Dingo ei ole mikään pikkubändi

Kuulin radiosta

Radio Novasta kuulin, että Dingo käyttää yksityiskonetta lentäessään paikasta toiseen! Syynä kireät keikka-aikataulut.

Jokainen alan asiantuntija tietää, mitä maksaa yksityiskoneella lentäminen! Siksi vain tasavallan presidentti ja Dingo lentävät Suomessa yksityiskoneella.

11

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jambo

No toivottavasti ei mene levylafkan piikkiin, taitaa jo muutenkin tulla takkiin kun pikkasen takertelee toi levyn myynti.Sitäpaitsi noi lentely hommat ny on aika vanhanaikaisia puuhaa jo bändeillä, ettäpäs älä nyt koita luoda tänne kuolleeseen palstalle mitään vouhotusta.

• Kuten tuossa toisessa viestissä jo todettiinkin, tuo omalla koneella lentely on aika vanha mainoskikka. Sitä harrastettiin Suomessakin jo 60-luvulla. Tuskin se Dingokaan joka ilkalla lentokoneella lentelee. Mutta joillekin illoille pirusti lyhyitä keikkoja ja lentokone lentäjä vuokralle... ei se nyt niin kalliiksi tule.

• Ymmärtäjä

Jää enemmän aikaa treenata. Se on hyvä.

• niinojoo

hhahhhaaahhhhaa, tuon on pakko olla läppää!

• se kuullee kaikki

että eipä paljon ole treenattu, hirveää soittoa keikoilla

• käynyt useammallakin...
        se kuullee kaikki kirjoitti:

että eipä paljon ole treenattu, hirveää soittoa keikoilla

...keikalla, vaikka soitto on hirveää. Oletkohan urpo.

• urpo
        käynyt useammallakin... kirjoitti:

...keikalla, vaikka soitto on hirveää. Oletkohan urpo.

toki käyn kun tykkään, mutta hirveää se on

• muusikko_
        urpo kirjoitti:

toki käyn kun tykkään, mutta hirveää se on

Dingon nykyinen kokoonpano on musiikillisesti aivan pirun tiukka. Vanhatkin biisit soivat komeammin kuin (luvalla sanoen) koskaan. Yleisöreaktiot esim. kesällä 2005 oli sellaisia, että ihmiset meni aivan sekaisin keikoilla. Lentokoneen käyttö johtuu siitä, että keikkakalenterin mukaan niillä on kaksi isoa keikkaa samana päivänä, Seinäjoella Areena ja Turussa Caribia. Tämä on siis faktaa, mutta toivotan kaikki alatyyliset tuomiot tervetulleiksi.

• taisi tulla liioiteltua
        muusikko_ kirjoitti:

Dingon nykyinen kokoonpano on musiikillisesti aivan pirun tiukka. Vanhatkin biisit soivat komeammin kuin (luvalla sanoen) koskaan. Yleisöreaktiot esim. kesällä 2005 oli sellaisia, että ihmiset meni aivan sekaisin keikoilla. Lentokoneen käyttö johtuu siitä, että keikkakalenterin mukaan niillä on kaksi isoa keikkaa samana päivänä, Seinäjoella Areena ja Turussa Caribia. Tämä on siis faktaa, mutta toivotan kaikki alatyyliset tuomiot tervetulleiksi.

olen ollut dingon keikoilla 80-luvullakin eikä todellakaan nykyisin meno ole verrattavissa 80-lukuun. olen ollut myös 90-luvun keikoilla ja vielä tunnetuimman kokoonpanon 2000-luvun keikoilla.

nyky-dingo soittaa jokseekin paremmin kuin mitä tunnetuin kokoonpano tässä viime vuosina mutta jos vertaa 80-lukuun tai 90-luvun alkuun, niin nyky-dingo ei ole kuin...

• kään kukaan
        taisi tulla liioiteltua kirjoitti:

olen ollut dingon keikoilla 80-luvullakin eikä todellakaan nykyisin meno ole verrattavissa 80-lukuun. olen ollut myös 90-luvun keikoilla ja vielä tunnetuimman kokoonpanon 2000-luvun keikoilla.

nyky-dingo soittaa jokseekin paremmin kuin mitä tunnetuin kokoonpano tässä viime vuosina mutta jos vertaa 80-lukuun tai 90-luvun alkuun, niin nyky-dingo ei ole kuin...

odotakaan että meno olisi samanlainen kuin 80-luvulla.Mutta jos vertaa 90-lukuun niin kyllä keikoilla on nykyisin kovempi meno.Ja porukka kyllä on useallakin keikalla mennyt aivan sekasin...

• lauantaina
        kään kukaan kirjoitti:

odotakaan että meno olisi samanlainen kuin 80-luvulla.Mutta jos vertaa 90-lukuun niin kyllä keikoilla on nykyisin kovempi meno.Ja porukka kyllä on useallakin keikalla mennyt aivan sekasin...

keikka Seinäjoen areenalla, joka on jokin Puhdas elämä lapselle- tyylinen tukikonsertti ja sitten myöhemmin on Turun Caribiassa 994-hallissa tavallinen keikka. Seinäjoella vetävät varmaan vaan pari biisiä ja Caribialla sitten kunnolla. Ei tästä nyt kannata sen enempää vauhkota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      167
      7457
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4228
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3838
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3235
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2986
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2599
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2376
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2059
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2015
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1916
    Aihe