Auttakee!!
Lauantaina oli sähkökatkos joka sekotti mun koneen niin ettei netti toimi. Kaapeliyhteydet on tarkistettu ja ne on kunnossa.
Kaapelimies sano et vika johtuu xp:stä ja siitä et siihen välilä tulee sellanen vika et se sekoo eikä sit enää löydä oikeita ip-osotteita. Mitä ootte mieltä? Onko muille käyny näin? