Tasokas nuoripari Oulustaa etsii tasokasta miestä tai naista kolmanneksipyöräksi, oletko etsimämme? ;)
Seuraa parille
4
2569
Vastaukset
Terve!
Olen kolmekymppinen kiva, siisti ja siedettävän näköinen mies samasta kaupungista. Tulisin mielelläni mukaan.. Voisin ehkä saada avovaimonikin mukaan, jos tahdotte:)
Laitaakapas postia [email protected]- nimeton
oon 23 vuotias ja oulusta.
laita mailia [email protected]
niin katsotaan lisää - Anonyymi
Mielenkiintoinen keskustelupalsta. Jos täältä kenties löytyisi seuraa, niin ei muuta kuin viestiä meille 😍
Olemme mukava, fiksu, huumorintajuinen ja seikkailunhaluinen salapari etsimässä 35-50 v pariskuntaa yhteisiin leikkeihin.
Parin kaunis nainen (164/54/D) nauttii niin kevyestä alistamisesta ja räjähtävän intohimoisesta seksistä, kuin myös pitkistä hellistä rakastelusessioista. Parin sporttinen mies (185/84/20(6)) tykkää pitää ohjat käsissään ja tuottaa ihanaa nautintoa naiselle. Mies ja nainen molemmat 100%:sti heteroita.
Olette kutakuinkin samoilla ajatuksilla liikkeellä oleva tasokas pari, joka voi tavata päiväsaikaan yhteisen hauskan merkeissä. Pistäkää rohkeasti viestiä tulemaan, niin piristetään porukalla kevättä 2021 😉
Tuhmin Terveisin TM & R
Mail: [email protected]
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362679- 1282363
- 1582074
- 391975
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401309
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114914