huonoimmat kirpputorit

onni

missä sijaitsee tampereen huonoimmat kirpputorit. äkäisimmät myyjät ja huonoin palvelu

7

1474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuolla

mukavimmat myyjät ja asiallisin palvelu

• onnimonni

yrittääkö tollukka-onni päästä haukkumaan kilpailijoita....................

• Itsenäisyydenkadulla Tammelassa. Siellä ei henkilökunta tunnu ymmärtävän mitään kirpputorin pyörittäjien vastuusta ja avoimesti mainostavat mistä pöydästä löytyy "ei-niin-laillisia levyjä edullisesti". Kirpputorit, jotka tieten tahtoin suosivat rikollisuutta, ovat ainakin minulla boikotissa. Tosin aika vähän muutenkin viime aikoina tullut kierreltyä, koska etsimääni keräilytavaraa ei enää nykyään kirppareilta löydy.

• jane

En ole kirpputorien kanta-asiakas, mutta kerran ohikulkumatkalla eksyin samaiseen Itsenäisyydenkadun puljuun. Enpä todellakaan mene toista kertaa. Vaikka olen nuori (22) ei se silti tarkoita samaa kuin että olisin varas. Liioittelematta myyjät seurasivat jokaista liikettäni. Yksi kulki perässäni ja muka siivoili pöytiä. Se oli aivan järkkyä, vieläkään en ymmärrä mikä minussa oli vikana. Muualla en ole moista käytöstä saanut osakseni. Kun ohitin kassan mitään ostamatta, teki mieleni sanoa, että haluatteko kenties vielä varmuuden vuoksi tutkia kassini.

• tavarat on siellä

pöydät vaihtuu nopeasti ja tavara kiertää.
        esim. radiokirppiksellä on niitä iänikuisia
        samoja rojuja.
        Siellä itsepäisyyskadulla on niitä kyylämummoja jotka hiihtelee ja vaanii siinä toivossa että saisivat ilmaisen pöydän, näitä rasistimammoja
        kun tampereella riittää.
        Ootteko radiolla muuten nähneet hymyä?

• 8qåz3

sammonkadulla kellarissa on sellanen pulju
      jossa on kyllä paljon pöytiä mutta yksikin pöytä
      on ollut sama jo kolme vuotta!! Ja hinnoittelu siinä pöydässä on jotain aivan pimeetä, onkohan jollakin ahneella napsahtunut markat ja eurot sekasin?
      Sitten siellä on yksi pöytä josta tuijottaa hitler ja marski, jo kaksi vuotta ja hinta hipoo pilviä, ettei olisi vaan ja ainoastaan "mainoksena", kaleva kun tuntuu olevan oikea natsien pesä...

• Saksalainen persereikä

TAMPERE ON YKS VITUN KIRPPUTORI ITSESSÄÄN!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe