Kohtalaisen kusipäinen tyyppi tämä SAVOrules. Vai onko niin teinipoju vielä ettei osaa kuin uhota? Naurettava PELLE!
Aivan kaheli
8
693
Vastaukset
- -----0-----
Joo, taitaa olla Sapkon vastine tälle legendaariselle Kalpa-fanille: http://galleria.suomi24.fi/Jarzka88
Jutut ovat samaa tasoa :)!- lörtsynki
möykkäämistä.Kyllä se poika siitä sitten joskus EHKÄ oppii olemaan
- pässinaama
osa voi olla tollaisia vähän hassuja.Noooh,annetaan savonmaan hiliman siellä venäjän tuntumassa pitää jutajaisiaan.On niin hilijainen kylätie että rupiaa ahistammaan.Jos tollainen uhoilu vähän rauhottaa mieltä ni antaa joikhata...
- SavoRULES.
Tuntuu muiden joukueiden kannattajilla vippaavan, kun SaPKo on niin ylivoimainen.
Paska huuleen teille, turpiinne saatte silti. Kukas täällä kirjoittelee minun nimmarilla, ai joku SavoRULES.
Sanon sinulle että ole sinä shdsruro poju hiljaa. Anna savolaisen feikata toista.
Ja SaPKo jyrää. Tule käsieni iloksi, luupää?- shdsruro
Noh noh, POJU pikkuinen älä uhoo kun ei ole varaa! Tuollaisia pikkuteinikikkeleita menee 13:sta tusinaan. Isäs sais vähän opettaa sua tavoille so so poju!
- gyllenstern
shdsruro kirjoitti:
Noh noh, POJU pikkuinen älä uhoo kun ei ole varaa! Tuollaisia pikkuteinikikkeleita menee 13:sta tusinaan. Isäs sais vähän opettaa sua tavoille so so poju!
savonmaan junttia ottaa vaan pieneen kupoliinsa venäjän läheisyys ja pallikerhon mitättömyys.savonlinnassa on niin hiljainen kylätie näin kaamoksella ni täytyyhän sitä vähän mölistä...
- demitzi
tuntuu olevan joku syrjäkylän pölhö.jutut tosi väsyneitä ja ohuita.ilmeisesti myös setan poikia...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416