Tietäisitkö joku,auttaako tosiaan liotetut pellavan siemenet nopeuttamaan ruuansulatusta ja aineenvaihduntaa??
Nopeampi aineenvaihdunta
4
1952
Vastaukset
- vailla
Älyä?
Millään ruoka-aineella ei voi lisätä aineenvaihduntaa, mikäli olisit biologiasta tietoinen, niin et varmaan olisikaan sairas..
Se ei ole aineenvaihduntaa, kun paska kulkee nopeasti vaan suolentoimintaa!
Lue vaikka googlen kautta, kun kirjoitat sinne tuon aineenvaihdunta sanan..- Bank
mikä sitten nopeuttaa kyseisiä toimintoja?
Ei ole biologia hallussa ja vielä vähemmän lääketiede. House on Haunted Hill
Vastatkaa viisaammat - Gloris
Bank kirjoitti:
mikä sitten nopeuttaa kyseisiä toimintoja?
Ei ole biologia hallussa ja vielä vähemmän lääketiede. House on Haunted Hill
Vastatkaa viisaammatEihän kaikki sitä tiedä.Ja kyllä järkevien pitäis tuosta tajuta mitä tossa tarkotetaa!Takerrutte vaa kiusaks johonki pikkujuttuihi.Ja vastaus: ne nopeuttaa suolentoimintaa.Vesikin auttaa. (mä sentään tajusin kysymyksen)
- Sannuli
Gloris kirjoitti:
Eihän kaikki sitä tiedä.Ja kyllä järkevien pitäis tuosta tajuta mitä tossa tarkotetaa!Takerrutte vaa kiusaks johonki pikkujuttuihi.Ja vastaus: ne nopeuttaa suolentoimintaa.Vesikin auttaa. (mä sentään tajusin kysymyksen)
Mitäs ovat sitten nämä läpipaskot ihmiset, jotka saavat syödä hirveitä määriä ja pysyvät laihoina. Itse tunnen parikin sellaista ja toinen niistä kertoi, että se minkä hän syö, tulee 4 tunnin päästä ulos, kun normaalilla ihmisellä kestää kolme kertaa kauemmin. Nopea aineenvaihdunta siis nopeuttaa samalla suolenkin toimintaa, vaikkei kyseessä olekaan sama asia. Sitten on olemassa imeytymishäiriöitäkin, joissa myös suolen toiminta on liian nopeaa. Pellavansiemenet eivät kuitenkaan laihduta, koska ne eivät vaikuta imeytymiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760