Ruohometsän kansa

pähkinä

onko ruohometsän kansasta tehty useampia animaatioita? Olen nähnyt vuoden -78 leffan, joka oli ihan huippu, mutta onko sitten tehty vielä uusinta versio, hyvin samalla tyylillä kuitenkin.
Jotain jatko-osia oon nähnyt olevan olemassa, mutta onko ihan kirjan pohjalta tehty muita leffoja kuin vuoden -78?

4

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruohis on best

Ruohometsän kansasta on tehty kuusi vuotta sitten tv-sarja. En ole itse nähnyt sitä, mutta kirja ainakin on huippu. Muistan yhä sen ihanan joululoman, kun juuri ilmestynyttä opusta mummolassa lueskelin. Huippukirja!

Tässä lisätietoa: http://www.imdb.com/title/tt0211882/

Toi linkki on muuten yks parhaimmista leffakoneista netissä. Vasemmanpuoleisessa palkissa on hakukenttä, sinne leffan/näyttelijän nimi - ja kyllä lähtee! Vaikka on jenkkiversio, löytää Suomi-leffatkin!

• piipi

mulla on kans se joku 78-luvun leffa ja sit mul on joku 2000 leffa.. se uudempi ei mun mielest oo niin hyvä ku toi vanha, mut se perustuu kuitenkin siihen kirjan loppuosaan. sen nimi on "pako efrafasta" tai joku vastaava.. Sitä saa varmaa jostain perus anttilasta... Tietääkö kukaan muuten mistä ruohometsän kansa -kirjaa vois löytää.. sitä ei oo missää kirjakaupoissa, tai mä en oo ainakaan nähny sitä... ?? Haluaisin nimmittäin ostaa sen. Oon lukenu sen kerran ja ihastuin siihen suunnattomasti.. ;)

• rabbit

Mitä oli siinä muuten ne pahat jänikset? ku miks ne oli pahoja?
        Oon kattonu sen elokuvan joskus kauan sitten.
        Ja sit siinä oli se joku musta jänis mike seki oli?

• wolve
        rabbit kirjoitti:

Mitä oli siinä muuten ne pahat jänikset? ku miks ne oli pahoja?
        Oon kattonu sen elokuvan joskus kauan sitten.
        Ja sit siinä oli se joku musta jänis mike seki oli?

se musta jänis oli varmaan se joka vie ne kanit elämänjälkeiseen maahan ;)semmonen siinä kuiteskii oli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      97
      5979
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      210
      3304
    3. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3268
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3225
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2495
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2464
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2323
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      255
      1978
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1606
    10. 6
      1378
    Aihe