Vanhanenhan on loistava tyyppi

....

parasta aikaa menevassä uutis vuodossa Masa osoittaa loistavaa huumorintajua. Ei vaikuta kovin harmaalta tyypiltä... Ääneni menee Masalle

17

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhanen on vakaa vanha perussuomalainen, mutta Niinistö kansainvälisiin piireihin harjaantunut älykkö.

      Valitse mieluummin Sauli kuin Matti, muuten sinulla on matti kukkarossa!

      • pkr-1

        toteamuksi perusteella onkin.


      • johtaja
        pkr-1 kirjoitti:

        toteamuksi perusteella onkin.

        on sanottava totuus ja faktaa on ettei hänessä ole ainesta Suomen tasavallan presidentiksi.


      • Utelias U.
        johtaja kirjoitti:

        on sanottava totuus ja faktaa on ettei hänessä ole ainesta Suomen tasavallan presidentiksi.

        Mies on entinen valtionvarainministeri ja nykyinen Euroopan pankin varapääjohtaja.

        Miten päättelet, ettei hän kykenisi johtamaan "Härmälandiaa"?


      • johtaja
        Utelias U. kirjoitti:

        Mies on entinen valtionvarainministeri ja nykyinen Euroopan pankin varapääjohtaja.

        Miten päättelet, ettei hän kykenisi johtamaan "Härmälandiaa"?

        tuohon itse, Niinistö on entinen ja vara! (kehäraakki)


      • Isänmaallinen
        johtaja kirjoitti:

        tuohon itse, Niinistö on entinen ja vara! (kehäraakki)

        Ja Halonen on entinen Setan puheenjohtaja ja entinen ulkoministeri ja kohta entinen presidenttikin.

        Voiko mummosta käyttää sanontaa kehäraakki? ;)


      • ja uuuuuu
        Isänmaallinen kirjoitti:

        Ja Halonen on entinen Setan puheenjohtaja ja entinen ulkoministeri ja kohta entinen presidenttikin.

        Voiko mummosta käyttää sanontaa kehäraakki? ;)

        uusi pressa (65%) takaa suoran valinnan.


    • tällä hetkellä

      TV:ssä

    • demari

      matin huumorintaju, varsinkin "loppupuheenvuorossa" oli loistava!!! Yllättävää, Matti on älykkäämpi, parempi kuin moni luuleekaan. 10 pistettä!

      • pkr-1

        plusala minultakin vaatimattomalle ja huumorintajuiselle kundille.


    • SampoRadikaali

      Hyvä että Mattikin saa vihdoin kannatusta. Hän on oikein hieno mies. Matilla on jalat maassa ja asenne kohdallaan. Mukava sukulaistyttökin hällä. ;)

    • Vanhanen ok.

      Kuin Halonen.

      Jos vaihtoehtona on Vanhanen tai Halonen, niin ehdottomasti Vanhanen.

      Niinistö on silti paras.

    • Se minä huomasin äskeisestä uutisvuodosta:

      Bongasin kaksi rasistista stereotyyppiä vitseistään (tosin hauskojahan ne olivat, en sitä sano).

      Loppupuheessa pisti suomalaismetsiin sekä metsäkoneet että Greenpeace-aktivistin, populistisia viittauksia molemmat. Kummastakaan ei kukaan tykkää.
      Sinänsä hyvä puhe.

      Populismi uppoaa aina.

      Myös kiinnitin huomiota pukeutumiseen, "koko kansan Matti" tuli studioon rennosti puserossa ja kauluspaidassa, eikä suinkaan puvussa, kuten muut ehdokkaat.

      Hyvää työtä. Pisteet kampanjatoimistolle.

      Vanhasen pitäisi televisioesiintymisistä päätellen ryhtyä talk-show-isännäksi (myös eilinen Joonas ja Ruuben) ja lopettaa politiikan tekeminen.

      • Pop Ulus

        Populismi=kansan tahto=demokratia.


      • Pop Ulus kirjoitti:

        Populismi=kansan tahto=demokratia.

        Kansan tahto on suuren tyhmän lauman tahto.

        Demokratian heikkous on juuri siinä.

        Kansa nosti Hitlerin valtaan, kansa nosti myös ne poliitikot valtaan joiden toimien ansiosta Suomi joutui pankkikriisiin ja sitä kautta historiansa syvimpään lamaan.

        Samainen kansa myös ylivelkaantui pankkien löysän lainapolitiikan ansiosta.

        Enemmistön tahto ei ole välttämättä oikeassa.


    • Dark.light

      saman ja yllätyin positiivisesti, vaikutti olevan
      melkoisen aito, eipä ole tällaista puolta aikaisemmin näkynyt!

    • valitsette

      Soinin seuraavaksi presidentiksi. Siinä on mies paikallaan. Kantaa huolta Suomen tulevaisuudesta, mitä nämä globalisaatiohourahtaneet muut ehdokkaat eivät tee. Nyt on viimeinen aika päättää Suomen tulevaisuudesta, tehkää se nyt!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe