onko ruohometsän kansasta tehty useampia animaatioita? Olen nähnyt vuoden -78 leffan, joka oli ihan huippu, mutta onko sitten tehty vielä uusinta versio, hyvin samalla tyylillä kuitenkin.
Jotain jatko-osia oon nähnyt olevan olemassa, mutta onko ihan kirjan pohjalta tehty muita leffoja kuin vuoden -78?
Ruohometsän kansa
4
1546
Vastaukset
- Ruohis on best
Ruohometsän kansasta on tehty kuusi vuotta sitten tv-sarja. En ole itse nähnyt sitä, mutta kirja ainakin on huippu. Muistan yhä sen ihanan joululoman, kun juuri ilmestynyttä opusta mummolassa lueskelin. Huippukirja!
Tässä lisätietoa: http://www.imdb.com/title/tt0211882/
Toi linkki on muuten yks parhaimmista leffakoneista netissä. Vasemmanpuoleisessa palkissa on hakukenttä, sinne leffan/näyttelijän nimi - ja kyllä lähtee! Vaikka on jenkkiversio, löytää Suomi-leffatkin! - piipi
mulla on kans se joku 78-luvun leffa ja sit mul on joku 2000 leffa.. se uudempi ei mun mielest oo niin hyvä ku toi vanha, mut se perustuu kuitenkin siihen kirjan loppuosaan. sen nimi on "pako efrafasta" tai joku vastaava.. Sitä saa varmaa jostain perus anttilasta... Tietääkö kukaan muuten mistä ruohometsän kansa -kirjaa vois löytää.. sitä ei oo missää kirjakaupoissa, tai mä en oo ainakaan nähny sitä... ?? Haluaisin nimmittäin ostaa sen. Oon lukenu sen kerran ja ihastuin siihen suunnattomasti.. ;)
- rabbit
Mitä oli siinä muuten ne pahat jänikset? ku miks ne oli pahoja?
Oon kattonu sen elokuvan joskus kauan sitten.
Ja sit siinä oli se joku musta jänis mike seki oli? - wolve
rabbit kirjoitti:
Mitä oli siinä muuten ne pahat jänikset? ku miks ne oli pahoja?
Oon kattonu sen elokuvan joskus kauan sitten.
Ja sit siinä oli se joku musta jänis mike seki oli?se musta jänis oli varmaan se joka vie ne kanit elämänjälkeiseen maahan ;)semmonen siinä kuiteskii oli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233133
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1942828Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711818Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2571486- 1101263
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs451145Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461027- 145967
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32924- 43824