Moi! Ehkä hiukan outo kysymys mut eipä kehtaa kavereiltakaan kysyä, eli annatteko päästää spermat suuhun ja pidätkö? nieletkö vai valutatko sen pois? milloin ensimmäisen kerran, vahinko vai kokeilunhalu?
annatteko päästää suuhun
63
16790
Vastaukset
- Emmi80
annan laueta suuhun ja yleensä nielen, maussa nyt ei oo kehumista mut..ekan kerran vahingossa kun taisin olla liian aktiivinen. kyllä mä ainakin keskustelen ystävieni kanssa näistä jutuista, he ottavat mieluiten naamalle!harjoitteluniloa henna!
- Kysymys
Kysymys kuuluu: onkohan sinulla mahdollisesti joku vakituinen vai oliskohan mukavalla ja osaavalla reilu parikymppisellä nuorella miehellä edes jonkunnäköisiä mahdollisuuksia tavata sut näissä merkeissä ?
Jos vastaat kyllä, kysy haluisko joku ystävistäs tulla mukaan jos tavattais kolmistaan.
Tässä oli minun kysymykseni. - Anonyymi
Kysymys kirjoitti:
Kysymys kuuluu: onkohan sinulla mahdollisesti joku vakituinen vai oliskohan mukavalla ja osaavalla reilu parikymppisellä nuorella miehellä edes jonkunnäköisiä mahdollisuuksia tavata sut näissä merkeissä ?
Jos vastaat kyllä, kysy haluisko joku ystävistäs tulla mukaan jos tavattais kolmistaan.
Tässä oli minun kysymykseni.Ihanko luulit oikeastikin jaksavas kaks naista samaan aikaan voi poika parka et tiedäkkään mitä se vaatii
- Anonyymi
Kysymys kirjoitti:
Tässä oli minun kysymykseni.Ois kivaa. Annan Teille. Tulkaa kipi kapin Jyväskylään, mulla seisoo jo.
- Bobo
Joo Moi!
Tässä nähtiin että tilastoja tarvitaan, jos ei esimerkiksi kavereilta voi kysellä. Siispä, katso alempaa 'Tilastoa'- henna17
mä en itse ole koskaan antanut tulla suuhun mut en kyllä ole ollutkaan kuin 3n eri miehen kanssa. Arveluttaa jos alkaa oksettaa tai ei jaksa niellä kaikkee
- Bobo
henna17 kirjoitti:
mä en itse ole koskaan antanut tulla suuhun mut en kyllä ole ollutkaan kuin 3n eri miehen kanssa. Arveluttaa jos alkaa oksettaa tai ei jaksa niellä kaikkee
...oo mitään kummallista. Kuten näit siitä tilastosta, vain kymmenen sadasta tekee sen!
- sigh
Bobo kirjoitti:
...oo mitään kummallista. Kuten näit siitä tilastosta, vain kymmenen sadasta tekee sen!
Kävin tsiigaa sun tilastoas.
Voi HYVÄÄ PÄIVÄÄ!
...jotain rajaa tähän iditiotismiin... - Bobo
sigh kirjoitti:
Voi HYVÄÄ PÄIVÄÄ!
...jotain rajaa tähän iditiotismiin......tähän asiattomaan kommenttiisi olen vastannut viestissä 'Tilasto KATSO'
- hessu
Bobo kirjoitti:
Mulla ainaki kaikki tyttökaverit on ottanu oma aloitteisesti loppuun asti. En usko tilastoja.
- Anonyymi
sigh kirjoitti:
Voi HYVÄÄ PÄIVÄÄ!
...jotain rajaa tähän iditiotismiin...Sen kummempia tilastoja ole kuin totuus. 15-100v naisista alle viisi prosenttia ei ole elämänsä aikana harrastanut seksiä. Tämä perustuu ihan siihen, että on asioita jotka vaikuttaa seksuaalisuuteen ja aikaa myöden luku puolittuu.
Mutta tuosta 95% porukasta suihin ottaa varmasti lähes kaikki ja valtaosa varmasti ainakin on kokeillut loppuun asti. Osa porukasta jatkaa samalla tapaa koko seksi-ikänsä ja muuttaa tilanteen mukaan. Voihan 30v yökkääjä tai ”koskaan” tyyppikin kokea ”herätyksen” vaikka 50v iässä ja 20v iässä asian oppinut pistää stopin 21v iässä. Ja varmasti kokemukset vaikuttaa.
Miten itse olen ajatukseni saanut. Olen jutellut seksistä vain nettituttujen kanssa. Jotkut kertoi enemmän jotkut vähemmän. Livessä tutuksi tulleitten kanssa jutut on olleet pintapuolisia. Itse tunnen erään yli 60v naisen jonka haluaisin. Jutut jää vain satunnaisiin hassuihin sanoihin.
Mutta kukaan ihminen ei ole täydellinen.
- Ilona
Moi!
Ennen jotenkin ällötti ajatus siitä että pitäis ottaa suihin loppuun asti ja vielä niellä ne. Kerran sitä kokeilleena (kumppanin painostukseen kyllästyneenä) ajattelin ettei todellakaan oo mun juttu. Nyt kun on uusi ihana mies olen yllättäen huomannut että sehän on oikeesti ihan kivaa. Eikä maistu todellakaan pahalta :) Tulee itsellekin hyvä fiilis kun toinen nauttii.. Nykyään se on ihan vakio, että "yllätän" miehen ja esileikin sijasta otankin loppuun asti. Ja voin sanoa, että kyllä mies tykkää ja on ihan ekstaasissa..
On varmaan aika yksilöllistä miltä maistuu ja tykkääkö. Ei kannata kokeilla pelkästään miehen painostuksesta, siitä tulee vaan ikävä fiilis. - Blondi82
Mä tykkään ottaa loppuun asti suihin ja nielen. Kavereiden kanssakin oon asiasta jutellu, suurinosa ei ota ollenkaan suihin, mut löytyy muutama jotka ottaa ja ne yleensä kanssa myös nielee..
- Löysinkö ?
Hei sinä nuori nainen ihanainen !!!
Juuri sinunlaistasi naista olen etsinyt.
Tähän asti olen törmännyt vain niihin jotka ottavat kyllä suihin, mutta eivät anna laueta suuhunsa eivätkä varmasti niele.
Joten jos mitenkään mahdollista, olisin tuhannesti kiitollinen jos kerran saisin sinun avustuksellasi kokea tuon upean tunteen josta voin tätä nykyä vain haaveilla.
Vastaa. Jos kiinnostaa, kerron osoitteeni jonne voit mailata.
Terv. Vaalea78 - Anonyymi
ois kiva tavata. Antaisin sulle. Tuu Jyväskylään. Kyrpäni odottaa sua. Miau.
- Anna80
otan loppuun asti, ihana tunne kun mies sykkii suussa. joskus annan miehen tulla myös anaaliin, kannattaa kokeilla sitäkin jos on kiinnostusta!
- leidi
miun mielestä nykysen ukon kanssa haisee ja maistuu niin ällölle, että laatta lentäs aivan varmana jos nielisin! sekin on varmaan yksilöllistä kenen haisee millekkin, aikasemmilla miehillä koostumuskin on ollut hieman "kevyempi".. ;)
- Jesh !
Sinunlaisesa nainen on monen miehen unelma.
Oletko vapaalla tai onko 24w miehellä muuten vaan mahdollisuuksia toteuttaa pitkäaikainen
unelmansa kanssasi siitä että nainen ottaa loppuun asti ?
- Ninni
Halauan, että kaverini laukeaa suuhuni. Ensin se oli vähän outoa ja makukin oudoksutti, mutta siihen tottuu ja alkaa himota sitä.
Ekalla kerralla halusin ihan tietoisesti, mutta se tahmeus ensin vähän pelästytti. Nyt otan lähes kerran päivässä suihin.- Cosmo (m)
Olet kunnon tyttö! Jos Cosmo voisi, niin nostaisin sinut kansalliseksi tavoitekuvaksi.
Niin sitä pitää, mistähän Cosmo löytäisi yhtä innostuneen pks:n ladyn, sellaisen 40 - 55 väliltä? Ja muutenkin fiksun & filmaattisen. Jos iski kipinää, mailaa - Ninni
Cosmo (m) kirjoitti:
Olet kunnon tyttö! Jos Cosmo voisi, niin nostaisin sinut kansalliseksi tavoitekuvaksi.
