Ruohometsän kansa

pähkinä

onko ruohometsän kansasta tehty useampia animaatioita? Olen nähnyt vuoden -78 leffan, joka oli ihan huippu, mutta onko sitten tehty vielä uusinta versio, hyvin samalla tyylillä kuitenkin.
Jotain jatko-osia oon nähnyt olevan olemassa, mutta onko ihan kirjan pohjalta tehty muita leffoja kuin vuoden -78?

4

1607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruohis on best

Ruohometsän kansasta on tehty kuusi vuotta sitten tv-sarja. En ole itse nähnyt sitä, mutta kirja ainakin on huippu. Muistan yhä sen ihanan joululoman, kun juuri ilmestynyttä opusta mummolassa lueskelin. Huippukirja!

Tässä lisätietoa: http://www.imdb.com/title/tt0211882/

Toi linkki on muuten yks parhaimmista leffakoneista netissä. Vasemmanpuoleisessa palkissa on hakukenttä, sinne leffan/näyttelijän nimi - ja kyllä lähtee! Vaikka on jenkkiversio, löytää Suomi-leffatkin!

• piipi

mulla on kans se joku 78-luvun leffa ja sit mul on joku 2000 leffa.. se uudempi ei mun mielest oo niin hyvä ku toi vanha, mut se perustuu kuitenkin siihen kirjan loppuosaan. sen nimi on "pako efrafasta" tai joku vastaava.. Sitä saa varmaa jostain perus anttilasta... Tietääkö kukaan muuten mistä ruohometsän kansa -kirjaa vois löytää.. sitä ei oo missää kirjakaupoissa, tai mä en oo ainakaan nähny sitä... ?? Haluaisin nimmittäin ostaa sen. Oon lukenu sen kerran ja ihastuin siihen suunnattomasti.. ;)

• rabbit

Mitä oli siinä muuten ne pahat jänikset? ku miks ne oli pahoja?
        Oon kattonu sen elokuvan joskus kauan sitten.
        Ja sit siinä oli se joku musta jänis mike seki oli?

• wolve
        rabbit kirjoitti:

Mitä oli siinä muuten ne pahat jänikset? ku miks ne oli pahoja?
        Oon kattonu sen elokuvan joskus kauan sitten.
        Ja sit siinä oli se joku musta jänis mike seki oli?

se musta jänis oli varmaan se joka vie ne kanit elämänjälkeiseen maahan ;)semmonen siinä kuiteskii oli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      42
      2998
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      87
      2906
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      160
      2812
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      201
      2105
    5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      112
      1978
    6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      15
      1963
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      50
      1579
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1564
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      370
      1421
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      87
      1061
    Aihe