hyvää huomenta

kaikille teille jotka juuri availette silmiänne....jälleen on kuiva pakkas aamu ei tuulta eikä sadetta joten aurinkoista aamua

38

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhasorvari

Pankaas kattoen mun eilist juttuu 50 palstal. Tuli paljo kommenteja aikasest heräämisest. Ja taaski mä heräsin jo puoloviie aikaa. Et huomenta vaa kaikil. Nii ja kaikenlisäks Sunnuntaipäivä. Ilmaki o ku pyhä.

• AMR-52

...siulle..)))) mie raottelin jo kuuve aikaa silmii..))) lenksut tehty,mukava ilma. ei aurinkoinen. Tuomiosunnuntai,saas nähä,mitä tuleman pitää....))))))

• yksitypy

ja huomenta. Olen pahpollani, kun se meidän perjantai-illan turinointi jäi väliin, kun mul oli muuta ohjelmaa. Ethän ole vain suuttunut ??? :=)))))
      Eilinen ilta meni pikkujoulun merkeissä ja oli niin kuivat pikkujoulut ettei ikinä :=((((
      Mutta onpa nyt hyvä olo :=)))))))

• AMR-52

....siullekin sin tundral...)))) joks aamulenkkihiihto sivakoitu..))) tääl ei viel ko rullasuksil..(( eikä niitkää oo..((

• yksitypy evk
        AMR-52 kirjoitti:

....siullekin sin tundral...)))) joks aamulenkkihiihto sivakoitu..))) tääl ei viel ko rullasuksil..(( eikä niitkää oo..((

Ei oo Typy tehny aamulenkkiä, eikä tee.
        Viikonloput lepään, kun viikolla tulee tuota kuntoilua liiankin kanssa. :=)))))
        Ei muuten tundrallakaan ole lunta vielä että hiihtämään pääsis. Juuri ja juuri maa valkoisena.

• on näköjään kotiuduttu pikkujoulusta:

>Eilinen ilta meni pikkujoulun merkeissä ja oli niin kuivat pikkujoulut ettei ikinä :=((((
        Mutta onpa nyt hyvä olo :=)))))))<

- toivottavasti virtaa riittää tänäänkin - syytä olisi.......

Terveisin, MM.

• AMR-52
        yksitypy evk kirjoitti:

Ei oo Typy tehny aamulenkkiä, eikä tee.
        Viikonloput lepään, kun viikolla tulee tuota kuntoilua liiankin kanssa. :=)))))
        Ei muuten tundrallakaan ole lunta vielä että hiihtämään pääsis. Juuri ja juuri maa valkoisena.

...ver pistäyvyin ulkon,jot muksa keli siel kyl on. hirvestäjii meni mettälle.jänistäjii ei näkynt...heh..))))

• yksitypy
        Man-of-Mystery kirjoitti:

on näköjään kotiuduttu pikkujoulusta:

>Eilinen ilta meni pikkujoulun merkeissä ja oli niin kuivat pikkujoulut ettei ikinä :=((((
        Mutta onpa nyt hyvä olo :=)))))))<

- toivottavasti virtaa riittää tänäänkin - syytä olisi.......

Terveisin, MM.

multa. Älä pelkää MM :=))))
        Tai.... kait se joskus loppuu.
        Oletko muuten MM ollut koskaan pikkujouluissa, jossa ei ole ollut saatavilla pisaran pisaraa... siis alkomahoolijuomia?
        Minä olin eilen eka kertaa sellasissa kekkereissä.
        Siksihän minä niin isosti huuhaalla kuulutin, että menen sinne autolla. Varmaan täällä ajateltiin et onpas se typy fiksu nainen :=))))))
        Tiesin nimittäin etukäteen, ettei siellä mitään tarjota :=))))))))))

• yksitypy kirjoitti:

multa. Älä pelkää MM :=))))
        Tai.... kait se joskus loppuu.
        Oletko muuten MM ollut koskaan pikkujouluissa, jossa ei ole ollut saatavilla pisaran pisaraa... siis alkomahoolijuomia?
        Minä olin eilen eka kertaa sellasissa kekkereissä.
        Siksihän minä niin isosti huuhaalla kuulutin, että menen sinne autolla. Varmaan täällä ajateltiin et onpas se typy fiksu nainen :=))))))
        Tiesin nimittäin etukäteen, ettei siellä mitään tarjota :=))))))))))

virtaa aina tarvitaan - paitsi jokaisen pääkytkimestä se kytketään kerran pois - joskus 100 vuoden kuluttua, I think so............

>Oletko muuten MM ollut koskaan pikkujouluissa, jossa ei ole ollut saatavilla pisaran pisaraa... siis alkomahoolijuomia?<

- en, aina on ollut alkoa tarjolla, joskus maistui, mutta ei enää, pthyi............!!!

T. MM.

P.S. Muuten: jos virta uhkaa loppua - tiedät, missä on laturi.........

• yksitypy

virtaa aina tarvitaan - paitsi jokaisen pääkytkimestä se kytketään kerran pois - joskus 100 vuoden kuluttua, I think so............

>Oletko muuten MM ollut koskaan pikkujouluissa, jossa ei ole ollut saatavilla pisaran pisaraa... siis alkomahoolijuomia?<

- en, aina on ollut alkoa tarjolla, joskus maistui, mutta ei enää, pthyi............!!!

T. MM.

P.S. Muuten: jos virta uhkaa loppua - tiedät, missä on laturi.........

virtaa saan. Miehistä tietenkii :=))))))))))
        No... mutta sä tarkoitit tietenkin huuhaa-palstaa kun sefukin kerta oot :=))))
        Arvasinko oikein?

• yksitypy kirjoitti:

virtaa saan. Miehistä tietenkii :=))))))))))
        No... mutta sä tarkoitit tietenkin huuhaa-palstaa kun sefukin kerta oot :=))))
        Arvasinko oikein?

mutta älä puhu monikossa ("miehistä"!) - yksi riittää ymmärtääkseni *jaa että kuka*

Muuten tuo tositarina tuolla ylempänä on ehtaa tavaraa tälle palstalle, älyttömän hyvä juttu - elämää ja "mitä-se-nyt-olikaan", sinnepäin ainakin......

Jatkuu tämä pyhänvietto, t. MM.

• yksitypy

mutta älä puhu monikossa ("miehistä"!) - yksi riittää ymmärtääkseni *jaa että kuka*

Muuten tuo tositarina tuolla ylempänä on ehtaa tavaraa tälle palstalle, älyttömän hyvä juttu - elämää ja "mitä-se-nyt-olikaan", sinnepäin ainakin......

Jatkuu tämä pyhänvietto, t. MM.

se oli tosi tarina. Kyllähän sitä eilen naurettiinkin oikein porukalla, kun tää mies sanoi ison porukan kuullen et ai nyt mä muistan. Sä aukaisit silloin Lapin reissulla mun vetskarin :=))))
        Enhän minä nyt tosissaan noille muille miehille mitään.... sinähän se olet se yksi ja ainoa :=)))))

• pyörremyrsky

tännekii...Jokos on reppu pakattu?? Nooh tää keittää kaffeen...maistuskos sullekii?? HYVÄÄ HUOMENTA ja ihQQ sunnuntaita!!! :D

• AMR-52

...siullekkii,melkei naapurin flikka...)))))

• pyörremyrsky
        AMR-52 kirjoitti:

...siullekkii,melkei naapurin flikka...)))))

...huomenta Naapurini (tai siis melkein)!! ihanan raikas aamu!! :D

• yksitypy

Taidat olla uus mies palstalla :=))))
        Tervetuloa. Mä olen sitten yksitypy. Hauska tutustua :=))))
        Tulet varmaan tuntemaan minut lähemminkin tässä ajan mittaan :=))))
        Mä en sitten juo lainkaan kahvia. Vain rooibos teetä.
        Mutta tänä aamuna teen poikkeuksen ja syön lautasellisen ruispuuroa :=))))))

• AMR-52
        pyörremyrsky kirjoitti:

...huomenta Naapurini (tai siis melkein)!! ihanan raikas aamu!! :D

....raikas tosiaa...))) mie ko lenksumaa lähen,pistän Muhkeen kuntosätkän huuleen hulmuamaan..((

• nyssie
        yksitypy kirjoitti:

typy vähä erehyit
        katoppa tuon myrskyn proffiili

• pyörremyrsky
        yksitypy kirjoitti:

..no juu uus sillee että en oo ollu tääl "hetkee" ku olin lasaretis...polvi korjattii.Ja nyt on LEPO VAA!! Välil kirjotan koko yön ja sit oonkii niin HUHHUH että ei kuulu taas viikkoihin...anteex...sniiff :(
        Vai että teetä...kiitos se käy mulle ILTASIN...tulenkii kyläilee :D Ja mä syön JOKA aamu PUURON, reipas mies!! kahvii ja puuroooooo.... nam nam
        Kiva tutustuu YXTYPY!!! :D jeeeeee

• pyörremyrsky
        AMR-52 kirjoitti:

....raikas tosiaa...))) mie ko lenksumaa lähen,pistän Muhkeen kuntosätkän huuleen hulmuamaan..((

Sehän kiinnostavaa...hhhmmmm... No käyhän se niinkii!!! (tää tarjoo tulta) :D

• yksitypy
        nyssie kirjoitti:

typy vähä erehyit
        katoppa tuon myrskyn proffiili

kuolen nauruun :=))))) Saakuti kun veet valuu silmistä. Saapas taas nauraa ja jälleen kerran itelleen :=)))))))
        Tarkoitin vastauksen kyllä tuolle ylemmälle...
        mikä tuohitorvi hänen nikki nyt onkaan :=)))))
        Sorry pöyrremysky. Mutta hyvät aamunaurut sain :=))))

• yksitypy
        yksitypy kirjoitti:

kuolen nauruun :=))))) Saakuti kun veet valuu silmistä. Saapas taas nauraa ja jälleen kerran itelleen :=)))))))
        Tarkoitin vastauksen kyllä tuolle ylemmälle...
        mikä tuohitorvi hänen nikki nyt onkaan :=)))))
        Sorry pöyrremysky. Mutta hyvät aamunaurut sain :=))))

vanhalle sorvarille siis tarkoitin kyssärin :=))))

• AMR-52
        pyörremyrsky kirjoitti:

Sehän kiinnostavaa...hhhmmmm... No käyhän se niinkii!!! (tää tarjoo tulta) :D

...voin siul savumerkkiviestilöi lähettää..)))) tarkkailet eteläistä taivaanrantaa,näät millo mie lenksumas...)))))

• pyörremyrsky
        AMR-52 kirjoitti:

...voin siul savumerkkiviestilöi lähettää..)))) tarkkailet eteläistä taivaanrantaa,näät millo mie lenksumas...)))))

tarkkana...ja voihan se olla että oon sun selän takana...mut sillo TUUUUULEEEEEE ja kovaa :D Joo...TARKKANA... (tää alkaa tulkitsee savumerkkej)

• ootsie
        yksitypy kirjoitti:

vanhalle sorvarille siis tarkoitin kyssärin :=))))

hauska immeinen

• AMR-52
        pyörremyrsky kirjoitti:

tarkkana...ja voihan se olla että oon sun selän takana...mut sillo TUUUUULEEEEEE ja kovaa :D Joo...TARKKANA... (tää alkaa tulkitsee savumerkkej)

...puhallat miut hait sun nevadaan,ko selä takkaa..(( mut eihä ne savumerkit tuulel,tai sit sanoma vääristyy...)))))

• yksitypy
        ootsie kirjoitti:

hauska immeinen

ja muilla se vasta hauskaa mun seurassa onkin, kun saavat mun töppäyksille nauraa :=))))
        Mutta osaan onneks nauraa niille itekkin. Sen verran sitä kait tööt on :=)))

• ei oo
        yksitypy kirjoitti:

ja muilla se vasta hauskaa mun seurassa onkin, kun saavat mun töppäyksille nauraa :=))))
        Mutta osaan onneks nauraa niille itekkin. Sen verran sitä kait tööt on :=)))

mittää hättää elämäs kun issellee ossaa nauraa

• yksitypy
        ei oo kirjoitti:

mittää hättää elämäs kun issellee ossaa nauraa

hätäpäivää :=)))
        Kukahan sä oot, kun sinussa on jotain tuttua?
        Menen takuuseen että on jutusteltu ennenkin :=))))))

• AMR-52
        yksitypy kirjoitti:

...ooooo Typy...))

• oo kukkaa
        yksitypy kirjoitti:

mut oomma joskus sulle viestii lattanu ku sie oot saanu nauruu aikaseks

• siuta
        AMR-52 kirjoitti:

...ooooo Typy...))

typyks luullu
        sää tunnutkii ihan mukavalta mieheltä

• yksitypy
        oo kukkaa kirjoitti:

mut oomma joskus sulle viestii lattanu ku sie oot saanu nauruu aikaseks

enää tiijetä kelle tässä tarkotetaan vastailla :=)))) Tuo AMR:kin menny ihan sekasin :=)))))
        Onkohan se menny sekaisin Marista? :=)))))

Sitähä minäkin, että jottain tuttua sinussa on :=)))
        Ja taijat olla vielä naisimmeinenkin :=))))

• pyörremyrsky
        AMR-52 kirjoitti:

...puhallat miut hait sun nevadaan,ko selä takkaa..(( mut eihä ne savumerkit tuulel,tai sit sanoma vääristyy...)))))

nevadaa...ME mennää yhes siis sä lähet pyörremyrskyn mukaa!! Ja lähetellää yhes savuuuuuu... :D

• AMR-52
        pyörremyrsky kirjoitti:

nevadaa...ME mennää yhes siis sä lähet pyörremyrskyn mukaa!! Ja lähetellää yhes savuuuuuu... :D

...kuulostaa kivalt...)))) mie käynkii oikee löllöllee unelmoimaa..))) söin juur..))) pittää päivä.unet..mmmm...)))))

• AMR-52
        yksitypy kirjoitti:

enää tiijetä kelle tässä tarkotetaan vastailla :=)))) Tuo AMR:kin menny ihan sekasin :=)))))
        Onkohan se menny sekaisin Marista? :=)))))

Sitähä minäkin, että jottain tuttua sinussa on :=)))
        Ja taijat olla vielä naisimmeinenkin :=))))

...marrii polta,vaik Muhkeita sätkii pössyytän...))))

• AMR-52
        siuta kirjoitti:

typyks luullu
        sää tunnutkii ihan mukavalta mieheltä

...muksa..))) tuu koittamaa...)))) nyt päiväunil..)))

• pyörremyrsky
        AMR-52 kirjoitti:

...kuulostaa kivalt...)))) mie käynkii oikee löllöllee unelmoimaa..))) söin juur..))) pittää päivä.unet..mmmm...)))))

...tääkii nukkuuuuu...alkaa lääkkeet taas tehooooo... hohhoijaaaa... zzzz

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      315
      1715
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1264
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1247
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      133
      1126
    5. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      813
    6. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      57
      804
    7. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      74
      789
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      117
      767
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      760
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      706
    Aihe