Niin sitä pitää, mistähän Cosmo löytäisi yhtä innostuneen pks:n ladyn, sellaisen 40 - 55 väliltä? Ja muutenkin fiksun & filmaattisen. Jos iski kipinää, mailaaEn ole pks. Lisäksi, olen vähän nuori ja minulla on vaki poikakaveri. Harmi.
- ..
oletko minkä ikäinen ninni?
- sinkku
Otan loppuun asti ja suutelen kaveriani sen jälkeen. Ekalla kerralla tämä suutelusessio meinasi kaverini puolelta tötkätä, mutta nyt hän on innolla siinäkin mukana.
- Jaska
Mun mielestä on kohtuulista, jos otat loppuun asti, et niele vaan suutelet kundia suulle ja valutat osan sinne.
Jos se kundi sitä niin paljon haluaa, niin ei se sen likaisempaa ole omassa suussa kuin sinunkaan suussa ?- pupu
loppuun asti...se on niin ihana tunne kun jätkän muna sykkii suussa ja tuntee kuinka sperma lentää suuhun... =)
- Jani
pupu kirjoitti:
loppuun asti...se on niin ihana tunne kun jätkän muna sykkii suussa ja tuntee kuinka sperma lentää suuhun... =)
Minulta ei ole otettu suihin pariin vuoteen. Mutta ei kai välttämätöntä? Nainen saa kyllä multa suuseksiä vähintään kerran viikossa.
Miehestä kyllä tuntuisi kivalta tuollainenkin. - Kiinnostaa
pupu kirjoitti:
Niin miten ois, jos kokeiltais käytännössä miten hyvin osaat homman ?
Täältä yks 22-vuotias poju olis kiinnostunut siitä.
VAstaa. - Anonyymi
pupu kirjoitti:
Ois kiva tavata. Saat mun. Jyväskylä.
- Anonyymi
haluan sua
- Anonyymi
Eiköhän se ole kohteliasta että kunnioittaa naista ja juttelee säännöt. Kyllä se minuakin harmitti kun en saanut laueta naisen käsille eikä hän halunnut omien syittensä vuoksi ottanut suihin.
Enemmän harmitti kun jouduin kieltäytymään toisen naisen tekemästä aloitteesta.
- Kati22
noh otan ihan loppuun asti. eka kerta kävi ihan vahingossa, mut yllätyin positiivisesti ja itseasiassa nykyään kun haluan olla miehelleni mieliksi teen sen aina hänelle ajasta ja paikasta riippumatta. janille:kannattaisi ehkä ehdottaa sitä!
- Jani
Joskus tuntuu että naisellani on jotain traumoja entisistä suhteistaan. Olen yrittänyt kysellä hiukan ohimennen mutta eiväthän
ne asiat kai minulle kuulu.
Se etten itse saa sillä tavalla kuin ennen ei voi johtua siitä etten osaisi suihkussa käydä tms. Ja kelpasinhan ex-naiselleni jopa jokaviikkoiseksi suuseksin "kohteeksikin". Mutten tiedä miksi, silloin kuin kaikki muu meni päin joroa. Tuntuu typerältä kaivata hurjasti jotain ex-naiselta jota välillä melkein vihasi.
Voi kai olla että seksissä ei itse anneta jos minun antamisyritykseni ovat yhdentekeviä ja/tai naiseni ei niistä paljon kostu / saa orgasmia
edes kerran kuukaudessa / koskaan. Tai melani on liian iso ja pelottava eikä ole suuseksipenis. En oikeasti tiedä mikä on tilanne joten pakko kai kysyä.
Mutta jos pelkällä pienellä kysymyksellä tekee jotain väärin niin.. ? Alkaako hän ajatella etten riitä hänelle ja salaa alan pettää..
:|
- poika
mä oon antanu naisen tulla mun suuhuni ja musta on kans mahtavaa kun likka antaa.eka kerral mä kyl sitä naisen makuu.. mut siihen tottuu
- Anonyymi
annan sulle. Tuu Jyäskylään. Oma kämppä. Ois kivaa sun kanssa, nyt jo seisoo sinulle.
- Anonyymi
Tuota en ole tehny kun kahdelle naiselle kuimpainenkaan heistä ei olisi muuten luultavammin lopettanu suihinottoa koittakaatte oletteko itse yhtä hyvin itsenne hallinnassa mulle edelleen asi johon voi olla ehkä ihan kiva herätä tietää ainakin mitä toinen haluaa
- Anonyymi
Otan sen suuhun ja nielen tietenkin. Elintä on kiihoittavaa imeä ja saada se nauttimaan ja kun se tulee on mahtavaa jatkaa vain ja saada palkinnon kaikki pisaratkin. Jos imet niin nielet! Oon joskus jatkoilla saanut seitsemät mallit suuhun, kun oltiin niin tarkkoina kumeista, joten pyysin saada suuhuni ne...
- Anonyymi
tuu imee mua, ois kivaa-
- Anonyymi
En anna tulla suuhuni. Imen mutta otan hyvissä ajoin pois ja jatkan kädellä loppuun saakka. Siinä vaiheessa lopetan viimeistään kun mies ottaa niskasta kiinni ja painaa syvempään. En pidä sperman mausta enkä pysty nielemään sitä. Tj74vm
- Anonyymi
Aina imen kaiken ja nielen…. Tietenki!
- Anonyymi
Joskus nuorempana arastelin laskea suuhun, kun tiesin että kaikki ei halua saada mällejä suuhun. Sitten pääsin pikkuhiljaa siitä eroon, toki sellaisen naisen avustuksella jlka tykkäsi ottaa spermat nieluun lopuksi vaikka ihan perus seksin tiimellyksessä. Nykyään annan mennä ilman kummempia kyselemättä, jos toinen imee ja orkku tulee. En sano mitään sen kummempaa, nautin ja varmaan huohotan enemmän ennen laukeamista. Siitä saa päätellä jos päättelee jotain on pääteltävissä. Laukean suuhun jos olen tulossa. Sinne ne spermat kuuluu.
- Anonyymi
Spermat kuuluu suuhun. Nielen aina kun imen toisen miehen munaa.
Se on luonnollista, koska mies on alistanut minut imemään kyrpäänsä ja
alistettuna minun tehtäväni on niellä.
Mies nauttii alistamisestani loppuun asti kun tietää, että voi milloin tahansa tyhjentää spermansa suuhuni.
72-v sperman-tyhjennys-astia-raimo - Anonyymi
Annan, kivalta tuntuu.
- Anonyymi
Kyllähän fiksuuteen kuuluu jos toinen antaa nauttia kyrvästä et antaa laueta suuhun ja antaja näkee et nielen kaiken. T. M 60v
- Anonyymi
Ai että olis mukava antaa kalu hoitoosi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että olis mukava antaa kalu hoitoosi!
Oletko mistä päin.T. m 60v
- Anonyymi
Tietenkin annan tulla suuhuni. Olisi aika irvokasta ensin antaa mukavaa ja juuri ennen huippua lopettas kesken.
- Anonyymi
Mulla oli sponsori joka tykkäsi ihan hemmetisti siitä kun sai laueta mun suuhun, eka kerta oli vahinko tai ainakin niin sanoi, mutta kun se ei ollut mulle niin kauhea asia niin sillä jatkettiin n.2vuotta.
Vanhempi mies, sperman määrä oli pieni ja koostumus ohut, maku melko neutraali. Muiden kanssa en ole ottanut suihin, joskus harmittaa kun menetin hyvän sponssin hänen sairaudelle.
Stadin friidu, opiskelija 21 - Anonyymi
Minä olen myös alistuva suuhunottaja, nielen kaikki mitä imettäjä suuhuni laskee.
- Anonyymi
Kyllä tykkään otta suihin ja niellä spermaa ja nuolaista vielä kullin pään puhtaaksi.
Nella- Anonyymi
oot ihana.
- Anonyymi
Olen vasta 16v ja otin ensimmäistä kertaa vanhakon miehen koko lastin suuhuni kuukausi sitten ja oli tosi jännää kun samalla mietin koska se alkaa sykkimään suussan.
Kielelläni kutitin kuumaa terskaa ja imin vimmatusti samalla, äijä alkoi tärisemään ja mietin että kohtahan se alkaa purkautumaan.
Ensin tunsin kuinka siemenputki alkoi sykkimään ja tunsin pienen laukauksen suussani ja loplta se purkautui kun tulivuori eikä spermntulo loppunut millään, koitin niellä sen samantien, mutta en onnistunut ja tunsin kuinka osa meni nenääni.
Äijä oli oikein siitos-sonni ja seuraava lasti menikin tiukkaan teinipilluuni ja pelkäsin 3 viikkoa odottaen mooniksien alkamista.- Anonyymi
Älä naurata että olet muka kuustoista. Kukaan ei ole enää 80 luvun jälkeen käyttänyt tuota sanaa ja tuo toinen ilmaisu on sinun omia fantasioita.
- Anonyymi
Kyllä otan spermat suuhuni ja nielen. Eikä yhtään okseta. Nautin ottaa suihin.
Se on todella romanttista.
Isotissi hesasta - Anonyymi
Tykkään se mausta nii otan.
Suvi15- Anonyymi
Opettele suomea niin olet uskottavampi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele suomea niin olet uskottavampi
Etkä tyhmyytesi johdosta ymmärtänyt lukemaasi? Opettele pisteen ja pilkun käyttö lapsi.
- Anonyymi
Itse olen jutellut aikanaan paljon asioita netin kautta tulleen itseäni nuoremman kanssa, mutta en nyt niin tyhmä ole että tekisin sopimuksia ihan pelkän netin kautta.
Psykopaatteja on niin meissä miehissä kuin naisissa. Miehenä sanon, että naiset vielä kuvittelee itsestään vähän liikoja. - Anonyymi
Olisi upeaa katsella kun nuori nainen imisi kunnolla ja lopulta nielisi kaiken.
M42 Satakunta - Anonyymi
Olin juuri 12h hoitamassa mun talous suhteita Espoossa ja siihen kuuluu suihinottoa vanhemmalta herrasmieheltä, otan ja nielen mielelläni
kun on luotettava antaja!
Nyt istun metrossa kohti himaa lievä sperman maku suussa mutta talous kohdillaan seuraavat 2 viikkoa.:)
Tyttö 19- Anonyymi
Tuo jotenkin inspiroi omaa pervoa mieltäni, että saan laskea naiselle suuhun ja sperma maistuu vielä tovin suussa. Minusta on ihanan pervoa pistää mällit suuhun naiselle ja hän lähtee saman tien vaikka töihin tai kaupungille. Molemmilla hyvä mieli aiheesta.
Noin nuoreen tyttöön en uskaltaisi edes koskea, mutta voit olla varma, että niin sinun taloussuhteiden hoitajan kuin minunkin mieltä lämmittää kun saa laskea paineet nuoren naisen nieluun. Vielä jos saa maistella ja suudella sitä suuta joka juuri ahnaasti imi spermani. Uh👌
- Anonyymi
kyllä haluan että otat suihin
- Anonyymi
Mitä mielenkiintoisempi ja ”tutumpi” nainen on niin sitä enemmän hänen kasvoja katsellessa miettii mille se näyttää kun hän on muna suussa. Osasta asian tietää ja osasta ei tarvitse edes arvata. Kukaanhan ei ole mikään pyhimys.
- Anonyymi
Kyllä juuri noinkin... Mutta on se aika kiihottava ottaa täysin ventovieras nainen ja suunnilleen alku heipan jälkeen taa varmoin ja päättäväisin mutta vetäytymisen mahdollisuuden tarjoavien liikkein vetää vetskari auki ja työntää muna suuhun ja huokaillen työnnellä menemään. Kiihottava molemmin puolin ollut käytännössä aina kun asiasta on jälkeen päin juteltu. Suuri osa naisista pitää siitä että toinen tietää mitä on tekemässä.
Ja varatuille naisille, aina spermat suuhun tai perseeseen. Suurin osa antaa vieraan tehdä niin vaikka oma ukko ei niin saisi tehdä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959