Osaisikohan kukaan kertoa,onko olemassa ainetta,jolla saa pinttyneet ja vähän päältä hapettuneet kiväärin patruunat puhdistettua.Olisin kiitollinen nimestä ja mahdollisesta ostopaikasta.
Saisikohan
Tietoa?
2
471
Vastaukset
- kuitenkin
Jos ne ovat pinttyneet, niin mitä se haittaa. Mutta jos ovat niin paksulti hapettuneet, että eivät mahdu enää patruunapesään, niin älä ihmeessä ammu niitä puhdistamisen jälkeenkään. No sitten jos haluat puhdistaa ne vain partuunakokoelmaasi ja näyttöä varten, sitten on eri juttu. Mutta tuskinpa sellaista ainetta missään asekaupassa myydään. Kokeileppa vaikka pöytähopeiden puhdistusainetta ensimmäisenä.
- FuruholminmJohannje
000-teräsvilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750