Miten toi vois toimia? Millanen pari ois kaks veskaria? Kokemuksia?
veskari+veskari
8
1816
Vastaukset
- Hanna
Ainakin toistaiseksi on toimeen tultu, kesällä oli 22-vuotis hääpäivä :)
- joppe
Pitäisi olla yksi parhaista aurinkomerkkien yhdistelmistä.Pitkiä suhteita.Kumpikin antaa toiselle tilaa kun itsekään ei pidä liiasta sitomisesta.
- lastchange
se ei toimi hyvin vaan erinomaisesti.. ne kaks ymmärtää toisiaan paremmin ku kukaan muu ja mielenkiintosta juttua riittää... että kyllä se toimii paremmin ku mikään muu suhde ja se pari on aina onnellinen...
- veskariiiiii
Mun vanhemmat on molemmat vesimiehiä, ja hyvin niillä menee. Ei edes riitele koskaan. Ei ne vielä naimisiin ole mennyt vaikka varmaan 30 vuotta yhessä on ollu ja neljä lasta tehnyt...
- Aquafemme
Kaks vesimiestä=täydellistä. :D
Niin kuin edellisistä huomaatkin . =)
Itse ainakin seurustelen vesimiehen kanssa ja meillä ei oo kertaakaan ollu riitoja! Ymmärretään toisiimme. - maata
Veskarinaisena olen seurustellut toisen veskarin kanssa jo yli vuoden ja täytyy sanoa, etten uskonut löytäväni ikinä ketään, joka ymmärtäisi mua. Nauramme molemmat samoille jutuille ja monesti jopa "telepaattisesti" tiedän mitä toinen tulee sanomaan seuraavaksi. Molemmilla kuitenkin samat huonotkin luonteenpiirteet, jotka joskus unohdamme eli olemme molemmat mustasukkaisia toisistamme vaikka tiedämme että haluamme vain kaveerata muidenkin ihmisten kanssa...
- kuka
Kiitos vastauksista .. oli mielenkiintoisia kommentteja ja täytyypä laittaa " harkintaan " heh ..
- veskari84
itse olen vesimiesnainen ja ukko vesimies myös. reilun vuoden ikäinen poikA(HÄNKIN VESIMIES)ja nuoresta asti ollaan yhdessä oltu (7v.)!ollaan toistemme parhaita ystäviä ja ymmärrämme toisiamme täydellisesi.on ollut vaikeita aikoja, mutta niistä on päästy yli.veskarisuhteessa kannattaa muistaa antaa toiselle omaa tilaa, ja antaa oma aika kertoakseen mikä on vialla, jos tulee riidan paikka.mustasukkaisuuteen kannattaa olla yrittämättä sortua, koska se saattaa tukehdutaa toisen. mutta aivan varmasti sellaiset merkit jotka "kuuluvat yhteen" ja ymmärtävät toisiaan, paremmin kuin muut!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750