Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Antti Tuiskulla on peruukki.

+minttu_+

Antti ajoi pälvikaljun takia hiuksensa pois ja on käyttänyt sen vuoksi peruukkia jo neljä vuotta.Tämä on kuultu Antin hyvin tuntevalta henkilöltä.

22

4677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      no, sitten Antilla on peruukki. Mitä sitten? Hyvä laulaja hän on, oli hällä peruukki tai ei...

      • Kaiken varmasti tietävä

        Ei ole omaa tukkaa eikä osaa laulaa! Mitä hänellä on ja mitä hän osaa?


    • ristomatti rutina

      Joo,ihmettelin itsekkin antin tuuheaa kuontaloa...onhan antin "kyllä mie ossaa laullaa" tuiskun isä kalju ja enot.

      No kyllä mie ossaa laullaaa!!!

    • Mitä sitte?

      Kaikkea te keksitte!:) Ei Antilla mitää peruukkia ole. Jos on peruukki nii sillon hiukset on aina saman mittaset, ja Antillahan ne oli yhessä vaiheessa sellaset ylikasvaneet... Että eipä taida pitää paikkaansa!
      Ja voi hyvänen aika, ossaahan Antti laullaa, tai ainaki esiintyä.

      • Nippeli

        Ei osaa laulaa eikä esiintyä!Peruukki sillä on ja saahan niihin pidennyksiä jos haluu!Herää pahvi!


      • mitä sitte?
        Nippeli kirjoitti:

        Ei osaa laulaa eikä esiintyä!Peruukki sillä on ja saahan niihin pidennyksiä jos haluu!Herää pahvi!

        No tuota... Antin useamman kerran nähneenä voin vakuuttaa että sillä ei ole peruukkia! Ja mitä pidennyksiin tulee ni ei pidä paikkaansa! Kyllä sen letti ihan aidolta vaikuttaa ja tuntuu, ei sellasta ylikasvanutta peruukkia varmasti mistää saa ja missä on vielä juurikasvuki. Herätkää ite pahvit!!


    • ihmisillä

      on jutut vähissä kun täällä puidaan onko Antilla peruukki! Jos on, niin sitten on....

    • Antinfani

      Ei muuten varmastikkaan ole! Olen ollut Antti Tuiskun Fanina,jo nämä 2 ja puoli vuotta. Kyllä minä tiedän! Ja hän olisi ilmoittanut kylläkin siitä jo päiväkirjassa. Ja minä olen ollut Tuiskun 2keikalla ja menen kolmannelle 1.12.2005!! Ettäs niiku siitä kun lähdetään.

      • 2.12

        Miepä mään Antin konserttiin Kultsalle 2.12. Eeks harmita!


      • siparo

        Lopettakaa jo noi antista juoruilut!!
        tajuun kyllä että olette kateellisia hänelle koska hän osaa elää omaa elämää! ja on hyvä laulamaa,esiintymään ja on hyvän näköinenkin.. ei antin faneja ssaa karkoitettua noilla juoruillanne!!! sitä paitsi ketä fanittaa jotain ulkonäön perusteella tai edes hiuksien??? varmaan te tyhmät juoruilijat!!!


      • AntinIkuinenFani<3
        siparo kirjoitti:

        Lopettakaa jo noi antista juoruilut!!
        tajuun kyllä että olette kateellisia hänelle koska hän osaa elää omaa elämää! ja on hyvä laulamaa,esiintymään ja on hyvän näköinenkin.. ei antin faneja ssaa karkoitettua noilla juoruillanne!!! sitä paitsi ketä fanittaa jotain ulkonäön perusteella tai edes hiuksien??? varmaan te tyhmät juoruilijat!!!

        Moi kaikki! Ei antilla peruukkii oo.. miks juoruutte iha turhan päiväistä asiaa.. antti ei pystyisi tanssimaan jos hänellä ei olisi peruukkia.. että sorry vaa.. ootte vaan NIIN NIIN KATEELLISII NOIN IHANALLE POJALLE!!


    • EIKAI?!+

      Tosiaan, ihme kun en ollut huomannut..:/ noh, kuitenkin, SILTI MÄ RAKASTAN ANTTIA! EIKÄ SILLÄ OO MITÄÄN PERUKKIA!! kiitos. painu v*ttuun

    • ,..,.

      Niissähän sillä oli kokoajan huivi päässä, mut yht'äkkiä oli hienot hiukset :)

    • mies*

      Vaikken mikään A.Tuisku fani olekkaan, niin on pakko sanoa, että kaljuuntuminen periintyy aina äidin isältä. Ei niillä isillä ja enoilla ole merkitystä.

    • kertoo

      sukulaismies pohjoisesta

    • Antti "Mie ossaa Lauul...

      Joo..teen tunnustuksen.
      Minulla on peruukki ja lisäksi olen she-male!

    • venla

      oiskohan joku ite keksiny ton jutun koska oon ollu 4 keikalla eikä todella oo ollu peruukkii!!!

    • venla

      et muuten vaan on keikal hillunu ja hyppiny eikä oo "peruukki" lähteny pois....

    • miettiväinen_

      ajatelkaa. esim jennifer aniston (maailman kadehdituimmat hiukset) britney, paris hilton, viktoria becham, beyonce (mustalla neidillä "kiiltävä vaalea suora tukka" ja vielä sopimus l'orealin kanssa?) ym KAIKKI nykyajan julkkisnaiset käyttävät hiuksiin sidottavia/liimattavia lisäkkeitä ja pidennyksiä. luulitteko, että joka julkkis syntyy tuuheatukkaisena ja hiukset kasvavat kymmenen kertaa normaalia nopeammin, ei se ole mikään tähtigeeni vaan raha ja imagonluojat jotka näistä asioista päättävät. jos tuiskun kundi käyttää lisäkkeitä ne on TUSKIN verrattavissa mihinkään isosedän tupeeseen ja sidottuna pysyy kyllä kaikki keikoilla heilumiset ja hiustenpesut. mielummin kyl katon hiuslisäkkeistä kundia kuin kaljua tylsimystä. valitkaa puolenne Ü

      • jennuihana

    • tuku tuku lampaitani...

      Kuulostaa niin urbaani legendalta, kuin vain voi!! "kuultu antin hyvin tuntevalta tutulta" ei helvetti olette lapsellisia...!!! säälittävää ellen sanoisi! mites kyseisellä artistilla oli siistit letin kesällä sen keikalla? ja jos sua oikeesti kiinostaa niin tijäks mitä mun veli tekee työkseen...!!

    • mutta

      voitko todistaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe