Se tulee Lauantaina nelosella klo14.30-16.00
Europe Music Awards
5
362
Vastaukset
- Leeds 2004
Joo, tota noin, who cares?
- justme89
no varmaan sano sen takia et green day voitti siin 2 palkintoo ja esiinty. So that's why somebody gotta care.
- Leeds 2004
justme89 kirjoitti:
no varmaan sano sen takia et green day voitti siin 2 palkintoo ja esiinty. So that's why somebody gotta care.
Juu, mä tiedän että ne voitti ja esiintyi.katsoin sen silloin suorana musa teeveeltä!
- justme89
Leeds 2004 kirjoitti:
Juu, mä tiedän että ne voitti ja esiintyi.katsoin sen silloin suorana musa teeveeltä!
ok, kiva :) lol Mäki näin sen livenä . Jos jotkut ei oo nähnykää sitä.
- HoLiDaY
justme89 kirjoitti:
ok, kiva :) lol Mäki näin sen livenä . Jos jotkut ei oo nähnykää sitä.
Se niitten esiintyminen oli ihan ykkönen!!
mä tottakai nauhotin sen... ja kattelen sitä joka päivä!!! :) :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906