Onko olemassa ?

Onkokaan totta

Onko todella olemassa sellaisia naisia, joita on pantu porukalla tai porukoilla. Minusta tuntuu, että täällä on kerrontaa toteutumattomista fantasioista eikä totuutta ollenkaan.
Miesten vastauksiin en luota, mutta naisten kommentteja kaipaisin.
Siis onko Sinua pantu porukalla, ja jos on, niin millaisella ?

24

11193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liisa ihmemaassa

      Kyllä minua kerran ja ihan varmasti viimeisen kerran tässä elämässä. Mieheni teki sen kahden kaverina kanssa. Suurin syy varmaankin oli viinamäärä,joka sinä iltana nautittiin. Saunassa se tapahtui. Morkkis oli hirvittävä seuraavana päivänä.

    • Liisa minäkin

      Mies on pannut silloin tällöin, netistä tai jostain muualta löytämänsä milloin minkäkinlaisen ukonrutjakkeen kanssa. Hänestä se on nautittavaa, minusta kauheaa. Pelkään ettei tämä koskaan lopu. Hän itse sanoo, että minun pitäisi olla vain iloinen kun saan vierasta hänen luvallaan. Itsetuntoni on nollassa.

      • Liisa ihmemaassa

        Miksi ihmeessä sitten suostut siihen? Minulle ainakin sai riittää tuo ensimmäinen ainoa ja viimeinen kerta.


      • Liisa minäkin
        Liisa ihmemaassa kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sitten suostut siihen? Minulle ainakin sai riittää tuo ensimmäinen ainoa ja viimeinen kerta.

        Olen joskus yrittänyt kieltäytyä ja siitä on saanut hirveät haukkumiset palkaksi. Keväällä viimeksi sanoin hänelle, että nyt riittää tai lähden pois. Mies vain kertoi, ettei voi luopua tästä asiasta. Lähdin ja palasin taas kuitenkin takaisin. On olemassa asioita joilla hän minua kiristää, eli jos paljastaa ne,maineeni on mennyttä työpaikalla ja muuallakin. Onneksi meilla ei ole lapsia. Mistään rikoksesta ei ole kyse, vaan hän saa minut todella pahaan pulaan jos toteuttaa uhkauksensa.


      • höh
        Liisa minäkin kirjoitti:

        Olen joskus yrittänyt kieltäytyä ja siitä on saanut hirveät haukkumiset palkaksi. Keväällä viimeksi sanoin hänelle, että nyt riittää tai lähden pois. Mies vain kertoi, ettei voi luopua tästä asiasta. Lähdin ja palasin taas kuitenkin takaisin. On olemassa asioita joilla hän minua kiristää, eli jos paljastaa ne,maineeni on mennyttä työpaikalla ja muuallakin. Onneksi meilla ei ole lapsia. Mistään rikoksesta ei ole kyse, vaan hän saa minut todella pahaan pulaan jos toteuttaa uhkauksensa.

        ala elään omaa elämääs, tai muuten toivotan sulle "tosi" hyvää loppu elämää


      • Liisa ihmemaassa
        Liisa minäkin kirjoitti:

        Olen joskus yrittänyt kieltäytyä ja siitä on saanut hirveät haukkumiset palkaksi. Keväällä viimeksi sanoin hänelle, että nyt riittää tai lähden pois. Mies vain kertoi, ettei voi luopua tästä asiasta. Lähdin ja palasin taas kuitenkin takaisin. On olemassa asioita joilla hän minua kiristää, eli jos paljastaa ne,maineeni on mennyttä työpaikalla ja muuallakin. Onneksi meilla ei ole lapsia. Mistään rikoksesta ei ole kyse, vaan hän saa minut todella pahaan pulaan jos toteuttaa uhkauksensa.

        Älä sure. Ei äijäsikään vahvoilla ole. Lähde pois.


      • Valaisija Mies

        Miehesi alistaa sinua ja kenties vihaa myös itseään.

        Siis sellanen ajatushan tuossa on että Vitun huora, siinä on sulle miestä, kun kuitenkin vähintään alitajuisesti haluat!!!

        Miehen huono itsetunto syynä.


      • Valaisija Mies
        Liisa minäkin kirjoitti:

        Olen joskus yrittänyt kieltäytyä ja siitä on saanut hirveät haukkumiset palkaksi. Keväällä viimeksi sanoin hänelle, että nyt riittää tai lähden pois. Mies vain kertoi, ettei voi luopua tästä asiasta. Lähdin ja palasin taas kuitenkin takaisin. On olemassa asioita joilla hän minua kiristää, eli jos paljastaa ne,maineeni on mennyttä työpaikalla ja muuallakin. Onneksi meilla ei ole lapsia. Mistään rikoksesta ei ole kyse, vaan hän saa minut todella pahaan pulaan jos toteuttaa uhkauksensa.

        Kuulostaa todella rankasti alistetun naisen puheelta. Jos oikeasti haluat pois niin vaihda paikkaa ja työpaikkaa. Ulkomaille lähtö ois aika hyvä jos kykenet. Siellä kukaan ei usko punaniskan puheita jos se osaa kieliäkään.


      • Liisa minäkin
        Valaisija Mies kirjoitti:

        Miehesi alistaa sinua ja kenties vihaa myös itseään.

        Siis sellanen ajatushan tuossa on että Vitun huora, siinä on sulle miestä, kun kuitenkin vähintään alitajuisesti haluat!!!

        Miehen huono itsetunto syynä.

        Mieheni isä on ollut alkoholisti ja väkivaltainen. Olen minäkin miettinyt, että periytyykö tämä halu kohdella naista näin vai onko se kotona opittu tapa. Miehen sisko on kertonut, että heidän isänsä toi aikoinaan kavereitaan kylään ja antoi vaimonsa sitten näiden meisten käyttöön. On siinä ollut lapsille näkemistä. Mieheni sanoo, että vihaa isäänsä. Silti monessa suhteessa hän toimii samoin kuin isansä.


    • nautinto

      Olemme toki piristäneet seksielämää kimppakivalla. Mieheni on hankkinut joskus yhden tai kaksi muuta miestä mukaan ja kivaa on ollut. Kerran leikimme myös kuinka minut myytiin ilotyttönä mies porukalle ja sinä yönä sain neljältä mieheltä joka paikkaan. Minua käytettiin ja haukuttiin kuin huoraa ja se oli uusi sekä kiihoittava kokemus. Olen joskus sen jälkeen leikkinyt sitä uudelleen ja kertonut miehelleni kuinka olin pantavana. Nämä leikit ovat ainakin meidä seksielämäämme piristäneet ja olen nauttinut.

      • ja sen huomaa

        Sinä olet taas joku ukonköriläs, joka kirjoittelet omia fantasioitasi tänne naisena esiintyen. Jos naista noin törkeästi käytetään hyväksi ja miesten nautinnon välineenä, haukutaan päälle vielä huoraksi, hän ei varmasti sano nauttivansa siitä. Tai sitten on yläpäässä vähän jotain vialla...............


      • Taisto
        ja sen huomaa kirjoitti:

        Sinä olet taas joku ukonköriläs, joka kirjoittelet omia fantasioitasi tänne naisena esiintyen. Jos naista noin törkeästi käytetään hyväksi ja miesten nautinnon välineenä, haukutaan päälle vielä huoraksi, hän ei varmasti sano nauttivansa siitä. Tai sitten on yläpäässä vähän jotain vialla...............

        Joo epäilen kans vahvasti, onko kirjoittaja nainen lainkaan..

        Joka tapauksessa tuntemani sadomasokistit ovat kaikki myös muuten häiriintynyttä porukkaa. Esim. lasten vanhemmiksi ei moisista vammaisista ole. Periyttävät sairautensa satavarmasti eteenpäin.


    • pantu

      Juupa juu, tuli sekin kokeiltua mieheni fudisjoukkueen saunaillassa ja melkein selvinpäin, siis sika humalassa, enkä siitä paljon muista... pillu oli aika arka jonkin aikaa ja vähän hävetti. Mutta kaikesta pääsee yli ja kokeilin kyllä melkein samallaista sessiota firman pikkujouluissa tänä vuonna. T: Muori -83

      • Just Jus

        No minä väitän,jotta kukaan nainen jota on edellä mainituilla "kimppakivoilla" naiskenneltu ei siitä ainakaan tänne kirjoittaisi... mikäköhän se nykyajan miehillä on,jotta ne luulee olevansa naisia "kimppa uhrina" :).


      • Provo-Detector

        Joo että oikein firman pikkujouluissa. Niin just joo.


    • Sarza

      kaksi miestä lasketaan porukaksi. Se oli taivaallista, tahtoisin kokea saman uudelleen. Olen aiemmin salaa haaveillut, mutta en voinut ikinä kuvitellakaan että se olisi toteutettavissa oleva unelma.

    • olemme swingereitä

      ...ja olemme käyneet useassa klubissa matkoillamme ja klubi tapaamisissa kotimaassa.
      "suurin" ryhmä on ollut 6 miestä ja 5 naista samalla mökillä.

    • Anonyymi

      Joo opiskelija bileissä kolme opiskelutoveria panivat mua heti peräjälkeen, oli kyllä pillukin hellänä seuraavana päivänä. Mutta se sai olla ainut kerta

    • Anonyymi

      Joopa joo. Kun lukee aloittajan viestejä, on täysin selvää ettei hän kaipaa totuutta. Hän kaipaa vain sitä mitä hän haluaa kuulla, jotta saisi vahvistusta omalle uskolleen.

      Jos joku sanoo jotain muuta, hän väittää vastaajaa heti mieheksi.

      Jos "nainen" valehtelee että on hyväksikäytetty ja häntä on alkoholistihirviö alistanut, hakannut ja nussituttanut kymmenellä miehellä, sen aloittaja myöskin uskoo.

      Mutta mitään iloisia ja hyviä tapahtumia hän ei usko koska se ei vahvista hänen omia luulojaan.

      Monilla mielisairailla ja uskovaisilla on tuollainen virhe aivoissa, jossa he eivät kykene näkemään oman ajattelunsa virheitä.

    • Anonyymi

      Miksi nainen ei voisi olla mukana halukkaana ryhmäpanossa, nauttia siitä ja kirjoittaa tänne?

      Miten se olisi vain teidän äijien etuoikeus???

      • Anonyymi

        Samaa asiaa ihmettelen?


    • Anonyymi

      Olen ollut keinussa ja ainakin viisi miestä pani minua vuorollaan.

    • Anonyymi

      Salon yöstä oon lähtenyt kahden naisen matkaan ja pannut molempia. Myöhemmin vielä pantiin niistä toista kaverin kanssa

    • Anonyymi

      Olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa nuorempana. Olivat vielä serkkuja keskenään ja taisivat menettää poikuuden siinä samalla. Hyvä kokemus jäi enkä kokenut hyväksikäytetyksi itseäni. On ollut myös kokemus 2 naista ja 1 mies kaksi eri kertaa/porukkaa. Ihanaa kun on saanut kokea kaikenlaista elämässä. T. Nainen 38 v.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe