Anaalitappi töihin mukaan

Tiina_

Ostinpa itselleni leluksi pienen anaalitapin. Tänään otin sen myös töihin mukaan kokeiltavaksi. Välillä vain unohtuu heiluttamaan itseään hitaasti edestakaisin, kunhan muut eivät vain huomaa. Kummasti sitä myös keksii myös enemmän syitä käydä jossain, että pääsee nousemaan ja taas istumaan uudelleen...Tappi pysyy ihan hyvin paikallaan, kunhan vain muistaa laittaa sopivan tiukat housut. Liukuvoidetta on myös hyvä pitää käsilaukussa mukana. Seuraavaksi on hommattava hieman isompi anaalitappi, niin tuntuu vielä entistä paremmalta. Kokeilut on kuitenkin hyvä aloittaa pienellä tapilla, ja jatkaa isompiin, jos juttu kiinnostaa.

10

43116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HANU

      saatko keskellä päivää orkkuja? mitä työtä teet. sopisiko tämä mielestäsi miehille KIINNOSTUNUT!!

      • Tiina_

        En nyt ihan pelkän tapin takia saa orgasmia, mutta ehkä sitten illemmalla kotona kaiken sen itsensä kiusaamisen jälkeen kyllä..Teen toimistohommia, eli voin olla suhteellisen paljon paikallaan. Muuten varmaan voisin paljastua helpommin, jos tappia joutuisi asettelemaan koko ajan uudelleen liikkeellä ollessa. Eiköhän tämä juttu sovi ihan yhtä hyvin miehillekin. Kokeile ihmeellä, niin tiedät.


      • jolojärvi
        Tiina_ kirjoitti:

        En nyt ihan pelkän tapin takia saa orgasmia, mutta ehkä sitten illemmalla kotona kaiken sen itsensä kiusaamisen jälkeen kyllä..Teen toimistohommia, eli voin olla suhteellisen paljon paikallaan. Muuten varmaan voisin paljastua helpommin, jos tappia joutuisi asettelemaan koko ajan uudelleen liikkeellä ollessa. Eiköhän tämä juttu sovi ihan yhtä hyvin miehillekin. Kokeile ihmeellä, niin tiedät.

        HAH. Minulle kävi kerran näin.Työnsin illalla peppuuni silikonikumisen torpedon jonka olin itse tehnyt.Aamulla lähtiessäni töihin unohdin ottaa sen pois.Päivällä rupes tuntuun oudolle ja muistin että siellähän se on.HAH HAH HAA.


      • Anonyymi

        sopii! mäkkärissä töissä ja teki asiakaspalvelusta paljon "Mielenkiintoisempaa"


    • anjuska/tv

      moikkis tiina mulla on monta kertaa ollut pieni tappi pepussa kun oon ulkona kävelemässä laitan tiukat housuliivit päälle nin jopa kivasti pysyy
      sisällä pakko myös laittaa kondomi kun laukean
      ei sotkeudu housut voi että on kiva kun myös naiset käyttää tappia kirjoitelaan

      • Tiina_

        Joskus kokeilen myös tuota, että laitan tapin ulkonakin käydessä. Kunnollisilla eli tarpeeksi tiukoilla housuilla ei pitäisi olla ongelmia. Onhan sitä joskus kiva kokeilla jotain tällaista hieman erilaistakin juttua, vaikka aiemmin saattoi miettiä, ettei ikinä halua tehdä moista asiaa.


      • anjuska/tv
        Tiina_ kirjoitti:

        Joskus kokeilen myös tuota, että laitan tapin ulkonakin käydessä. Kunnollisilla eli tarpeeksi tiukoilla housuilla ei pitäisi olla ongelmia. Onhan sitä joskus kiva kokeilla jotain tällaista hieman erilaistakin juttua, vaikka aiemmin saattoi miettiä, ettei ikinä halua tehdä moista asiaa.

        moikkis onhan minulla sellainen trapon-dildo
        siis hinoilla lantiolle kiinnitettävä haaveeni olis että nainen ottaisi miut sillä jos vaikka olet kiinnostunut vastaa


      • anjuska/tv
        Tiina_ kirjoitti:

        Joskus kokeilen myös tuota, että laitan tapin ulkonakin käydessä. Kunnollisilla eli tarpeeksi tiukoilla housuilla ei pitäisi olla ongelmia. Onhan sitä joskus kiva kokeilla jotain tällaista hieman erilaistakin juttua, vaikka aiemmin saattoi miettiä, ettei ikinä halua tehdä moista asiaa.

        moikka tiina joko olet käyttänyt tappia ulkona kävellessä .itse olin pienellä lenkillä


    • Miku

      Mennäänkö naimisiin...?

    • satula

      Mene Tiina polkupyörällä töihin. Äläkä käytä satulaa! Siinä sinulle anustappia ylä- ja alamäessä. Aikoinaanhan kysyttiin, että voiko polkupyörästä saada AIDSin ja vastaus oli, että ei, jos käyttää satulaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe