Kahvilla kävin, ja sain pungerrettua suustani "hyvää isänpäivää". Parempaan en pysty, anteeksi. Tiedän, että olet monilla hyvillä päivilläsi ansainnut enemmän, mutta minä en voi unohtaa myöskään niitä huonoja. En pysty.
Ehkä ensi vuonna?
En voinut muistaa...
3
1123
Vastaukset
- konikoni3
Joo.Kyllä se varmasti näin on .Pitäisi ja ei pitäisi.Se muistaminen on kuitenkin itsestään kiinni.Ei kukaan voi kieltää eikä käskeä aikuista ihmistä muistamasta "läheistään".Itse olen ollut jo muutaman vuoden näitä "en oikein tiedä" ihmisiä nimenomaan kohteena muistaakko vai ei.Olen jo sopeutumassa aika hyvin tähän tilanteeseen.Niin että silleen.
- lapsi
Mun iskä on jo tästä ajasta pois.
Tilanteita on niin monen moista. Eikä tilanne ainna kaikinpuolin sovi. SILTI Isä on isä ja olemme hänestä. Jolla mahdollisuus käydä.Ele jöröäkin isää koskettaa. Miten miettii isät ?
- LKLK
DPPPPPPPPPPPIYRLÄ,Ö,ÖÖ,KLLLÖLL,MMBKLKHJHOLLHÄÅPJLL,GMNBCCSSSFFFFFCFVVV V BNNN CVBVHBFHBVGHJJJJYHGGGGKLLL..HÅÅGGJJJDLÖVCLGH
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2776114Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643138- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232322- 731797
- 1461572
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911513Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621468Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 881343