lääkkeellinen keskeytys takana

unelias

Kaksi päivää lääkkeellisestä raskauden keskeytyksestä. Sain aika paljon kipupiikkejä, mutta onko normaalia, että vieläkin on aivan unelias olo? Ei nyt suorastaan pyörrytä, mutta hieman huimaa ja tuntuu, kuin luomet eivät pysyisi auki. Olen ikäänkuin jossain horroksessa. Huomenna pitäisi mennä töihin...

5

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulua

On se kyllä, minulle ainakin sanottiin että väsymys ja uneliaisuus kestää jonkin aikaa. Keskeytys on rankka juttu fysiikalle. Kyllä se pian helpottaa, koita jaksaa. Jos vuoto tuntuu jatkuvan liian kauan nii meni takasin polille. Minulla lääkkellinen ei onnistunut, ihmeellisiä oireita ei edes ollut.

• Marianna

ensimmäisen lääkkeen aiheuttaa oireita? Ohjeessa sanottiin, että voi tulla kipuja, veristä vuotoa ym. mutta minulla ei mitään havaittavissa. Huomenna saan sen toisen lääkkeen sairaalassa...

Ja minun tapauksessa rv 12 4 todettiin ultrassa, että sikiö oli kuollut.

• ei tullut
        Marianna kirjoitti:

ensimmäisen lääkkeen aiheuttaa oireita? Ohjeessa sanottiin, että voi tulla kipuja, veristä vuotoa ym. mutta minulla ei mitään havaittavissa. Huomenna saan sen toisen lääkkeen sairaalassa...

Ja minun tapauksessa rv 12 4 todettiin ultrassa, että sikiö oli kuollut.

ensimmäisistä pillereistä vuotoa tai särkyä. Sillä ei ole muuta merkitystä kuin, että jos vuoto on alkanut toisen kerran lääkkeet syödään ja jos ei ole alkanut niin ne asetetaan suoraan kohdun suulle.

• unelias
        ei tullut kirjoitti:

ensimmäisistä pillereistä vuotoa tai särkyä. Sillä ei ole muuta merkitystä kuin, että jos vuoto on alkanut toisen kerran lääkkeet syödään ja jos ei ole alkanut niin ne asetetaan suoraan kohdun suulle.

... ekasta pilleristä sen ottamista seuraavana päivänä pientä vuotoa. Ei mahakipuja eikä muitakaan oireita.

• beauty
        unelias kirjoitti:

... ekasta pilleristä sen ottamista seuraavana päivänä pientä vuotoa. Ei mahakipuja eikä muitakaan oireita.

itse nukuin lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen viikon, en muista ko. ajasta yhtään mitään. keskeytys tapahtui suomen rajojen ulkopuolella, enkä esim. ollut lääkärin valvonnassa kun "kapselit" laitettiin sisään vain tein sen itse omassa kodissani,joten kokemus oli ehkä hieman "rajumpi". sinänsä kokemus ei ollut paha, en siitä oikeastaan muista paljoakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3637
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1142
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      145
      1072
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe