Kylpyhuoneen koko on 3,82 m2,kerrostalo rakennettu 70-luvun puolivälissä.
Vesieristetään,laatoitetaan lattia,seinät,katto paneloidaan.Kalusteet uusitaan,lattialämmitys asennetaan.Vanhoja laattoja otetaan pois suihkunurkan osalta,seinäpäällysteet (muoviset) poistetaan.
Lattiasta piikattiin pois korotukset suihkun kulmauksesta.Seinäpäällysteet on osittain nyt poistettu,samoin lattiassa on jo lämmityskaapelit ja se on valettu.Tähän on mennyt 2 viikkoa.
Kauanko kestää,ennenkuin edes pytty tulee kiinni ja kauanko kestää,kun koko homma on valmis?
Kuinka kauan kestää kylppäriremontti?
9
3455
Vastaukset
Mitata betonin kosteus ja sitten kun se on kuiva niin aloittaa työt.Olisi kannattanut käyttää pikabetonia ni se olisi ollut kuiva parissa päivässä.Homma kestää materiaaleista riippuen noin 1-3 viikkoa...(:
- Aikaa
n.100 tuntia.Pytty tulee kiinni kun kaikki on laatoitettu ja saumattu.
- tuo
ilmoittamasi 3,82 m2 on lattia pinta-alan koko. Muuten kestää luvattoman kauan...
- tämmöstä
mulla kun pääsee seiniä tasoittaan. Kaikkine töineen poislukien sähkö- ja putkityöt menee 40-60h. Jos lattia valettu tavallisella mäskillä kuivuminen 1cm/viikko, valut yleensä jotain 8-10cm. Jos pikamäskillä niin pitäs parissa viikossa olla homman ohi.
- pika-aineilla tehty
Kylpyhuoneen koko 3,5m2
Purkaaminen: laattojen, kalusteiden ja katon irrottaminen yhdeltä mieheltä 2 päivää.
Lattian valaaminen lämmityskaapeli ja seinien tasoittaminen 1 pv (jo muutaman tunnin jälkeen pystyy kävelemään lattian päällä)
Vesieristys 2 pv kuivumisineen
Laatoittaminen ja kalusteiden irrottaminen 2 pv
Putkimies ja sähkömies n. 1 pv
joten yhteensä n. 8 työpäivää
Luulen että paljon sen alle ei pääsis ottaen huomioon kuivumiset. Jos vielä joutuisi pahemmin ylitasoittamaan niin aikaa menisi varmaan paljon enemmän. Tässä tapauksessa, ollessa kyseessä vanha talo, sitä jätettiin tekemättä.- Nimetön
Paljonko kustannuksia tulee lattialämmityksen asentamisesta tuon kokoiseen ? Meillä erikoinen tilanne, kun päättäjät uusii kaakelit eikä aio lämmitystä laittaa ja kylmä on. Ajattelin jos omalla kustannuksella laitatan, jospa joku kertoisi hintoja .
- edelliseen
Nimetön kirjoitti:
Paljonko kustannuksia tulee lattialämmityksen asentamisesta tuon kokoiseen ? Meillä erikoinen tilanne, kun päättäjät uusii kaakelit eikä aio lämmitystä laittaa ja kylmä on. Ajattelin jos omalla kustannuksella laitatan, jospa joku kertoisi hintoja .
Lämmityskaapeli ei sinänsä maksa paljon.. n. 100 euroa (165W) termostaatti (sopiva tähän n. 3,5 neliöön). Ite en ole saanut laskua mutta oletan että n. 150-200 euroa molemmista. Tosin lämmityskaapelin päällä pitää valata n. 2 cm uutta lattiaa sähkömiehen hommat joten oikeat kustannukset lienevät tätä 200 euroa enemmän, muttei kovin paljon. Jos teetät ulkopuolisella työvoimalla voit varata PALJON enemmän rahaa.
- Linda
edelliseen kirjoitti:
Lämmityskaapeli ei sinänsä maksa paljon.. n. 100 euroa (165W) termostaatti (sopiva tähän n. 3,5 neliöön). Ite en ole saanut laskua mutta oletan että n. 150-200 euroa molemmista. Tosin lämmityskaapelin päällä pitää valata n. 2 cm uutta lattiaa sähkömiehen hommat joten oikeat kustannukset lienevät tätä 200 euroa enemmän, muttei kovin paljon. Jos teetät ulkopuolisella työvoimalla voit varata PALJON enemmän rahaa.
Lattialämmitys- ja yhden pistorasian tarvikkeet n.150 euroa ja asennuksesta tulee vielä lasku,jonka oletan myös olevan 200 euron luokkaa.
Sähkäri tulee pian viimeistelemään,sitten tiedän koko hinnan.
Koko remppa kesti n. 4 viikkoa,josta olin 2 lomilla,joten en ollut hoputtamassa,kuivumisajat oli sopivat. - Linda
Linda kirjoitti:
Lattialämmitys- ja yhden pistorasian tarvikkeet n.150 euroa ja asennuksesta tulee vielä lasku,jonka oletan myös olevan 200 euron luokkaa.
Sähkäri tulee pian viimeistelemään,sitten tiedän koko hinnan.
Koko remppa kesti n. 4 viikkoa,josta olin 2 lomilla,joten en ollut hoputtamassa,kuivumisajat oli sopivat.Remppa kesti n. 4 viikkoa,joista kaksi olin lomilla,joten hyvää aikaa oli kuivatella laasteja,ym.
Kokonaishinta oli n. 6100,- euroa töineen,uusine kalusteineen,tarvikkeineen,jokaista pyyhelinnakoukkua myöten.
Kaikki uutta ja hohtavaa,koko 4,4 neliömetriä,on todella hintansa arvoinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275