Eli pistäppä listaa sivuista joilla vierailet säännöllisesti? Oma listani:
-www.subtv.fi/bigbrother (pahasti koukkuntunut)
-www.sontalaatikko.net ( kiva nauraa kunnolla välillä)
-www.oulunkarpat.fi (jonku asteen fani)
-www.nettiauto.fi (ainainen autokuume)
-www.bigbreastlovers.com (tyttöjä)
-www.nrj.fi ( Löytyy uusimmat hittibiisit...copypastella vaan dc:hen
-www.iltalehti.fi
-www.digitalimported.fi (stream radio...hyvää eurohumppaa)
Suosikki sivusi netissä?
8
922
Vastaukset
Ettet vaan samassa koulussa ois ku mikä on itellä tullu käytyä (llai.fi)
- Lolita1982
...siis http://personal.inet.fi/yhdistys/sbfk piti olla tuo yksi osoite.. muistan osoitteen aina väärin :D
- dream_er
Omat suosikkisivut on:
* www.sampo.fi
* www.aapeli.fi
* www.suomi24.fi
* www.mol.fi
* www.saunalahti.fi
* www.google.fi
* www.riihimaki.fi
* www.etuovi.com
* www.huoneistokeskus.fi
... ja onhan niitä monia muitakin, mutta tuossa muutama =) - nöpsöliino
www.ilmatieteenlaitos.fi/paikallissää (tietää varata työmatkaan aikaa tai pihatöiden tekoon)
www.morningstar.fi (osakekurssit jne)
www.martat.fi/keskustelut (löpinää)
www.suomi24.fi/keskustelut (auto, gallup, puutarha, talous, laki, rakentaminen)
www.helsinginsanomat.fi (uutiset)
www.pulju.fi/com/net? (hauskoja vekottimia ja lahjoja)
www.soneraplaza.fi/ellit/keskustelut (löpinää)
www.google.fi (tiedon etsintään) Aika paljon tulee vierailtua näillä sivuilla..:
* www.suomi24.fi
* www.hauhau.com
* www.taajuus.fi
* www.apinat.fi
* www.aapeli.com
Ja onhan niitä muitakin sivuja missä tulee pyörittyä..:)Maailman kauneimmat näyttelijät Bollywoodista!
;)- ms.himalaya
1. Huuto.net, jos sattuu olemaan vähän rahaa tilillä ,niin eipä ole kauaa kun alan taas uudistamaan garderobiani.
2. Suomi24.fi. Keskustelut, heh.
3.Mikseri.net Löytyyhän sieltä joskus hyvääkin musiikkia.
4. Christina-a.com. Fanille. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828