Ruohometsän kansa

pähkinä

onko ruohometsän kansasta tehty useampia animaatioita? Olen nähnyt vuoden -78 leffan, joka oli ihan huippu, mutta onko sitten tehty vielä uusinta versio, hyvin samalla tyylillä kuitenkin.
Jotain jatko-osia oon nähnyt olevan olemassa, mutta onko ihan kirjan pohjalta tehty muita leffoja kuin vuoden -78?

4

1546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruohis on best

Ruohometsän kansasta on tehty kuusi vuotta sitten tv-sarja. En ole itse nähnyt sitä, mutta kirja ainakin on huippu. Muistan yhä sen ihanan joululoman, kun juuri ilmestynyttä opusta mummolassa lueskelin. Huippukirja!

Tässä lisätietoa: http://www.imdb.com/title/tt0211882/

Toi linkki on muuten yks parhaimmista leffakoneista netissä. Vasemmanpuoleisessa palkissa on hakukenttä, sinne leffan/näyttelijän nimi - ja kyllä lähtee! Vaikka on jenkkiversio, löytää Suomi-leffatkin!

• piipi

mulla on kans se joku 78-luvun leffa ja sit mul on joku 2000 leffa.. se uudempi ei mun mielest oo niin hyvä ku toi vanha, mut se perustuu kuitenkin siihen kirjan loppuosaan. sen nimi on "pako efrafasta" tai joku vastaava.. Sitä saa varmaa jostain perus anttilasta... Tietääkö kukaan muuten mistä ruohometsän kansa -kirjaa vois löytää.. sitä ei oo missää kirjakaupoissa, tai mä en oo ainakaan nähny sitä... ?? Haluaisin nimmittäin ostaa sen. Oon lukenu sen kerran ja ihastuin siihen suunnattomasti.. ;)

• rabbit

Mitä oli siinä muuten ne pahat jänikset? ku miks ne oli pahoja?
        Oon kattonu sen elokuvan joskus kauan sitten.
        Ja sit siinä oli se joku musta jänis mike seki oli?

• wolve
        rabbit kirjoitti:

Mitä oli siinä muuten ne pahat jänikset? ku miks ne oli pahoja?
        Oon kattonu sen elokuvan joskus kauan sitten.
        Ja sit siinä oli se joku musta jänis mike seki oli?

se musta jänis oli varmaan se joka vie ne kanit elämänjälkeiseen maahan ;)semmonen siinä kuiteskii oli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      23
      3133
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      194
      2828
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1818
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      257
      1486
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      110
      1263
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      45
      1145
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1027
    8. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      145
      967
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      924
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      824
    Aihe