Muistutus

Täällä pitäisi keskittyä asioista keskustelemiseen, eikä arvioida toisia kirjoittajia.

Varoituksen sana on paikallaan, ettei toisten tölmiminen pääsisi pesiytymään tänne. Tämä siksi, ettei tule yllätyksenä, jos juttuja alkaa täältä häviämään pois.

5

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentti

      Minusta näyttää siltä, että täältä häviää sellaisiakin juttuja, jotka eivät käy yksiin sheriffin oman (tiukemman?)opinkäsityksen kanssa.
      Tästä on ollut kirjoittajien kanssa keskustelua ja ihmetystä.
      Sensuurin ei pitäisi olla opillista, vaan sanankäyttöön ja vastuuseen liittyvää.

      Sheriffin toimi sinällään on paikallaan.

      • Täältä ei ole viime aikoina poistunut toimestani, kuin yksi ketju. Siinä meni mukana aineistoa, joka olisi saanut olla, mutta se ei ollut teknillisesti mahdollista. Jos joku rönsy alkaa rämettyä, on mielestäni oikein poistaa koko rönsy eikä pilkkoa sitä, koska siinä tulee silloin helposti puolueellinen kuva.

        Opillisiksi en sanoisi linjauksiani. Toisen kirjoittajan uskon arviointi on asia, jota en tahdo sietää.

        Viimeksi oli kyse tunnetun henkilön arvioinnista ja se mielestäni ei kuulu tänne olipa hänen opillinen linjansa mikä tahansa.


      • näin se varmasti on
        vihne kirjoitti:

        Täältä ei ole viime aikoina poistunut toimestani, kuin yksi ketju. Siinä meni mukana aineistoa, joka olisi saanut olla, mutta se ei ollut teknillisesti mahdollista. Jos joku rönsy alkaa rämettyä, on mielestäni oikein poistaa koko rönsy eikä pilkkoa sitä, koska siinä tulee silloin helposti puolueellinen kuva.

        Opillisiksi en sanoisi linjauksiani. Toisen kirjoittajan uskon arviointi on asia, jota en tahdo sietää.

        Viimeksi oli kyse tunnetun henkilön arvioinnista ja se mielestäni ei kuulu tänne olipa hänen opillinen linjansa mikä tahansa.

        tämä tunnettu henkilö saa arvostella ja haukkua toisia miten tahtoo. Hän saa myös arvella nimimerkkien takana olevia henkilöitä ja eikä näe siinä mitään väärää. Toisilta hän on vaatimassa parannusta ja katumusta. Hän on aina oikeassa, mutta hänen uskonsa toisista ja kristillisyydestä on pelkkää luulouskoa ja kirjoituksensa vihassa ja vanhassa-aatamissa kirjoitettua. Vaahto varmasti lentää kirjoittaessa ympäriinsä, kun ei huomaa edes kirjoitusvirheitään, saati sitten asiavirheitä.


      • Aikamies.
        näin se varmasti on kirjoitti:

        tämä tunnettu henkilö saa arvostella ja haukkua toisia miten tahtoo. Hän saa myös arvella nimimerkkien takana olevia henkilöitä ja eikä näe siinä mitään väärää. Toisilta hän on vaatimassa parannusta ja katumusta. Hän on aina oikeassa, mutta hänen uskonsa toisista ja kristillisyydestä on pelkkää luulouskoa ja kirjoituksensa vihassa ja vanhassa-aatamissa kirjoitettua. Vaahto varmasti lentää kirjoittaessa ympäriinsä, kun ei huomaa edes kirjoitusvirheitään, saati sitten asiavirheitä.

        Tämä on tosi, enenpiä kommentoimatta.
        Haukkua saa vaikka alimpiin paikkoihin kun vain raamatulla perustelee. Näinhän se menee.


      • näin se varmasti on kirjoitti:

        tämä tunnettu henkilö saa arvostella ja haukkua toisia miten tahtoo. Hän saa myös arvella nimimerkkien takana olevia henkilöitä ja eikä näe siinä mitään väärää. Toisilta hän on vaatimassa parannusta ja katumusta. Hän on aina oikeassa, mutta hänen uskonsa toisista ja kristillisyydestä on pelkkää luulouskoa ja kirjoituksensa vihassa ja vanhassa-aatamissa kirjoitettua. Vaahto varmasti lentää kirjoittaessa ympäriinsä, kun ei huomaa edes kirjoitusvirheitään, saati sitten asiavirheitä.

        Arvio meni hiukan vinoon, mutta ei haittaa.
        Hankaluus on siinä, että nimimerkin vaihtuessa viisikin kertaa päivässä on vaikea seurata asioita.

        Uutta nimimerkkiä ei voi heti kurittaa, vaikka kokonaisuuden kannalta olisi lähes pakko, jos pystyisi pitävästi identifioimaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe