Huolto Turun seudulla

156 Superi

Voisiko joku kertoa hinta/laatusuhteeltaan kunnollista huoltopaikkaa Alfalle turun seudulta. Deltaan en helpolla mene. KIITOS.

9

2405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti

      Auto-Haapanen Kaarinassa, puh. 02 2431 620. Tarkkaa osoitetta en muista. Paikka sijaitsee lähellä Kaarinan sitä Teboilia, jossa on myös Hesburger, Hesburgerin keskusvarastoa, Euro-Masteria, Hong-Kongia, Giganttia ja ennen kaikkea Sepen Grilliä.

      Olen huollattanut 156:n ja GTV:n Auto-Haapasella. Ei sen puoleen, että Turun Delta-Autostakaan mulla mitään pahaa sanottavaa olisi.

      • codex2

        turussa :salamaosa,lähellä manhattania,vieressä joku toinenkin alfa korjaamo,mut salamaosan äijät tietää enemmän kuin tarpeeksi,tyytyväinen oon ollu jo 15v...


      • Sip
        codex2 kirjoitti:

        turussa :salamaosa,lähellä manhattania,vieressä joku toinenkin alfa korjaamo,mut salamaosan äijät tietää enemmän kuin tarpeeksi,tyytyväinen oon ollu jo 15v...

        Mikähän se toinen korjaamo vois olla?

        Siinäkö ne oli? Kolme, jos Delta lasketaan mukaan. Osaako ne tehdä kaiken? Myös vaikeemmat korjaukset, siis lähinnä toi salamaosa?


      • Matti
        Sip kirjoitti:

        Mikähän se toinen korjaamo vois olla?

        Siinäkö ne oli? Kolme, jos Delta lasketaan mukaan. Osaako ne tehdä kaiken? Myös vaikeemmat korjaukset, siis lähinnä toi salamaosa?

        - Auto-Haapanen ainakin. Normaalit huollot menee ihan kätevästi. Yhteen Alfaani ne ovat asentaneet paikalleen uuden moottorinkin.


      • sss
        Matti kirjoitti:

        - Auto-Haapanen ainakin. Normaalit huollot menee ihan kätevästi. Yhteen Alfaani ne ovat asentaneet paikalleen uuden moottorinkin.

        salamaosa on ykkönen,en oo nähny toista veljestä vähään aikaan n50v,uusi tyyppi palkattu,niillä on autot intohimo,korjaavat mitä vain,innostuvat vaan haasteesta,moottoritkin näpertelevät,ei niillä veljeksillä taida muuta elämää olla mut missä on veli?


      • muutti
        sss kirjoitti:

        salamaosa on ykkönen,en oo nähny toista veljestä vähään aikaan n50v,uusi tyyppi palkattu,niillä on autot intohimo,korjaavat mitä vain,innostuvat vaan haasteesta,moottoritkin näpertelevät,ei niillä veljeksillä taida muuta elämää olla mut missä on veli?

        Tampereelle.


      • Sip
        sss kirjoitti:

        salamaosa on ykkönen,en oo nähny toista veljestä vähään aikaan n50v,uusi tyyppi palkattu,niillä on autot intohimo,korjaavat mitä vain,innostuvat vaan haasteesta,moottoritkin näpertelevät,ei niillä veljeksillä taida muuta elämää olla mut missä on veli?

        Kiitti vastauksesta. oon ymmärtänyt, että on jotain operattioita jotka liittyvät ajastuksiin ja niitä ei enää voi tehdä ilman tietokoneita. Sujuuko tollasetkin hommat?


      • eipä aina
        sss kirjoitti:

        salamaosa on ykkönen,en oo nähny toista veljestä vähään aikaan n50v,uusi tyyppi palkattu,niillä on autot intohimo,korjaavat mitä vain,innostuvat vaan haasteesta,moottoritkin näpertelevät,ei niillä veljeksillä taida muuta elämää olla mut missä on veli?

        Itse en kyllä veisi salamaosaan enää yhtään autoa, mutta jokainen saa tehdä mitä haluaa. Lupasivat vaihtaa jakopään. Jättivät kuitenkin vaihtamatta vesipumpun. Sanoivat tuolloin, että oli niin hyvässä kunnossa, ettei tarvii vaihtaa. Vuoden päästä auto levisi tielle. Kuulin vasta tämän jälkeen, että vesipumppu kuuluisi vaihtaa aina jakopääremontissa..Otin yhteyttä puljuun ja kyselin, että millä hinnalla laittaisivat auton kuntoon, kun oli vähän niinkuin niiden moka. Lupasivat selvittää ja palata asiaan. Pari kertaa kyselin asian perään, mutten saanut koskaan vastausta.

        Että sellaista "viiden tähden" palvelua!


    • Mörökölli?

      AutoFilarosta saa asiantuntevaa ja hyvää huolto Alfalle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe