Takinkääntäjäbändi

Totuuden torvi

Eikö ketään muuta naurata rasmuksen täydellinen tyylinvaihdos pirteästä pikkupoikabändistä muka synkäksi goottibändiksi. Tämä täydellisen suunniteltu ja laskelmoitu muutos levymyynnin nostamiseksi ratsastamalla nykyisen goottimuodin mukana on kaupallisessa laskelmoinnissaan vailla vertaa.

En ole ennen törmännyt törkeämpään suunnanmuutokseen, jonka ainoana tarkoituksena on kasvattaa levymyyntilukuja muuttamalla bändi mukagootiksi HIMin menestyksen perässä.

Tässä pari kuvaa todistukseksi:

http://www.rasmus.altervista.org/Pics/Backstage/Playboys_Photoshoot/Playboys_Photoshoot_03.JPG

http://teemix.aufeminin.com/imworld2/stars/fan/D20041231/1185_194205879_lauri_portrait_26_H190106_L.jpg

http://www.the-rasmus.co.uk/images/lots_of_lauri_1.jpg

Ymmärrän kyllä, että pissiksille musiikki on toissijaista, jos vain bändi on söpö, mutta luulisi nyt vähän löytyvän teinihormoni aivoistakin jonkinlaista järkeä.

17

3651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .Janne....

      Jokainen bändi pyrkii kasvattamaan levymyyntiään.Eikö goottimuoti ole kaupallista? Jokainen goottivaatteita myyvä liike pyrkii lisäämään myyntiään, jos Rasmus siinä avittaa, niin kaikki ovat onnellisia.

      Älä aliarvioi teinejä kuluttajina, musiikki se on viimekädessä joka bändin suosiossa pitää, ei ulkokuori!!!!!

    • -AR-

      Rasmuspojat on itse ihan tietämättömiä
      tyylisuunnista. Levy-yhtiö ne luo kun
      pojat taputtaa paskaa lattiaan leikkikehässä.

    • sorsa

      Meillä muillain - kenties enemmistöllä - voi olla "hieman" erilainen mielipide. Voisikohan juttu johtua ihan poikien omasta tyylistä? Ja Ylönenhän ne sanat ja laulut tekee, että.. Tuo esimerkkisi "goottikuvasta", on aika huono yritys. Jos joku lehti haluaa tuommoisen kuvan ja Ylönen saa sitä rahaa, niin mikä ettei. Lauri on muutenkin alkanut käyttää aika paljon pukuja, mikä ei viittaa mielestäni kovin gootteuteen.

      • Nimetön

        No mutta kyllä tämä gootius käänne pahasti haiskahtaa kaupalliselta hömpältä.. sanonpa vaan. Aika yht-äkkiä se niiden muutos kuitenkin tuli ja juuri tälläiseen väliin kun him menestyy melkein samanlaisella imagolla. Eli repis se lauri ne sulat jo "hiuksistaan" ja hankkis oman imagon!


      • Smash
        Nimetön kirjoitti:

        No mutta kyllä tämä gootius käänne pahasti haiskahtaa kaupalliselta hömpältä.. sanonpa vaan. Aika yht-äkkiä se niiden muutos kuitenkin tuli ja juuri tälläiseen väliin kun him menestyy melkein samanlaisella imagolla. Eli repis se lauri ne sulat jo "hiuksistaan" ja hankkis oman imagon!

        Kuinka monella yleensäkkään olet nähnyt sulkia päässä? Se on Lauri "Lintu" Ylösen aivan oma juttu. Kannattaisi teidän ottaa asioista selvää ennen kuin alatte päätänne aukomaan.
        Ja tämä takin kääntäminen..Ei herran jumala. En edes jaksa vaivautua takomaan järkeä päähänne. Elämä muuttuu,biisit kertovat elämästä=biisit muuttuu. Ja jos Lauri käyttää pukua tai tykkää mustista vaatteista se ei tee heistä massagoottibändiä. Itse olen fanittanut rasmusta aivan alusta asti ja kasvanut bändin mukana. Kasvakaa tekin.


      • Smash
        Smash kirjoitti:

        Kuinka monella yleensäkkään olet nähnyt sulkia päässä? Se on Lauri "Lintu" Ylösen aivan oma juttu. Kannattaisi teidän ottaa asioista selvää ennen kuin alatte päätänne aukomaan.
        Ja tämä takin kääntäminen..Ei herran jumala. En edes jaksa vaivautua takomaan järkeä päähänne. Elämä muuttuu,biisit kertovat elämästä=biisit muuttuu. Ja jos Lauri käyttää pukua tai tykkää mustista vaatteista se ei tee heistä massagoottibändiä. Itse olen fanittanut rasmusta aivan alusta asti ja kasvanut bändin mukana. Kasvakaa tekin.

        Nuo sinun kuva esimerkkisi...Ensimmäisessä kuvassa Lauri on jotain 16v. Ja tuossa vikassa on Laurin ekan luokan kuvia! Repesin. Keksikää jotain uutta?


      • Ulla
        Smash kirjoitti:

        Nuo sinun kuva esimerkkisi...Ensimmäisessä kuvassa Lauri on jotain 16v. Ja tuossa vikassa on Laurin ekan luokan kuvia! Repesin. Keksikää jotain uutta?

        Hei ei kaikkien tarvitse pitää rasmuksesta ja niiden musiikasta ja tyylistä.Tosi juttu vaan on ett ne on mennyt mukaan tuollaiseen kaupalliseen hömppään. No mutta sitä oon kieltämättä pakko kunnioittaa, että ne on jaksaneet kiertää niin kauan ja ovat vielä ydessä, koska kyllä tuntuisi muuten niin pintaliitäjiltä.


      • tytti...
        Smash kirjoitti:

        Kuinka monella yleensäkkään olet nähnyt sulkia päässä? Se on Lauri "Lintu" Ylösen aivan oma juttu. Kannattaisi teidän ottaa asioista selvää ennen kuin alatte päätänne aukomaan.
        Ja tämä takin kääntäminen..Ei herran jumala. En edes jaksa vaivautua takomaan järkeä päähänne. Elämä muuttuu,biisit kertovat elämästä=biisit muuttuu. Ja jos Lauri käyttää pukua tai tykkää mustista vaatteista se ei tee heistä massagoottibändiä. Itse olen fanittanut rasmusta aivan alusta asti ja kasvanut bändin mukana. Kasvakaa tekin.

        Olen samaa mieltä. On aivan turha laittaa yhtään mitään kommenttiä mihinkään keskustelupalstalle, jos ei asioista ota ensin selvää. En minäkää menis haukkuun bändiä, josta en tiedä mitää muuta, kun musiikkityylin ja pari hittibiisiä!
        Olen ollut myös fani lähes alkuajoista asti ja myös kasvanut bändin mukana. Jokainen ihminen vanhenee, on aivan luonnollista, että Rasmus ei soita enää samaa musiikkia, mitä silloin joskus 10 vuotta sitten! Ja jokaisella bändillä on oikeus kuulostaa ja näyttää siltä, mikä sille bändille tuntuu parhaalta.


    • v8156g7v5t4ygo

      kattoisit ittees peilistä! kai ihminen saa päättää oman hius tyylinsä! sä oot amatööri! kaikki häpee sua. sun housutki häpee sua

      • Totuuden torvi

        sinä olet todiste siitä, että rasmusfanit ovat naurettavia teinejä. Mahtaa ottaa päähän hehehehe. Älä huoli, kyllä ne finnit katoaa ja joskus saat jopa olla "sillai"


      • Ricinus
        Totuuden torvi kirjoitti:

        sinä olet todiste siitä, että rasmusfanit ovat naurettavia teinejä. Mahtaa ottaa päähän hehehehe. Älä huoli, kyllä ne finnit katoaa ja joskus saat jopa olla "sillai"

        1. The Rasmus ei soita goottirockia, vaan melodista rockia.

        2. On ihme jos musiikkit tai bändin jäsenet eivät muutu kymmenessä vuodessa lainkaan.

        3. Laurin lempinimi on lintu, siitä tulevat sulatkin, joten se on siis hänen oma juttunsa.

        4. HIM ja Rasmus eivät ole lähelläkään toistensa kopioita. Ville Valo ja Lauri Ylönen ovat täysin erilaisia ihmisiä (lukenut Synnin Viemään ja seurannut Rasmuksen menoa jo 6 vuotta).

        5. Kaikki Rasmus- fanit eivät ole teinejä. Keikoilla pyörii yli 20- vuotiaitakin faneja.


      • Totuuden Torvi
        Ricinus kirjoitti:

        1. The Rasmus ei soita goottirockia, vaan melodista rockia.

        2. On ihme jos musiikkit tai bändin jäsenet eivät muutu kymmenessä vuodessa lainkaan.

        3. Laurin lempinimi on lintu, siitä tulevat sulatkin, joten se on siis hänen oma juttunsa.

        4. HIM ja Rasmus eivät ole lähelläkään toistensa kopioita. Ville Valo ja Lauri Ylönen ovat täysin erilaisia ihmisiä (lukenut Synnin Viemään ja seurannut Rasmuksen menoa jo 6 vuotta).

        5. Kaikki Rasmus- fanit eivät ole teinejä. Keikoilla pyörii yli 20- vuotiaitakin faneja.

        "1. The Rasmus ei soita goottirockia, vaan melodista rockia."

        Ei todellakaan goottia, vaikka yrittävätkin olla. Tosigoottimusa ei ole mitään laa laa love you osastoa niinkuin rasmuksen teiniangstipop. Bändin imago on myös nykyajan trendigooteille ominainen.

        "2. On ihme jos musiikkit tai bändin jäsenet eivät muutu kymmenessä vuodessa lainkaan. "

        Totta, mutta ei ole sattumaa muuttua juuri HIMin menestyksen jälkeen lähes samantyyppiseksi imagoltaan ja musiikistakin tuli teinisynkkää.

        "3. Laurin lempinimi on lintu, siitä tulevat sulatkin, joten se on siis hänen oma juttunsa."

        The Cult yhtyeen Ian Astburylla oli sulkia jo 80-luvulla. Anthraxin laulajalla koko päähine. Myös suomalaiset Gringos Locos ja Havana Blacks yhtyeet käyttivät sulkia yms. pukeutumisessaan jo 80-luvulla - Tosi oma ja uusi juttu siis. HAH

        "4. HIM ja Rasmus eivät ole lähelläkään toistensa kopioita. Ville Valo ja Lauri Ylönen ovat täysin erilaisia ihmisiä (lukenut Synnin Viemään ja seurannut Rasmuksen menoa jo 6 vuotta). "

        Ei niin, vaan Rasmus on HIM-kopio. Itse muuten luin Rasmuksesta monia vuosia sitten Rumba lehdestä. Bändi oli lehden kannessa, vaikkei edes levyä ollut tuolloin vielä julkaistu - aikamoista puffaamista siis. Taisi olla pojilla oikeat suhteet tuolloin.

        "5. Kaikki Rasmus- fanit eivät ole teinejä. Keikoilla pyörii yli 20- vuotiaitakin faneja."

        Totta - 21-vuotias on yli 20-vuotias.


      • gloy
        Totuuden Torvi kirjoitti:

        "1. The Rasmus ei soita goottirockia, vaan melodista rockia."

        Ei todellakaan goottia, vaikka yrittävätkin olla. Tosigoottimusa ei ole mitään laa laa love you osastoa niinkuin rasmuksen teiniangstipop. Bändin imago on myös nykyajan trendigooteille ominainen.

        "2. On ihme jos musiikkit tai bändin jäsenet eivät muutu kymmenessä vuodessa lainkaan. "

        Totta, mutta ei ole sattumaa muuttua juuri HIMin menestyksen jälkeen lähes samantyyppiseksi imagoltaan ja musiikistakin tuli teinisynkkää.

        "3. Laurin lempinimi on lintu, siitä tulevat sulatkin, joten se on siis hänen oma juttunsa."

        The Cult yhtyeen Ian Astburylla oli sulkia jo 80-luvulla. Anthraxin laulajalla koko päähine. Myös suomalaiset Gringos Locos ja Havana Blacks yhtyeet käyttivät sulkia yms. pukeutumisessaan jo 80-luvulla - Tosi oma ja uusi juttu siis. HAH

        "4. HIM ja Rasmus eivät ole lähelläkään toistensa kopioita. Ville Valo ja Lauri Ylönen ovat täysin erilaisia ihmisiä (lukenut Synnin Viemään ja seurannut Rasmuksen menoa jo 6 vuotta). "

        Ei niin, vaan Rasmus on HIM-kopio. Itse muuten luin Rasmuksesta monia vuosia sitten Rumba lehdestä. Bändi oli lehden kannessa, vaikkei edes levyä ollut tuolloin vielä julkaistu - aikamoista puffaamista siis. Taisi olla pojilla oikeat suhteet tuolloin.

        "5. Kaikki Rasmus- fanit eivät ole teinejä. Keikoilla pyörii yli 20- vuotiaitakin faneja."

        Totta - 21-vuotias on yli 20-vuotias.

        tuskinpa he oisivat sitä vanhaakaan tyyliä voinu ikuisuuksiin asti pitää. Ihan hyvä vaan ku uskaltavat muuttua ku siltä tuntuu.

        Tykkäsin kyl enempi vanhasta rasmuXXXESTA. Tää uus levy varsinki aika tylsä, vaikkei huono ollenkaa. Ja aika neidilta näyttää se lauri nykyää :/


      • Äitis
        Totuuden torvi kirjoitti:

        sinä olet todiste siitä, että rasmusfanit ovat naurettavia teinejä. Mahtaa ottaa päähän hehehehe. Älä huoli, kyllä ne finnit katoaa ja joskus saat jopa olla "sillai"

        Paappas se suu pienemmälle ettei tartte panna sua koti arestiin ilman pleikkaria!
        Etkö muista mitä sulle on opetettu? Muista nyt tästälähtien että Rasmus on hyvä eikä niitä saa haukkua!


      • chilli
        Totuuden Torvi kirjoitti:

        "1. The Rasmus ei soita goottirockia, vaan melodista rockia."

        Ei todellakaan goottia, vaikka yrittävätkin olla. Tosigoottimusa ei ole mitään laa laa love you osastoa niinkuin rasmuksen teiniangstipop. Bändin imago on myös nykyajan trendigooteille ominainen.

        "2. On ihme jos musiikkit tai bändin jäsenet eivät muutu kymmenessä vuodessa lainkaan. "

        Totta, mutta ei ole sattumaa muuttua juuri HIMin menestyksen jälkeen lähes samantyyppiseksi imagoltaan ja musiikistakin tuli teinisynkkää.

        "3. Laurin lempinimi on lintu, siitä tulevat sulatkin, joten se on siis hänen oma juttunsa."

        The Cult yhtyeen Ian Astburylla oli sulkia jo 80-luvulla. Anthraxin laulajalla koko päähine. Myös suomalaiset Gringos Locos ja Havana Blacks yhtyeet käyttivät sulkia yms. pukeutumisessaan jo 80-luvulla - Tosi oma ja uusi juttu siis. HAH

        "4. HIM ja Rasmus eivät ole lähelläkään toistensa kopioita. Ville Valo ja Lauri Ylönen ovat täysin erilaisia ihmisiä (lukenut Synnin Viemään ja seurannut Rasmuksen menoa jo 6 vuotta). "

        Ei niin, vaan Rasmus on HIM-kopio. Itse muuten luin Rasmuksesta monia vuosia sitten Rumba lehdestä. Bändi oli lehden kannessa, vaikkei edes levyä ollut tuolloin vielä julkaistu - aikamoista puffaamista siis. Taisi olla pojilla oikeat suhteet tuolloin.

        "5. Kaikki Rasmus- fanit eivät ole teinejä. Keikoilla pyörii yli 20- vuotiaitakin faneja."

        Totta - 21-vuotias on yli 20-vuotias.

        ja tähän väliin sen verran että itse melkein 30 ja viihdyn todellaki rasmujen keikalla.....


    • elena

      Täällä on kyllä naurettavia topiceja. Kuka pystyy, haluaa tai jaksaa tehdä samanlaista levyä uudelleen ja uudelleen? 14-vuotias ei ole 27-vuotias. Vaihtelu virkistää.

      • Saara

        elena olet aivan oikeassa. Pitäisikö poikien oitaa vielä funkkia ja Laurin pitäisi ilmeisesti värjätä hiuksensa lilaksi? Kaikki muuttuvat, niin myös hekin. Katselkaapas itse omia luokkakuvianne 2-4 vuotta sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe