Lihavia tyttöjä

hoikkis

Mitä mieltä olette 40 enimmistöstä, siis lihavista tytöistä?
Mielestäni ylipaino ei ole erityisen eroottista

22

3385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutakin

olla kuin kasa luita vain..

• minusta

Taideteosten naiset usein ovat reheviä,kaupallisuuden naiset taas langan laihoja. On väitetty että TV tuo 5kiloa lisää. Siksi pitää olla kuin luuta.

• tottakai mieluummin

pulska nainen kuin luuviulu,liian laiha nainenhan se vasta epäseksikäs onkin;DD

• kaikkien sitten näyttää eroottisilta? ei semmoset luukapulat nyt ainaskaa mitään seksikkäitä ole....

• päinvastoin

naisessa pitää olla pitelemistä ;DD

• Lähtee ihmisen sisältä,ei lihavuus tai laihuus tee kestään eroottisempaa, vaan se on kyllä sisäsyntyistä säteilyä koolla kun ei ole merkitystä tuollaisessa asiassa,sitäpaitsi kauneus on katsojan silmässä :D

• hyvä ku kirjotit noin...mä hoksasin että nyt mä loukkasin laihempia ihmisiä tolla jutullani...olet oikeessa,jokainen ihminen voi olla eroottinen,oli sitten minkälainen tahansa...

• mii-su kirjoitti:

hyvä ku kirjotit noin...mä hoksasin että nyt mä loukkasin laihempia ihmisiä tolla jutullani...olet oikeessa,jokainen ihminen voi olla eroottinen,oli sitten minkälainen tahansa...

Usko että loukkasit ketään provosoihan alkukirjoitus lihavia ihmisiä!Sehän on sama konvehteissakin että sisältö ratkaisee!!:D

• Hekuli

Ylipaino ei ole este eroottisuudelle jos se on sopusuhteessa roppaan nähden. Mieluimmin vähän yli kuin alipainoinen

• ollikolli-63

Hieman kritisoisin väitettäsi " 40 enemmistöstä"..
      En ole vastaavaa kyllä huomannut että enemmistö ikäluokan naisista olisi ylipainoisia vai onko niin että meillä on hiukan eri käsitys siitä mikä on lihava ja mikä on normaali..
      Siinä oon samaa mieltä että ihmisen liiallinen ylipaino ei aiheuta eroottista vipinää..

Jotenkin on muodostunut kuva lihavien naisten kärkkäästä kielestä voimasanojen värittämänä ja liiallisesta oman minänsä esille tuonnista kovasti touhottaen milloin mitäkin..

Onko amazonien aina pakko huutaa..

• samoilla linjoilla

Olen myös huomannut että isokokoisilla naisilla on valtava tarve korostaa omaa minäänsä. Työpaikallakin he ovat yleensä niitä jotka haluavat mielipiteensä esiin ja yleensä olettavat sen olevan se ainoa ja oikea. Tiedä sitten johtuuko kantavasta äänestä vaiko koosta mutta tuntuu että pienempi kokoiset eivät halua lähteä kinaan eikä olla erimieltä näiden amatsonien kanssa. He ovat myös herkkiä suuttumaan ja helposti ottavat itseensä...muita kyllä osataan naureskella. Jostain on tullut sanonta "lihavat ovat leppoisia" mutta minä olen kyllä erimieltä. terveisin. keskikokoinen

• Caro

Minusta pitkät on epäeroottisia (olen lyhyt) ja vaaleat tyhmän näköisiä (olen tumma) , suoratukkaiset onnettoman näköisiä (olen kiharatukkainen) , isorintaiset lehmiä (olen pienirintainen) jne. jne.

• vajavainen

Olet siis mielestäsi se paljon puhuttu täydellinen nainen?

• (.)Y(.)

:DDDDD

• Jatkan edelleen nauramista,vitsihän toi oli eikös ollutkin ;))))

• Caro
        jou.m kirjoitti:

Jatkan edelleen nauramista,vitsihän toi oli eikös ollutkin ;))))

sitä niin sanottua ironiaa vastaukseksi alkuperäiselle, onneksi jollekin meni jakeluun....

• PrimaStara
        (.)Y(.) kirjoitti:

:DDDDD

Tissinikki oikein rykäisi.

• yks ylipainoinen

Huom! Ei sinun kannata ottaa stressiä naisten kiloista..kukin kilonsa kantaa. Ja joku mies meistäkin tykkää.. Mut täytyy sanoa vastapainoksi etten minäkään laihoista miehistä välitä..

• Puntarillako mittaat eroottisuutta? Mitähän muita mittavälineitä käytät? Metrimittaa älykkyyden mittaukseen? Ilmapuntaria huumorintajun selvittämiseen? Desipelimittaria perunapussin painon arviointiin?

• TiinaKº

Kiikutan vastapaistetun korvapuustin aamukahvisi kaveriksi kiitokseksi mietelauseesta.
        Sait muutamaan sanaan mahdutettua arkillisen asiaa :)

• nojoohei

miten ne kilonsa kantaa..

• ..riippuu, sekä miten esim. pukeutuu.
        Mutta jos ei viihdy ylipainoisena, sitä varmaan kannattais miettiä hyvissä ajoin.
        Kiloja lienee ilmeisen paljon helpompi kerätä, kuin päästä niistä eroon?!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      2987
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      2497
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      47
      2317
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2094
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1808
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1429
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1002
    10. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      36
      994
    Aihe