HAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!! Uskoitteko tosiaan????!!!??!
MUAHAHAHAHHAHAHA :D
MOVE TODETTU LAILLISEKSI!!
5
886
Vastaukset
- Me, Myself and I
Ja taas samaan halpaan menit! Huijausta se on koko paska, ja minä en ole oikea Me, Myself and I
- PEELO
Mä nimittäin odotin että Mä, Minä ja Mä Itte olis kirjottanu mulle kilometrin pituisen vastineen, mutta ei! :D
I just got punk'd! - ratkeaako
PEELO kirjoitti:
Mä nimittäin odotin että Mä, Minä ja Mä Itte olis kirjottanu mulle kilometrin pituisen vastineen, mutta ei! :D
I just got punk'd!Mursis sanoo sen olevan Rekola? Mene ja tiedä?
- PEELO
ratkeaako kirjoitti:
Mursis sanoo sen olevan Rekola? Mene ja tiedä?
tuon tripla-Minän olevan Rekola. Uskon, että Rekola ei "alennu" tänne kirjoittelemaan. Joku turkulainen supermovettaja tai jakomielitautinen se voi kuitenkin olla.
Sitäpaitsi tämä heppu sanoi tuolla jossain kirjoituksessaan, että MUUTTAISI montaa asiaa jos pystyisi, ja että kokonaisuus kuitenkin toimii ja että hän on hyvin ylpeä siitä. - Luulisi että Rekola pystyisi muuttamaan montaakin asiaa, ja uskon hänenkin tietävän, että kokonaisuus EI TOIMI.
Toisaalta, Rekolan näkökulmasta homma toimii niin kauan kuin tilille tulee rahaa, ja mies itse on vapaalla jalalla... Reilu 1000 edustajaa saattavat tosin olla toista mieltä... - ei tod. näk. johtoa?
PEELO kirjoitti:
tuon tripla-Minän olevan Rekola. Uskon, että Rekola ei "alennu" tänne kirjoittelemaan. Joku turkulainen supermovettaja tai jakomielitautinen se voi kuitenkin olla.
Sitäpaitsi tämä heppu sanoi tuolla jossain kirjoituksessaan, että MUUTTAISI montaa asiaa jos pystyisi, ja että kokonaisuus kuitenkin toimii ja että hän on hyvin ylpeä siitä. - Luulisi että Rekola pystyisi muuttamaan montaakin asiaa, ja uskon hänenkin tietävän, että kokonaisuus EI TOIMI.
Toisaalta, Rekolan näkökulmasta homma toimii niin kauan kuin tilille tulee rahaa, ja mies itse on vapaalla jalalla... Reilu 1000 edustajaa saattavat tosin olla toista mieltä...Jakomieli on monessa kirjoituksessa puhunut yhtiön suulla kutsuen toimistolle ja varastolle ja ties mitä. Joko tyyppi on täysin sekopää tai sitten joku pitää vain hauskaa.
En vaan saa päätettyä kummin päin on.
Se nyt on selvää että Jakomieli on puhunut itsensä pussiin monta kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770