitin kuumaa terskaa ja imin vimmatusti samalla, äijä alkoi tärisemään ja mietin että kohtahan se alkaa purkautumaan.
      Ensin tunsin kuinka siemenputki alkoi sykkimään ja tunsin pienen laukauksen suussani ja loplta se purkautui kun tulivuori eikä spermntulo loppunut millään, koitin niellä sen samantien, mutta en onnistunut ja tunsin kuinka osa meni nenääni.
      Äijä oli oikein siitos-sonni ja seuraava lasti menikin tiukkaan teinipilluuni ja pelkäsin 3 viikkoa odottaen mooniksien alkamista.

      • Anonyymi

        Älä naurata että olet muka kuustoista. Kukaan ei ole enää 80 luvun jälkeen käyttänyt tuota sanaa ja tuo toinen ilmaisu on sinun omia fantasioita.


    • Anonyymi

      Kyllä otan spermat suuhuni ja nielen. Eikä yhtään okseta. Nautin ottaa suihin.
      Se on todella romanttista.
      Isotissi hesasta

    • Anonyymi

      Tykkään se mausta nii otan.

      Suvi15

      • Anonyymi

        Opettele suomea niin olet uskottavampi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele suomea niin olet uskottavampi

        Etkä tyhmyytesi johdosta ymmärtänyt lukemaasi? Opettele pisteen ja pilkun käyttö lapsi.


    • Anonyymi

      Itse olen jutellut aikanaan paljon asioita netin kautta tulleen itseäni nuoremman kanssa, mutta en nyt niin tyhmä ole että tekisin sopimuksia ihan pelkän netin kautta.

      Psykopaatteja on niin meissä miehissä kuin naisissa. Miehenä sanon, että naiset vielä kuvittelee itsestään vähän liikoja.

    • Anonyymi

      Olisi upeaa katsella kun nuori nainen imisi kunnolla ja lopulta nielisi kaiken.
      M42 Satakunta

    • Anonyymi

      Olin juuri 12h hoitamassa mun talous suhteita Espoossa ja siihen kuuluu suihinottoa vanhemmalta herrasmieheltä, otan ja nielen mielelläni
      kun on luotettava antaja!
      Nyt istun metrossa kohti himaa lievä sperman maku suussa mutta talous kohdillaan seuraavat 2 viikkoa.:)
      Tyttö 19

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe