Tämä mutsin uusin tulokas, Tara: http://www.koirat.com/kuva.phtml?id=24475&QtSession=071259eef042cdaec7f2fd11c20a71a9
Eikös olekin söpö?
14
725
Vastaukset
mutta mikäpä ei olisi,ainoat joista en pidä on shar peit ja se maailman rumin koira :)
kuvan koira. Mutta davalyan en ole ilkeä vaan realistinen, sinäkin vanhennut sinäkin vanhennut ja (hihii) rupsahdat.
- Hekotius
suomenpystykorvasta (mielikuvan takia) enkä monista vinttikoirista (puikulanaamat) =)
- Hekotius
umalehtinen kirjoitti:
kuvan koira. Mutta davalyan en ole ilkeä vaan realistinen, sinäkin vanhennut sinäkin vanhennut ja (hihii) rupsahdat.
mulla on jo nyt ison mahan kanssa melkoisen rupsahtanu olo... ja millaiseksi se olo muuttuu kun vauva syntyy ja nahka roikkuu niin kuin sillä shar peilla? :D
umalehtinen kirjoitti:
en silloinkaan muistuta maailman ruminta koiraa,ennemmin jopa shar peita :)
Hekotius kirjoitti:
mulla on jo nyt ison mahan kanssa melkoisen rupsahtanu olo... ja millaiseksi se olo muuttuu kun vauva syntyy ja nahka roikkuu niin kuin sillä shar peilla? :D
hyöty irti :)ajattele miten kätevää siinä vatsanahassa on kuskata vaikkapa pyykkejä ;)ja äkkiä se ainaskin multa on aina kutistunut enkä ole kyllä mikään jumppa tyyppi.
Hekotius kirjoitti:
kuin vasta tämänikäisillä. Nuorten nopea palautuminen on ärsyttävää mutta totta. Ja hiukan vanhempana jos pysyt hoikkana, niin vatsan yläpuolella sijaitsevat niin muuttuvat kahdeksi littanaksi nahan palaksi.
umalehtinen kirjoitti:
kuin vasta tämänikäisillä. Nuorten nopea palautuminen on ärsyttävää mutta totta. Ja hiukan vanhempana jos pysyt hoikkana, niin vatsan yläpuolella sijaitsevat niin muuttuvat kahdeksi littanaksi nahan palaksi.
nyt vähän positiivisempi kuva meille ;)tai kasvetaan isoiksi muttei aikuisiksi :)
- Hekotius
umalehtinen kirjoitti:
No johan on rohkaisevaa tekstiä =) Pitää hankkiutua vanhempana sopivan pullukaksi niin, ettei ne jutut muutu rukkasiksi ja niiden välistä löytyisi ainakin jotain muuta kuin pelkkä napa :D
...on kuin mikä =) Mutta tosiaan, harvapa koira on vauvana ruma =P
- insuliini
tua on varmaan söpöin mitä tuosta rodusta sitten olen aikoihin nähnyt katellut oon kamuille ym. mutta ei sitten noin söpöö että on ollut hyvä valinta ja tuuri teillä! :D =)
- exultimus
Ja iloisen näköinen.
- sudenkorento75
suhteettoman suuria korvia...onkos pikkuinen juonut redbullia (sekun antaa siivet) :-)
On suloinen ei voi mitään... - Koirakko
vaan komiasti pystyssä vaikka on noin pieni;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-19213099Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35512264Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2836609Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555367Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2093886- 1803695
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin642773Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1802532Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151952Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191814