Hei! Olen kotikaupunkisi huumediileri.

Huumediileri.

Olen kuvitteellinen huumediileri ja elän Suomessa. Olen päätynyt diilaamaan huumausaineita, sillä niillä saa tehtyä kohtalaisen helposti suuriakin summia rahaa. Tietenkin kiinnijäämisen riskit ovat suuret, mutta koska minulla ei ole juuri vaihtoehtoja (ei kiinnosta tehdä töitä huonolla palkalla ja rikosrekisteri jo löytyy), niin myyn huumeita työkseni juuri sinun lapsellesi.

En ole suuri suuri peluri, vaan ostan huumeita keskisuurina erinä eräältä ulkomaalaiselta henkilöltä, joka hommaa huumeet maahan. Myyn pääosin kannabista (marijuanaa ja hashista), jonka kysyntä laittomista päihteistä on Suomessa suurinta sen melko vähäisen haitallisuuden takia verrattuna muihin huumeisiin tai alkoholiin. Kannabiksen myynnillä rahoitan kovempien aineiden hankintaa, joista saan suurimmat yksittäiset voittoni, sillä näiden kovien huumeiden (yleensä amfetamiini ja heroiini) käyttäjät ovat niin epätoivoisesti addiktoituneet, että maksavat näistä pitkälle jatketuistakin annoksista kovia summia.

Olen tyytyväinen nykyiseen huumausainepolitiikkaan ja suomalaisten vanhempien asenteisiin. Kannabiksen ollessa laitonta, minä olen se henkilö, jolta sitä tullaan kysymään. Koska silloin minulle keskittyy suurin riski, haluan siitä myös hyötyä. Kannabiksen ohella joskus myyn muutaman esso-tabletin, amfetamiinia ja heroiinia. Suurin osa tulee kysymään vain kannabista, mutta osaan markkinoinnin ja joskus saan ujutettua kysyjälle mukaan myös jotain "jännempää". Toisinaan taas kun tullaan kyselemään kannabista, niin sanon, että se on loppu, jolloin osa ostajista ei osta mitään, mutta aina joku ostaa vaikka ekstaasia.

Tiedän, että osa kannabiksen lisäksi myymistäni tuotteista aiheuttaa joillekin ongelmia, jopa kuolemia, mutta koska minunkin on hankittava hyvinvointi jostain ja olen jokatapauksessa rikollinen, niin minua eivät huoleta moraaliset kysymykset. Tämän takia myyn myös alaikäisille - keneltä tahansa rahaa saankaan, vaikka lapsilta. Olen itse toisinaan ollut addiktoitunut myymääni heroiiniin ja vaikeina aikoina olen myynyt myös erittäin nuorille, sillä minun on ollut pakko saada annokseni tai muutoin tulisin hyvin sairaaksi.

Pyydän kohteliaimmin teitä kannabiksen puolestapuhujat lopettamaan ristiretkenne kannabiksen vapauttamiseksi kotikasvatukseen ja käytön dekriminalisoimiseen, sillä tämä veisi markkinat. Dekriminalisoinnin tai laillistamisen tapauksessa en pystyisi enää rahoittamaan kovien aineiden myyntiä ja asiakaskontaktien määrä pienentyisi huomattavasti.

Kannabiksen vastustajille haluaisin sanoa, että jatkakaa hyvää valistustyötänne ja ehdotonta kieltopolitiikkaanne. Se takaa minulle töitä vastaisuudessakin. Toki osa lapsistanne ajautuu alkoholiin verrattuna melko vaarattoman kannabiksen käytön mukana tuomien kontaktien seurauksena helpommin koviin aineisiin, mutta se on se hinta, jonka te olette valmiita maksamaan siitä, että huumeet pysyvät poissa silmistänne.

Poissa silmistä - poissa mielestä.

Terveisin

Kotikaupunkisi huumediileri

26

4580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurin äijä

      SE on niin ihanaa, että me kaikki ollaan tyytyväisiä. Ilman kannabiksen kieltoa en minäkään voisi jatkaa omia monologejani asian puolesta. Minulle on tärkeintä oman "nettipersoonan" ylläpito kuin puhua asian puolesta. olen todennäköisesti nettiriippuvainen

      • mutta....

        Eihän sinulla edes ole "nettipersoonaa".


      • konkretisoitumassa

        Päihdepolitiikan kriisit ovat paisumassa hallitsemattomiin mittoihin ja täällä vain jauhetaan paskaa.

        Luuletko että ketään todellisuudessa enää kiinnostaa tämä iänikuinen tilanteen paikallaan jauhaminen, ja loputon yrittäminen laittaa ihmisten tietoisuudessa asioita edes vähän paremmalle mallille, jotkut ihmiset sentään edes yrittävät hyvää ja sinä sitten heille ilmeisesti vittuilet, saisit hävetä. kaltaistesi ansiosta näissäkään asioissa ei päästä etenemään vahingossakaan ainakaan parempaan suuntaan vaan tilanne polkee ikuisesti paikallaan ja ongelmat pahenevat täysin hallitsemattomiin mittoihin.

        hyppää pituutta putkiaivo. onko nyt hyvä. hakeudu politiikkaan kun kerran ainesta näytttäisi olevan, siellä olet kaltaistesi joukossa.


    • kenties

      Jos siis kuvitteellisesti haluaisin ostaa esim. amfetamiinia niin mistä kuvitteellisesti saisin sinut kiinni

    • oxycon

      Toivon todella et olet vielä alalla. Haluaisin ostaa 10 kukkaa ja toiset 10 grammaa hashista. Mikä on sun hintataso ja tuotteen laatu. Ilmottele saadaan varmaa kaupat tehtyy

    • ostan

      huumeita sulta heti!!

      • heikkeri

        haluaisin ostaa maria


      • Kivaa)
        heikkeri kirjoitti:

        haluaisin ostaa maria

        Saapiko sitä naijja sitä Maria??


    • KAKANNABIS

      Joo voisitko vastata. Ku oot jaksanu tollasen pitkän tekstinkin kirjottaa. Ostaisin Lätkää tai Kukkaa.

      • Skytti

        Vittu tuu Sastamalas käymää.. Ostan kannabista. Mulle ja mun kaverille. Semmoselle Mikole, se on aika kova jätkä mutta me tarvitaan vähän kannabista että tänne vaan saatana.


      • fgfreagv

        "Olen kuvitteellinen huumediileri..."

        "Ostaisin Lätkää tai Kukkaa."

        Myyty kuvitteellista kukkaa. Maksatko kuvitteellisella rahalla?


      • Kanna
        fgfreagv kirjoitti:

        "Olen kuvitteellinen huumediileri..."

        "Ostaisin Lätkää tai Kukkaa."

        Myyty kuvitteellista kukkaa. Maksatko kuvitteellisella rahalla?

        Olisiko jonkun laatuista Hattua, eli kannabista.


    • hiisaaja

      ei saatana, mitä paskaa tää on ?

    • prael

      Heroiinikaupasta teoretisointi kertoo ettei kosketuksesi tai tietotasosi suomalaisesta huumausainekulttuurista ole ihan yhtä hyvä kuin luulet. Alleviivaamasi pointti on naiivi ja yliyksinkertaistettu, ja tämä siis yleisliberaalia portugalinmallia kannattavalta satunnaispäihteilijältä.

    • jyethr

      iiiihihihihihiiiii meigä on gänädsssä: Ddddddddddd

    • IhanAsiaa

      Hyvin pitkälti tuo aloittajan kirjoitus on realistinen. Todellisuudessa kannabiksen haluaa laillistaa vain pieni osa ihmisiä, koska ei rikoilliset sitä laillistaa halua. Se on heille liian helppo tulonlähde. Jos saat jostain ilmaista verotonta rahaa sopiiko sinulle että sen saaminen tyrehtyy ja joku muu tekee ne voitot?

    • 9.v.tamprereelta

      MOI OON 9 V JA KUULIN TELKARIST JOSTAI HUUMEIST ????? mÄ haluaisin kokeilla onko se vaaaraallista ?? entä jäänkyö kiinni?

    • zcvdvszdds

      Jos kannabis olisi laillista voisi valtio myydä turvallisempia lajikkeita joissa on suurempi pitoisuus CBD:tä THC:hen verraten. Tälläinen kannabis on turvallisempaa sellaiselle joilla on ollut mielenterveyden ongelmia tai vaara sellaiseen, esim. suvussa periytyvänä. CBD on siis kannabiksen antipsykoottinen ainesosa joka tasapainottaa vaikutuksia.

      Uskon että käyttäjätkin olisivat mielissään tälläisesta hieman miedommasta ja lempeämmästä vaihtoehdosta. Samalla voitaisiin tarkkailla laatua, valvoa myyntiä ja standardisoida tuote niin että pakkausselosteesta käy ilmi lajikkeen kannabinoidipitoisuudet. Nyt tilanne on se että pimeiltä markkinoilta saatava kannabis voi olla minkä vahvuista hyvänsä ja se kulkeutuu helposti myös nuorison käsiin erinäisten kaveripiirien kautta. Jotkut lurjukset vielä suihkuttavat kukintoihin lakkaa lisätäkseen tuotteen painoa. Tälläisen polttaminen on vaarallista keuhkoille ja terveydelle. Surullista on myös se että juuri ne nuoret ja kokemattomat eivät osaa erottaa luomutuotetta myrkyllisestä.

    • huumeita!!! <3

      Tarvin huumeita nii mistä sais?mikä vaan aine kelpaa.

      • trol.

        Mulle kans


    • 99847547

      Hyvä kotikaupunkini huumediileri - miksi varastostasi ei koskaan löydy lysergihapon dietyyliamidia tai aryylisykloheksylamiineja?

    • Tasaarvoista?

      Oletkohan mahdollisesti tamperelainen huumediileri? Sinulta saa varmasti myös anabolisia steroideja kun niitä ei täällä tampereella juurikaan valvota.
      Marihuanan kotikasvattajia kyllä jahdataan mutta steroididiilerit saavat olla rauhassa.
      Ja sama meno on kuulemma ympäri Suomea.

      • ....

        Jos hormoonit on omaan käyttöön ja poliisi ottaa ne niin ne saa poliisilta myös takaisin. Hamppuja poliisi ei anna takaisin.


    • hyvä leffa

      Sekaisin marista

    • lakialoite
    • subualiikaa

      Jos jollain olisi myydä mitä tahansa, olisi tosi jees. Rahasta ei ole ongelmaa. Jos kiinnostaa sähköpostiosoitteeni on [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe