Oletko ikinä ajatellut tekeväsi itsemurhaa eli onko sinulla ollut ajatústa tuhota itsesi?
Jos olet lestadiolainen..
6
833
Vastaukset
- vl-homppeli24v
ajattelen itsemurhaa tosi usein. En ole koskaa yrittänyt sitä tehdä, mutta se olisi helppo ratkaisu, koska en näe elämässäni mitään järkeä tai tarkoitusta...
Olen homoseksuaali, ja jos haluan olla uskovainen, en saisi toteuttaa seksuaalisuutta ja nimenomaan parisuhde on elämässä yksi tavoiteltavimmista asioista, jotta ihminen olisi onnellinen.. ilman tietenkin pärjää, mutta kuitenkin... Koska en koe itselleni avioliittoa oikeaksi ratkaisuksi, mun pitäisi pysyä sinkkuna lestadiolaisen opin mukaan.
Ja on elämässä monia muitakin asioita, jotka aiheuttavat ahdistusta ja ongelmia ja siksi itsemurha ois usein houkutteleva vaihtoehto. Onneksi tiedän monta paljon parempaakin keinoa purkaa hetkellistä ja pitkäaikaisempaa ahdistusta kuin itsemurha, vaikka nekin eivät ole lestadiolaisuuden mukaan hyväksi uskovaiselle, kuten esim. hyvä leffa, käynti konsertissa, oopperassa, tanssiminen, masturbointi... jne. mut ne ovat asioita jotka lievittävät ahdistusta, antavat voimaa elää, auttaa unohtamaan murheita..- hupsssss
Katso jo noita nimimerkkejäsi...
- vl-homppeli24v
hupsssss kirjoitti:
Katso jo noita nimimerkkejäsi...
mä käytän tätä samaa nimimerkkiä lähes aina ,kun kirjoitan tälle palstalle. Niko-isästä en tiedä, kuka hän on, mutta sen tiedän, että se en ole minä... (unissani tuskin tänne kirjoitan, kun niin harvoin muutenkin)
- ei käytä itsestään nimitystä
vl-homppeli24v kirjoitti:
mä käytän tätä samaa nimimerkkiä lähes aina ,kun kirjoitan tälle palstalle. Niko-isästä en tiedä, kuka hän on, mutta sen tiedän, että se en ole minä... (unissani tuskin tänne kirjoitan, kun niin harvoin muutenkin)
homppeli.
- vl-homppeli24v
ei käytä itsestään nimitystä kirjoitti:
homppeli.
musta homppeli on hauska sana, sitäpaitsi mun homoseksuaalit kaverit käyttävät itsestään sitä samaa sanaa, koska se on vähän sellainen leikkimielinen sana. Mulla itselle sen sanan käyttöön ei liity mitään negatiivista tai aliarvostavaa, epäkunnioittavaa. Enemmänkin se on sellainen hellittelynimi... aivan ihana, sanoisin...
- saan kohta varmaan jonkun h...
vl-homppeli24v kirjoitti:
musta homppeli on hauska sana, sitäpaitsi mun homoseksuaalit kaverit käyttävät itsestään sitä samaa sanaa, koska se on vähän sellainen leikkimielinen sana. Mulla itselle sen sanan käyttöön ei liity mitään negatiivista tai aliarvostavaa, epäkunnioittavaa. Enemmänkin se on sellainen hellittelynimi... aivan ihana, sanoisin...
tää koko keskustelu on ihan sairas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 435744
- 445263
- 483678
- 133643
- 313116
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883093- 592844
- 572690
- 532340
- 381814