Mitä sairaita komedioita tiedätte? Sellasii Meet the feeblesin tyylisii.
Sairaita komedioita?
12
3724
Vastaukset
- 98989898
paras komedia minkä oon ikuna nähny on kung pow suosittelen
- Spirou
Pink Flamingos, kokeiles sitä, se on sairas, mut aika kiva kuitenkin kunhan ei ole liika tabuja.
- Spirou
Voihan noille Bad tastelle ja Brain deadille nauraa, ja ne on jossain määrin sairaita splatterkomedioita, ja lisäks vielä hyviä. Trainspotting! Monty Python leffat.
- Abbath
Eli Sam Raimin legenda Evil dead trilogia, Street trash ja Terror firmer tulee nyt mieleen.
- kovin
sairas mutta hiukan outo kuitenkin: shaun of dead.
- seeety
kovin kirjoitti:
sairas mutta hiukan outo kuitenkin: shaun of dead.
ON. The Rocky Horror Picture Show. Aika omituinen ja todella hauska. Loistavaa musiikkiakin sisältää, ja onhna tämä myös siinä samassa musikaali.
- Yavanna
Mun mieleen pulpahti ensimmäisenä tälläinen mustan huumorin sävyttävä, melkeimpä crazy - huumoriakin sivuava elokuva, kuin Sairasta Sakkia.
Tuo elokuva on aika kaoottinen ja osittain huvittavakin, mutta enimmäkseen mustaa huumoria.
Ja yks ei niin mustaa huumoria oleva on Linnunradan käsikirja liftareille. Tämä on hauska ja hieman sekavahko, ei ainakaan ihan tavallinen komedia tai scifi. :) Ensimmäisenä tulee mieleen Jacksonin Bad Taste ja Braindead. Kyllä Jacksonin leffat vaan olivat tuplasti parempia silloin joskus muinoin. Mahtoiko joku oikeasti tehdä jotain yhtä hyvällä, huonolla maulla ja huumorilla? Ei taida löytyä voittajaa.
Sam Raimin leffat ovat lapstickiä ja kauhua, Bruce Campbell on kuin luotu pääosarooleihin. Ehkä eniten huumorin puolelle meni trilogian viimeinen eli Army of Darkness, joten jos kipeää komiikkaa haetaan, niin ehkä sitten ne kaksi aiempaa.
Lisäksi voisi olla Brian Yuznan leffat. Re-Animator-sarja ja The Dentist saattaisivat olla sopivan kepeän kipeää.
Vielä tulee mieleen hieman tuoreemmista leffoita mieleen Shaun of the Dead ja se yksi, jonka nimeä en nyt pirullakaan muista... ehkä joku toinen kerta.- zzzzzzzzzzzzzz
"Erämaa syö miestä".
- ***Tietokoneen imijä***
Happiness - Onni. :D
- Juppeli
Tom Greenin ohjaama "Sormet pelissä" jossa hän myös itse näyttelee pääosaa. Se on aika härski ja erittäin hauska elokuva. (K-18)
- komedia:
Konttorirotat. Toinen: Paha Pukki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst27814573Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1554058PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1303821Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1701728Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun4071706En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351659Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491346Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81111Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok631099Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1201088