Mistä selvii

onko mun Win 2000 pro

aito; sain tän tosi halvalla eikä noi tavalliset päivitykset ainakaan hanttin ole panneet mutta voinko päivittää tämän Win XP Pro:ksi ostamalla upgade-levyn? Miten tuo selvittäis kun en ole onnistunut löytää tällästä apua Win uppdatesta enkä mistään muualtakaan.

7

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluisa

      productkey siinä se tarra koneen kylkeen ?

      miksi haluut päivittää hyvän käyttiksen ?

      • mutta koneessa ei

        koska ostin tämän netistä ja on näköjään vielä joku OEM-versio. Samalla koneella on myös jo Win XP Pro mutta ei taida olla laillinen... So What shall I do? Toi Xp on toisella kovalevyllä eikä käynnisysvalikkoon tule mitään vaihtoehtoja kumpaa käyttistä haluaisin käyttää kulloinin ???
        Sillai, kiitän avusta jo etukäteen.


    • lisäkysymys

      Jos sulla on lisenssitarra niin aito se 2000 on.

      Lisäkysymys on se että miksi haluaisit päivittää tuon käyttöjärjestelmän, onko sinulla jokin homma jota et pysty tuolla 2000:lla suorittamaan?

      • ketkä vastaili

        ja saihan mä tämän rekisteröityä ja nyt lähtee toi helv...piraatti roskikseen. Vieläkö joku neuvois kuinka saan pois toisen Win 2000 Pro käynistysvalikosta kun asennusvaiheessa ei ensin lähtenyt CD kunnolla pyörii mutta käynnistysvalikkoon jäi 2 käyttis ilmoitusta, siis tarviis saada pois toinen noista Win 2000 ilmoituksista kun sillä ei pääse mihkään??? Tämä vaikuttaa aivan hyvälle käyttikselle ja kuulemma jopa vakaampi kuin XP Pro. Thank ya all.


      • joopajoo
        ketkä vastaili kirjoitti:

        ja saihan mä tämän rekisteröityä ja nyt lähtee toi helv...piraatti roskikseen. Vieläkö joku neuvois kuinka saan pois toisen Win 2000 Pro käynistysvalikosta kun asennusvaiheessa ei ensin lähtenyt CD kunnolla pyörii mutta käynnistysvalikkoon jäi 2 käyttis ilmoitusta, siis tarviis saada pois toinen noista Win 2000 ilmoituksista kun sillä ei pääse mihkään??? Tämä vaikuttaa aivan hyvälle käyttikselle ja kuulemma jopa vakaampi kuin XP Pro. Thank ya all.

        Sinun pitäisi laittaa kaikki tiedostot näkyväksi, elikkä myös piilotiedostot, sitten etsi toiminnolla boot.ini ja avaat sen poista sieltä se rivi jossa lukee tämä käyttöjärjestelmä ja poista se sitten tallenna se uudelleen, bootissa ei ole enää sitä poistettua käyttisvaihtoehtoa


      • nämä piilotiedostot
        joopajoo kirjoitti:

        Sinun pitäisi laittaa kaikki tiedostot näkyväksi, elikkä myös piilotiedostot, sitten etsi toiminnolla boot.ini ja avaat sen poista sieltä se rivi jossa lukee tämä käyttöjärjestelmä ja poista se sitten tallenna se uudelleen, bootissa ei ole enää sitä poistettua käyttisvaihtoehtoa

        avataan, siinä on toi ongelman ydin. Yritin etsii apua myös Microsoftin-sivuilta mutta ensimmäisiä ilmoituksia oli "valitse maksutapa" kun ajattelin kysyä maililla...HÖH. Kyllä tämä on jo maksttu...per....


      • nämä piilotiedostot kirjoitti:

        avataan, siinä on toi ongelman ydin. Yritin etsii apua myös Microsoftin-sivuilta mutta ensimmäisiä ilmoituksia oli "valitse maksutapa" kun ajattelin kysyä maililla...HÖH. Kyllä tämä on jo maksttu...per....

        itellä o englannikielinen wintoosa, mut yritän neuvoo:

        avaa resurssien hallinta --> (tools)työkalut valikosta kohta (folder options) ilm. kansio asetukset sun koneessa --> välilehti Näytä(wiev) -->
        valinta: näytä piilotetut tied. ja kansiot aktiiviseksi --> rasti pois kohdista: piilota tiedostolaajennuset ja tunnetut tiedostotyypit ja piilota järjestelmätiedostot(suositus) sitten vaan ok!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4666
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3354
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3172
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3017
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2945
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2786
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2697
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2458
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2256
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      49
      2217
    Aihe