Moniko on kävellyt / nähnyt jonkun muun kävelevän kaupungilla märissä vaatteissa?
Märissä vaatteissa
22
8558
Vastaukset
- minä...
...sateella kastuin.
- Siht.
Kerran sade yllätti kotimatkalla (ukkoskuuro) ja kasteli kunnolla, naapurini tuli rappukäytävässä vastaan ja naureskeli jotain kauniista ilmasta kun etsin avainta käsilaukusta jakkupuku vettä valuvana.
- Neitoset2
Ulkoilmakonsertissa kastuttiin kavereiden kanssa totaalisesti (niikuin moni muukin) mutta silti mentiin baariin märissä vaatteissa ja kun lähdettiin satoi yhä vaan eipä haitannut vaikka oltiin litimärkiä niin kivaa oli.
- Miäs
Viime kesänä näin niinkin kliseisen tapauksen, kuin että nainen oli hölkkäämässä valkoisessa topissa sateella. Ei, sillä ei ollut rintsikoitakaan!
- make
Lokakuun loppupuolella olin kaupungilla viimeksi märissä vaatteissa. Olin kävelemässä koulusta kaupungille järven rannassa kulkevaa polkua pitkin kun järvi taas houkutteli kahlaamaan. Jalassa mulla oli kumpparit ja farkut. Aluksi kahlailin niin, että vain lahkeet kastuivat. Muutaman juoksuaskeleen päästä saappaat jo hivenen hörppivät vettä ja takkikin kastui kevyesti. Lopuksi kahlasin vedessä vyötäröä myöten.
Rantautumisen jälkeen kaadoin saappaista vedet pois ja väänsin sukkia hivenen kuivemmiksi. Sitten jatkoin matkaani saappaat litisten ja farkut ihoon mukavasti liimautuneena. Vastaantulijat eivät liiemmin kiinnittäneet märkiin vaatteisiini huomiota kun vettä kuitenkin tihutti hiukan taivaaltakin. Ainoastaan yksi typykkä naureskeli kun kävelin hänen ohi. Saappaista kuulemma lähti hauska ääni. Hänellä oli kans saappaat jalassa ja olis varmaan lähtenyt mukaan kahlauskisaan jos oltaisiin vielä oltu järven rannassa. Vaikka tuskin hän olisi märistä saappaista mitään fiboja saanut, kun naiset harvemmin kiihottuvat siitä, että saappaat on täynnä kylmää vettä ja housut märkänä. Kun en itsekään pysty mitenkään itselleni perustelemaan tällaista "harrastusta" mutta miksi pitäisikään perustella.
No sitten kävelin kaupunkiin ja kävin ihan normaalisti kaupassa ja kirjastossa. Saappaiden litinäkin hävisi kaupungin hälyyn ja housujen märkyyskin meni varmaan sateen piikkiin. Kaupungilta jatkoin kotiin bussilla.
Syrjemmillä seuduilla kastelenkin sitten kengät/saappaat ja vaatteet useammin. Nytkin on yksi pari saappaita kuivumassa.
Todellinen extreme-lajia pääsen taas kohta harjoittamaan kun järvet jäätyvät. Jäihin putoilu suojakelillä on kokeilemisen arvoista jos olette jo kokeilleet saappaiden kastelua kesäaikana. Siinä on vielä enemmän jonkin kielletyn hedelmän makua. Turvallisuudesta on kuitenkin huolehdittava ja rannassa jossa on vettä vain vyötäröön on hyvä paikka aloittaa plutimisharrastus tai sitten voi käyttää avantouimareitten avantoja. Oikealla kerrospukeutumisella vesi ei edes tunnu kylmältä vaan märät vaatteet tuntuvat hyvältä iholla.
Kirjoitelkaa muutkin omista kokemuksistanne.- Mulppaaja
Minä harrastelen ihan samanlaisia leikkejä kumpparit jalasas. Olen ehkä vähän ujo kävelemään lotisevat saappaat jalassa ihmisten ilmoilla, mutta muuten teen ihan samanlaisia "retkiä".
- märät jalat
kerro tarkemmin siitä kerrospukeitumisesta?
- saapastelija
Mulppaaja kirjoitti:
Minä harrastelen ihan samanlaisia leikkejä kumpparit jalasas. Olen ehkä vähän ujo kävelemään lotisevat saappaat jalassa ihmisten ilmoilla, mutta muuten teen ihan samanlaisia "retkiä".
Saapastelen usein ulkona, puroissa ja rannoilla. Tykkään kun veden paine puristaa saappaan varret kiinni sääriin... Kokeilen myös miten syvälle voin mennä ilman että vesi syöksyy saappaisiin. Useimmiten poistun paikalta kuitenkin hölskyvin saappain. Saan leikeistä hyvät fibat :)
- mulija
Jokunen aika takaperin olin rannassa Aiglen ratsastussaappaat jalassa kahlailemassa ja ohi käveli nainen joka ihmetteli mitä teen järvessä. Sanoin jäähdytteleväni. Ikäni muistan sen mitä nainen vastas: ”Kannattais kahlata sitten syvemmälle.” Käskystä kahlasin aivan saappaiden äärirajoille ja yllytin naistakin veteen kun hänkin vaikutti nauttivan tilanteesta. Naisella oli jalassa likaiset vaelluskengät ja lahkeista rapaiset tuulipuvun housut. Hän ei kauaa empinyt vaan astui veteen. Samalla omat saappaani hörppivät vettä ja kohouma housuissa vain kasvoi. Tilanne oli mielettömän kiihottava kun nainenkin jatkoi syvemmälle ja toivoi sukkahien aromin laimenevan viileässä vedessä. Tässä vaiheessa olisi tehnyt mieli hieroa täydellisessä erektiossa olevaa penistä mutta en sitä tietystikään tehnyt vaan kahlasin vaan syvemmälle kunnes tahallisesti kaaduin veteen kainaloita myöten. Nainen naurahti ja oli itsekin järvessä polviaan myöten. Sitten kahlasin takaisi rantaan tyhjentämään saappaitani ja nainen vielä puhdisteli punttejaan vedessä. Rannalla hän istahti kivelle ja tyhjensi kenkänsä tottuneesti vedestä. Kertoi mulineensa retkillään useasti muttei kuulemma koskaan tahallisesti. Kävelimme jonkin matkaa vielä yhdessä ja hän selvästi tuijotti märkiä housujani ja ratsastussaappaita. Tottakai minäkin nautin siitä ihanasta litinästä joka lähti sen ihanan ja luonnollisen naisen kengistä. Ikäväkseni hän kertoi, että lapset ja mies kotona saattavat ihmetellä äitinsä märkiä kenkiä. Lisäksi hän kertoi käyvänsä vielä kaupassa kotimatkalla. Olisi ollut mahtavaa mennä myös kauppaan mutta en kehdannut kun olin kuitenkin totaalisen märkä.
Epäilen että joitakin naisia todella kiihottaa märät vaatteet ja ainakin ratsastussaappaat. Kaupungilla kun kuljen ratsastussaappaissa niin moni nainen kääntyy katsomaan nautinnollisesti. Tiedä häntä sitten. Kertokaa te naiset.
Taidan taas huomenna mennä rantaan kahlailemaan… - pulp pulp
mulija kirjoitti:
Jokunen aika takaperin olin rannassa Aiglen ratsastussaappaat jalassa kahlailemassa ja ohi käveli nainen joka ihmetteli mitä teen järvessä. Sanoin jäähdytteleväni. Ikäni muistan sen mitä nainen vastas: ”Kannattais kahlata sitten syvemmälle.” Käskystä kahlasin aivan saappaiden äärirajoille ja yllytin naistakin veteen kun hänkin vaikutti nauttivan tilanteesta. Naisella oli jalassa likaiset vaelluskengät ja lahkeista rapaiset tuulipuvun housut. Hän ei kauaa empinyt vaan astui veteen. Samalla omat saappaani hörppivät vettä ja kohouma housuissa vain kasvoi. Tilanne oli mielettömän kiihottava kun nainenkin jatkoi syvemmälle ja toivoi sukkahien aromin laimenevan viileässä vedessä. Tässä vaiheessa olisi tehnyt mieli hieroa täydellisessä erektiossa olevaa penistä mutta en sitä tietystikään tehnyt vaan kahlasin vaan syvemmälle kunnes tahallisesti kaaduin veteen kainaloita myöten. Nainen naurahti ja oli itsekin järvessä polviaan myöten. Sitten kahlasin takaisi rantaan tyhjentämään saappaitani ja nainen vielä puhdisteli punttejaan vedessä. Rannalla hän istahti kivelle ja tyhjensi kenkänsä tottuneesti vedestä. Kertoi mulineensa retkillään useasti muttei kuulemma koskaan tahallisesti. Kävelimme jonkin matkaa vielä yhdessä ja hän selvästi tuijotti märkiä housujani ja ratsastussaappaita. Tottakai minäkin nautin siitä ihanasta litinästä joka lähti sen ihanan ja luonnollisen naisen kengistä. Ikäväkseni hän kertoi, että lapset ja mies kotona saattavat ihmetellä äitinsä märkiä kenkiä. Lisäksi hän kertoi käyvänsä vielä kaupassa kotimatkalla. Olisi ollut mahtavaa mennä myös kauppaan mutta en kehdannut kun olin kuitenkin totaalisen märkä.
Epäilen että joitakin naisia todella kiihottaa märät vaatteet ja ainakin ratsastussaappaat. Kaupungilla kun kuljen ratsastussaappaissa niin moni nainen kääntyy katsomaan nautinnollisesti. Tiedä häntä sitten. Kertokaa te naiset.
Taidan taas huomenna mennä rantaan kahlailemaan…Itsekin harrastan Aigle-ratsastussaappaita nimenomaan kahlatessa nimenomaan niiden pitkien varsien takia. Kahlaaminen juuri mulkkausrajalla on tosi kiihottavaa ja niinhän siinä aina käy että se vesi sinne saappaaseen viimein karkaa ja juuri se hetki on parhain!!.
Toisinaan saan vaimonikin mukaan leikkiin ja hänen punaiset kontiot tai mustat Hööks-ratsastussaappaat täyteen viileää vettä ja voi sitä kiihottavaa kirkumista ja sen jälkeen vasta vesi lentää kun hän yrittää "kostaa" sappaidensa kastumisen!!!.
Terv. MAKEETA HOMMAA - teme
Mulppaaja kirjoitti:
Oliko sulla ne ihanat valkoset kontio saappaat ?
- wetfinn
Terve, Make ja muut!
Tuo talvinen plutiminen kuuluu kesäisten täysissä pukeissa tehtyjen uimaretkien lisäksi myös minun huveihini. Tuossa lähellä on avantouimarien avanto, siellä yleensä käyn. Matkaa on puolisen kilometriä, joten oikein pukeutuneena sen matkan voi kävellä kotiin märkänäkin.
Joku kysyi siitä kerrospukeutumisesta, itse käytän alimmaisena urheilukerrastoa, sen päällä fleeceasua ja päällimmäisenä yleensä Dimexin talviasua, avohaalaria ja takkia. Sama asu on kokenut jo melko monta kastumista. Jalassa on jotkut paksuhkot keinokuitu-sportti-sukat ja nahkaiset teräskärkiset talvisaappaat, joskus käytän myös talvimaihareita. Kädessä vuorilliset työhanskat ja pipo päässä; päähän pidetään avantouinnissa kuivana! Kylmimmillään olen käynyt uimassa n. 10 asteen pakkasella, silloin oli havaittavissa että takki alkoi jäätyä jäykäksi kotimatkalla... Mutta kuten Make kirjoitti, oikein pukeutuneena ei tule kylmä.
Homman miinuspuoli on että se on käytännössä tehtävä yöllä, hullunahan ihmiset pitävät jos talvivaatteissa uimaan menee - talvella. Noita jäistäpelastautumisharjoituksia pitäisi seurailla, siellä tuon pääsee tekemään ilman että pidetään hulluna...
Laittakaa samanhenkiset ihmeessä mailia, [email protected] !
-wf-
- man
Kesällä tuli vastaan 2 neitosta ja molemmat olivat likomärkiä,( toisella oli farkut ja vaalea pusero ja toisella farkkuhame ja -takki ja mustat sukkahousut) en tiedä miten olivat kastuneet ei ainakaan sateessa,
- Tupuna
Kastelen kumppareita ja samalla farkut ja sukkikset usein. Kesällä enempi ulkona mutta näin kun talvi tulee, yhä useammin sisällä. Pesutuvassa ja siivotessa on kivempaa kun lutraa kumpparit. Saa myös kivat fibat.
- Kastunut
Kerran kun "pojat" uhkasivat uittaa vaatteet päällä ja alkoivat kantaa laiturille ja minä vaan nauroin kun en uskonut että tekisivät todella niin mutta eipä naurattanut kun pudottivat veteen kaikki vaatteet päällä, kyllä nolotti kävellä kotiin.
- Jatta
Mulle kävi vähän samoin kun en osannut pitää suutani kiinni, olipa hauskaa , kyllä herätti hilpeyttä kun kävelin märässä mekossani.
- asioilla
Olen liikkunut kaupungilla pissan kastelemissa housuissa, mutta en kylläkään ollut kotikaupungissa.
Asian taidettiin huomata, mutta ajattelin että siinähän ihmettelevät.
Olen välillä tahallaankin päästänyt housuun, koska
meille naisille pissan karkaaminen tuntuu olevan hyväksytympää kuin miehille. - wet
Vaimoni kanssa ollaan aikomoisia wetlook-faneja. Kesäisi käydään mm. lenkillä usein kun sataa kaatamalla. Tehdään pitkä lenkki pururadalla tai metsässä ja tullaan kotiin vettä valuvina. Usein meillä on päällä sortsit & t-paita tai tuulipuku. Kun saavumme kotiin, säntäämme heti suihkuun kengät jalassa, jossa rakastelemme kiihkeästi.
- Fun?
Olen kävellyt kun käytiin uimassa kaverini kanssa suihkulähteessä.
- R-40
Lähdettiin mieheni kansa juhlista ja päätettiin kävellä kun ei ollut taksia vapaana ja tietysti rupesi satamaan aivan kaatamalla ja kastuttiin juhla-asuissa perusteellisesti.
- m38t
Märissä vaatteissa ei kyllä ole liiemmin tullut käveltyä, itse suosin polkupyörää. Sateessa on
hyvä pyöräillä, siinä kun paita ja takki kastuu pisaroista ja kengät ja housut lätäköistä roiskuvasta vedestä. Sopivia sadepäiviä vaan osuu aika harvoin, joten useimmin kastelen vaatteeni suihkussa. - Uimassa
Kun käytiin uimassa vaatteet päällä kavereiden kanssa niin pakkohan se oli kävellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115037Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853059Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku362112- 811787
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211454Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067