Aivan kaheli

shdsruro

Kohtalaisen kusipäinen tyyppi tämä SAVOrules. Vai onko niin teinipoju vielä ettei osaa kuin uhota? Naurettava PELLE!

8

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----0-----
      • lörtsynki

        möykkäämistä.Kyllä se poika siitä sitten joskus EHKÄ oppii olemaan


    • pässinaama

      osa voi olla tollaisia vähän hassuja.Noooh,annetaan savonmaan hiliman siellä venäjän tuntumassa pitää jutajaisiaan.On niin hilijainen kylätie että rupiaa ahistammaan.Jos tollainen uhoilu vähän rauhottaa mieltä ni antaa joikhata...

    • SavoRULES.

      Tuntuu muiden joukueiden kannattajilla vippaavan, kun SaPKo on niin ylivoimainen.

      Paska huuleen teille, turpiinne saatte silti.

    • Kukas täällä kirjoittelee minun nimmarilla, ai joku SavoRULES.

      Sanon sinulle että ole sinä shdsruro poju hiljaa. Anna savolaisen feikata toista.

      Ja SaPKo jyrää. Tule käsieni iloksi, luupää?

      • shdsruro

        Noh noh, POJU pikkuinen älä uhoo kun ei ole varaa! Tuollaisia pikkuteinikikkeleita menee 13:sta tusinaan. Isäs sais vähän opettaa sua tavoille so so poju!


      • gyllenstern
        shdsruro kirjoitti:

        Noh noh, POJU pikkuinen älä uhoo kun ei ole varaa! Tuollaisia pikkuteinikikkeleita menee 13:sta tusinaan. Isäs sais vähän opettaa sua tavoille so so poju!

        savonmaan junttia ottaa vaan pieneen kupoliinsa venäjän läheisyys ja pallikerhon mitättömyys.savonlinnassa on niin hiljainen kylätie näin kaamoksella ni täytyyhän sitä vähän mölistä...


    • demitzi

      tuntuu olevan joku syrjäkylän pölhö.jutut tosi väsyneitä ja ohuita.ilmeisesti myös setan poikia...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      446
      9984
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      265
      6984
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      18
      3140
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2363
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1737
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1653
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      191
      1359
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1293
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      1009
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      985
    Aihe