ja aina vaan katseemme kohtaavat.Katseessasi tuntuu olevan syvyyttä vaikka varattu oletkin.Taidat vaan hakea piristystä synkkiin marraskuun iltoihin...Tietäisitpä mitä tunnen sinua kohtaan :-)
Tämä oli siis mieheltä naiselle.
Nähtiin tänään
6
1504
Vastaukset
- nähtiin
ja mihin aikaan? ;)
- nyt mennä
itsesuojelun piikkiin tuo mainintasi "piristyksen hakemisesta"? Tunteet niinkuin ihmisetkin ovat aitoja, edelleen. En vain oikein taida aina uskaltaa sinua silmiin katsoa, sillä tuntuu, että näet suoraan lävitseni.
- pihkaantunut nainen
ja katselin sinua vaalea pitkä komea mies. Vierelläsi voisin seisoa ikuisesti :)
- onkos
tämä nainen antanut minkäänlaisia merkkejä siitä, että tunteet olisivat molemminpuolisia..?
- menin
sanattomaksi. Tämä kun sopi suoraan minuun. Paitsi että ei se niihin syviin katseisiin jää- Kainaloosi tahtoisin, mutta enhän minä sitä sinulle, saati sitten kenelle muullekaan, voi tunnustaa. Ties vaikka "pelaajana" pitäisit, kun jo nyt kuvittelet minun hakevan jotain "piristystä iltoihini".
Petturiolohan tässä muutenkin jo on mies/poikaystäväni suhteen. Itseasiassa olen salaa toivonut ja samalla pelännyt, että tulisit ja kysyisit suoraan asiaa minulta. - pihkaantunut mies
Kaupanpihassa nähtiin sunnuntai-iltana.
Näin se yleensä menee:Kun haen katseellani löytääkseni sinut sinä jo katsotkin minua."Sopivasti" tunnut joskus saapuvan paikalle siihen missä kohtaat minut ja monet muut...Voi olla että olen vellihousu mutta olisi kiusallista jos kuitenkin olisin tulkinnut katseet ja tilanteet väärin - tulemme näkemään jatkossakin toisemme.
Joku jo kuvaili minut aivan oikein mutta tuohon kauneus/komeus kohtaan en sano mitään.Se kun on jokaisen katsojan omissa silmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770