Voisiko joku kertoa hinta/laatusuhteeltaan kunnollista huoltopaikkaa Alfalle turun seudulta. Deltaan en helpolla mene. KIITOS.
Huolto Turun seudulla
9
2768
Vastaukset
- Matti
Auto-Haapanen Kaarinassa, puh. 02 2431 620. Tarkkaa osoitetta en muista. Paikka sijaitsee lähellä Kaarinan sitä Teboilia, jossa on myös Hesburger, Hesburgerin keskusvarastoa, Euro-Masteria, Hong-Kongia, Giganttia ja ennen kaikkea Sepen Grilliä.
Olen huollattanut 156:n ja GTV:n Auto-Haapasella. Ei sen puoleen, että Turun Delta-Autostakaan mulla mitään pahaa sanottavaa olisi.- codex2
turussa :salamaosa,lähellä manhattania,vieressä joku toinenkin alfa korjaamo,mut salamaosan äijät tietää enemmän kuin tarpeeksi,tyytyväinen oon ollu jo 15v...
- Sip
codex2 kirjoitti:
turussa :salamaosa,lähellä manhattania,vieressä joku toinenkin alfa korjaamo,mut salamaosan äijät tietää enemmän kuin tarpeeksi,tyytyväinen oon ollu jo 15v...
Mikähän se toinen korjaamo vois olla?
Siinäkö ne oli? Kolme, jos Delta lasketaan mukaan. Osaako ne tehdä kaiken? Myös vaikeemmat korjaukset, siis lähinnä toi salamaosa? - Matti
Sip kirjoitti:
Mikähän se toinen korjaamo vois olla?
Siinäkö ne oli? Kolme, jos Delta lasketaan mukaan. Osaako ne tehdä kaiken? Myös vaikeemmat korjaukset, siis lähinnä toi salamaosa?- Auto-Haapanen ainakin. Normaalit huollot menee ihan kätevästi. Yhteen Alfaani ne ovat asentaneet paikalleen uuden moottorinkin.
- sss
Matti kirjoitti:
- Auto-Haapanen ainakin. Normaalit huollot menee ihan kätevästi. Yhteen Alfaani ne ovat asentaneet paikalleen uuden moottorinkin.
salamaosa on ykkönen,en oo nähny toista veljestä vähään aikaan n50v,uusi tyyppi palkattu,niillä on autot intohimo,korjaavat mitä vain,innostuvat vaan haasteesta,moottoritkin näpertelevät,ei niillä veljeksillä taida muuta elämää olla mut missä on veli?
- muutti
sss kirjoitti:
salamaosa on ykkönen,en oo nähny toista veljestä vähään aikaan n50v,uusi tyyppi palkattu,niillä on autot intohimo,korjaavat mitä vain,innostuvat vaan haasteesta,moottoritkin näpertelevät,ei niillä veljeksillä taida muuta elämää olla mut missä on veli?
Tampereelle.
- Sip
sss kirjoitti:
Kiitti vastauksesta. oon ymmärtänyt, että on jotain operattioita jotka liittyvät ajastuksiin ja niitä ei enää voi tehdä ilman tietokoneita. Sujuuko tollasetkin hommat?
- eipä aina
sss kirjoitti:
Itse en kyllä veisi salamaosaan enää yhtään autoa, mutta jokainen saa tehdä mitä haluaa. Lupasivat vaihtaa jakopään. Jättivät kuitenkin vaihtamatta vesipumpun. Sanoivat tuolloin, että oli niin hyvässä kunnossa, ettei tarvii vaihtaa. Vuoden päästä auto levisi tielle. Kuulin vasta tämän jälkeen, että vesipumppu kuuluisi vaihtaa aina jakopääremontissa..Otin yhteyttä puljuun ja kyselin, että millä hinnalla laittaisivat auton kuntoon, kun oli vähän niinkuin niiden moka. Lupasivat selvittää ja palata asiaan. Pari kertaa kyselin asian perään, mutten saanut koskaan vastausta.
Että sellaista "viiden tähden" palvelua!
- Mörökölli?
AutoFilarosta saa asiantuntevaa ja hyvää huolto Alfalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818