HANNA ON laihtunut

oikeasti

Hanna on lähtenyt laihtumaan päin: http://theprincessofrock.net/nosturi_hanna7.jpg

http://www.hannamusic.net/kuvat/HannaNosturi9405/photos/photo10.html

http://www.hannamusic.net/kuvat/HannaPopedaTavastia5505/photos/photo12.html

http://www.hannamusic.net/kuvat/HannaPopedaTavastia5505/photos/photo7.html

12

3175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi on

      on kyllä Hanna tosi nälkiintyneen näköinen... buaahahaa! päivän parhaat naurut sai noista kuvista ;-)

    • Farkkutyttö

      Kyllä näyttää neiti olevan kuin 5:llä kuulla raskaana. Kannattaisi ehkä ostaa sellaiset farkut, joiden vyötärö peittää makkarat, etteivät ne pursu yli.

      • tints.

        Noniin, noniin. Miettikäämme omilla aivoillamme, että Hanna on juuri niin oikean kokoinen kuin voi olla. Olen kymmenet kerrat jaksanut kiistellä tästä aiheesta. Miksi yleensä ihmisten pitäisi olla langanlaihoja missejä, jotka sairastavat anoreksiaa? -ei miksikään, siinäpä se!

        Ihmiset taas mennyt jonkun Seiska-lehden halpaan, Hannako raskaana? Kun se mieskin nyt löytyisi.


      • iida
        tints. kirjoitti:

        Noniin, noniin. Miettikäämme omilla aivoillamme, että Hanna on juuri niin oikean kokoinen kuin voi olla. Olen kymmenet kerrat jaksanut kiistellä tästä aiheesta. Miksi yleensä ihmisten pitäisi olla langanlaihoja missejä, jotka sairastavat anoreksiaa? -ei miksikään, siinäpä se!

        Ihmiset taas mennyt jonkun Seiska-lehden halpaan, Hannako raskaana? Kun se mieskin nyt löytyisi.

        Oikeesti, minklaisia ihmisiä täällä oikeen käy? !Hyi ällöttää nuo sen makkarat" ja "Hoikkis takaisin". En tajua, miks kaikki kuvittelee että pitää olla joku liian hoikka anorektikko? Hanna on tysin normaali ja hyvä vaan niin... en oikeesti tajuu miten tollasia ihmisiä voi olla, jotka ei muuta ajttella kun ulkonäköä! Hanna osaa alulaa ja on miunun mielestäni yksi kauneimmsita kenet olen nähnyt. Valittiinhan hanna miss-poppariksikin. Ällöttää tuollanen käytös, hanna n juri hyvä tuollaisena. Enpä usko, ett kaikki jotka täällä on hannaa haukkunut on langanlaihoja... Näinkö sanotte kaikista normaaleista? vai vaan julkkiksista? Ette kyllä elämässä pitkälle pääse, jos asenne on tullanen, että laihaksi anorektikoksi, meille hyvännäköinen idoli, hannalle huono olo ja sairauksia! Onnea vaan elämään niille, joilla tuollainen asenne on! Elämässänne tulette vielä paljon erilaisia ihmisiä kohtaamaan, mutta tuskin monikaan teidn ystäväksenne jää! Todella pinnallisia kyllä olette! Tämä on ainakin minun mielipiteeni!


      • laama-92
        iida kirjoitti:

        Oikeesti, minklaisia ihmisiä täällä oikeen käy? !Hyi ällöttää nuo sen makkarat" ja "Hoikkis takaisin". En tajua, miks kaikki kuvittelee että pitää olla joku liian hoikka anorektikko? Hanna on tysin normaali ja hyvä vaan niin... en oikeesti tajuu miten tollasia ihmisiä voi olla, jotka ei muuta ajttella kun ulkonäköä! Hanna osaa alulaa ja on miunun mielestäni yksi kauneimmsita kenet olen nähnyt. Valittiinhan hanna miss-poppariksikin. Ällöttää tuollanen käytös, hanna n juri hyvä tuollaisena. Enpä usko, ett kaikki jotka täällä on hannaa haukkunut on langanlaihoja... Näinkö sanotte kaikista normaaleista? vai vaan julkkiksista? Ette kyllä elämässä pitkälle pääse, jos asenne on tullanen, että laihaksi anorektikoksi, meille hyvännäköinen idoli, hannalle huono olo ja sairauksia! Onnea vaan elämään niille, joilla tuollainen asenne on! Elämässänne tulette vielä paljon erilaisia ihmisiä kohtaamaan, mutta tuskin monikaan teidn ystäväksenne jää! Todella pinnallisia kyllä olette! Tämä on ainakin minun mielipiteeni!

        ... ei vaa! oon samaa mieltä. jotai välii vaik se oliski vähä pullahatnu idols ajoilta? who cares! se on yhä mahtava laulaja.

        tosin olisha se kiva jos ois vähä hoikempi...


    • repetius

      Patekin vaik on taas jurrissa ku pässi, huomas et nyt kaikki ei ole kunnossa.

      • :D:D;D

        Voij eij teittii. Kauhee ongelma jos Hanna on vähä pullea. Samaa mieltä ton yhen kanssa,eij tarvii aina olla joku laiha luikku,taij just sellanen missi.


      • janski
        :D:D;D kirjoitti:

        Voij eij teittii. Kauhee ongelma jos Hanna on vähä pullea. Samaa mieltä ton yhen kanssa,eij tarvii aina olla joku laiha luikku,taij just sellanen missi.

        oon samaa mieltä kuin nuo pari tyyppiä, jotka sanoivat että ei sillä ole mitään väliä. To9i on oikeesti lapsellista käytöstä!!


      • ei!
        janski kirjoitti:

        oon samaa mieltä kuin nuo pari tyyppiä, jotka sanoivat että ei sillä ole mitään väliä. To9i on oikeesti lapsellista käytöstä!!

        Ei se HAITTAA. Mutta miksi Hannan piti lihoa? Ällöä kattoo ku sen maha pomppii lavalla. Miksei hän ole enää tälläinen??? http://www.hannamusic.net/images/kiitos103.jpg kuvittele jos hän jatkaa samaan malliin, millainen on idolimme ensi kesän jälkeen?? (kesällä Hanna alkoi musta alun perin lihomaankin) HERKUT POIS JA DIEETILLE HANNA!! HOIKKIS TAKASIN KIITOS!


      • hanskittaja
        ei! kirjoitti:

        Ei se HAITTAA. Mutta miksi Hannan piti lihoa? Ällöä kattoo ku sen maha pomppii lavalla. Miksei hän ole enää tälläinen??? http://www.hannamusic.net/images/kiitos103.jpg kuvittele jos hän jatkaa samaan malliin, millainen on idolimme ensi kesän jälkeen?? (kesällä Hanna alkoi musta alun perin lihomaankin) HERKUT POIS JA DIEETILLE HANNA!! HOIKKIS TAKASIN KIITOS!

        Voi hitto oikeesti, miten joku voi olla noin lapsellinen!
        "mutta miksi Hannan piti lihoa"
        Ettekö te ihmiset ymmärrä millaisen paineen alla Hanna on elänyt? Kyllä tuon lihomisen ymmärtää, ja sitä paitsi se on HANNAN asia, ei kenenkään muun!
        Lopettakaa tollaset pinnalliset valittelut, ette varmasti itsekkään ole mitään missejä!!


    • !!!

      oksettaa noi sen makkarat

      • hanskittaja

        Ärsyttää tollaset pinnalliset ääliöt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe