Triumph America

Pate61

Moikka,
*
voisiko joku Triumph America pyörän omistaja kertoa miksi juuri tuo America? Eli olisi hauska kuulla kertomuksia ja mielipiteitä American hyvistä ja huonoista puolista.
*
Olen ostamassa keväällä 15-vuoden tauon jälkeen prätkää itselleni ja tällä hetkellä tuo America on aika vahvoilla ajatuksissani.
*
En ole tosin edes kuulut ko. ajopelin käyntiääntä, joten siitäkin olisi kiva kuulla jotain arvioita. Pyörän pitää olla hyvän näköinen ja siinä pitää olla hyvä soundi ;)
*
Pate, ehkä tuleva RAT-jäsen

10

5853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klonkku

      Möks.
      Kaverillani on yllämainittu ja tod. hyvät saudit (ei orkkisputket mut trumpan omat customputket) ja vääntävä kone. Viimekeeväänä hän vähän muutti etukulmaa ja laittoi lyhemmät takaiskarit ja ulkonäkö (pyörän) vain parani entisestään.
      Tyytyväinen ollu ko. pyrään.

    • Gary

      terve,
      tykästyin ko. pyörään aikoinaan MP-messuilla.
      Kaksi kesää takana, enkä ole vielä ostosta katunut.
      Toinen vaihtoehto oli Speedmaster, mutta pinnavanteet ja kromin kiilto kallistivat vaaán American puolelle.
      Jos jotain pitää moittia niin käyntiääni vakiona on onneton.Ensi talvena on suunnitteilla tehdä asialle jotain.
      Muiden omistajien hehkutusta voi käydä lukemassa täältä www.bonnevilleamerica.com

      • Pate61

        Moikka Gary,
        kerrotko minkä kokoinen kaveri olet?
        Tänään eräs HD kaveri epäili että America olisi mulle liian pieni??
        Olen itse 183cm / 85 kg.
        - Pate


    • Pate61
      • irieman

        Onnea vaan! Itellä on -04 speedmaster,harley oli aikaisemmin,15 vuotta sama laite.En oo katunu kyl vaihtoo hetkeekään.Eikä muuten oo pieni miehenkään mittaiselle kuskille!


      • kake
        irieman kirjoitti:

        Onnea vaan! Itellä on -04 speedmaster,harley oli aikaisemmin,15 vuotta sama laite.En oo katunu kyl vaihtoo hetkeekään.Eikä muuten oo pieni miehenkään mittaiselle kuskille!

        Mitkä putket pyörässäsi on?
        Itselläni on samallainen kulkupeli, johon hankin Speedmasterin omat off-road putket mutta niistä lähtee jotenkin ontto ääni.
        Etsiskelen jykevämmän äänen tuottavia putkia seuraavaksi kesäksi.


      • irieman
        kake kirjoitti:

        Mitkä putket pyörässäsi on?
        Itselläni on samallainen kulkupeli, johon hankin Speedmasterin omat off-road putket mutta niistä lähtee jotenkin ontto ääni.
        Etsiskelen jykevämmän äänen tuottavia putkia seuraavaksi kesäksi.

        Samanlaiset off-roadit.Kesyt on äänet.Ja sen AI-systeemin oon poistanut.Kaverilta jäi yli Screamin'Eaglen (hd)vaimentimet,niitä aattelin kokeilla.Kauheesti ei putkivaihtoehtoja oo vielä.Tietty jotain Thruxtonin putkia vois soveltaa.


      • Pate61
        kake kirjoitti:

        Mitkä putket pyörässäsi on?
        Itselläni on samallainen kulkupeli, johon hankin Speedmasterin omat off-road putket mutta niistä lähtee jotenkin ontto ääni.
        Etsiskelen jykevämmän äänen tuottavia putkia seuraavaksi kesäksi.

        Moikka,
        tuossa ostamassani Americassa on lyhyet Triumphin omat "off-road" putket. Onko teillä siis samanlaiset?

        Pasi


      • JiiÄssä
        Pate61 kirjoitti:

        Moikka,
        tuossa ostamassani Americassa on lyhyet Triumphin omat "off-road" putket. Onko teillä siis samanlaiset?

        Pasi

        Kuuntelin aika monia saundeja, kun oli tarkoitus hankkia TBA:han uudet putket viime kesänä. Amerikasta, Australiasta ja Uudesta Seelannista sais melkoisia mökäputkia, mutta tullit ja verot nostavat hinnat pilviin. Vaihtelin maileja ruotsalaisen Sievert Raaskin kanssa (www.raask.se)joka tarjosi dragpipet asennettuna alle 400 euroon. Tietysti vielä suutin- ja suodinhommia päälle, mutta nekin olisivat hoituneet mukavasti. Oli tarkoitus ajella Nissaforsiin viime kesänä, mutta homma jäi. Ehkä ensi suvena sitten.


      • kake
        Pate61 kirjoitti:

        Moikka,
        tuossa ostamassani Americassa on lyhyet Triumphin omat "off-road" putket. Onko teillä siis samanlaiset?

        Pasi

        Minun Speedmasterissa on onttoääniset pitkät off-road putket.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe