missä sijaitsee tampereen huonoimmat kirpputorit. äkäisimmät myyjät ja huonoin palvelu
huonoimmat kirpputorit
7
1470
Vastaukset
- tuolla
mukavimmat myyjät ja asiallisin palvelu
- onnimonni
yrittääkö tollukka-onni päästä haukkumaan kilpailijoita....................
Itsenäisyydenkadulla Tammelassa. Siellä ei henkilökunta tunnu ymmärtävän mitään kirpputorin pyörittäjien vastuusta ja avoimesti mainostavat mistä pöydästä löytyy "ei-niin-laillisia levyjä edullisesti". Kirpputorit, jotka tieten tahtoin suosivat rikollisuutta, ovat ainakin minulla boikotissa. Tosin aika vähän muutenkin viime aikoina tullut kierreltyä, koska etsimääni keräilytavaraa ei enää nykyään kirppareilta löydy.
- jane
En ole kirpputorien kanta-asiakas, mutta kerran ohikulkumatkalla eksyin samaiseen Itsenäisyydenkadun puljuun. Enpä todellakaan mene toista kertaa. Vaikka olen nuori (22) ei se silti tarkoita samaa kuin että olisin varas. Liioittelematta myyjät seurasivat jokaista liikettäni. Yksi kulki perässäni ja muka siivoili pöytiä. Se oli aivan järkkyä, vieläkään en ymmärrä mikä minussa oli vikana. Muualla en ole moista käytöstä saanut osakseni. Kun ohitin kassan mitään ostamatta, teki mieleni sanoa, että haluatteko kenties vielä varmuuden vuoksi tutkia kassini.
- tavarat on siellä
pöydät vaihtuu nopeasti ja tavara kiertää.
esim. radiokirppiksellä on niitä iänikuisia
samoja rojuja.
Siellä itsepäisyyskadulla on niitä kyylämummoja jotka hiihtelee ja vaanii siinä toivossa että saisivat ilmaisen pöydän, näitä rasistimammoja
kun tampereella riittää.
Ootteko radiolla muuten nähneet hymyä?
- 8qåz3
sammonkadulla kellarissa on sellanen pulju
jossa on kyllä paljon pöytiä mutta yksikin pöytä
on ollut sama jo kolme vuotta!! Ja hinnoittelu siinä pöydässä on jotain aivan pimeetä, onkohan jollakin ahneella napsahtunut markat ja eurot sekasin?
Sitten siellä on yksi pöytä josta tuijottaa hitler ja marski, jo kaksi vuotta ja hinta hipoo pilviä, ettei olisi vaan ja ainoastaan "mainoksena", kaleva kun tuntuu olevan oikea natsien pesä... - Saksalainen persereikä
TAMPERE ON YKS VITUN KIRPPUTORI ITSESSÄÄN!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693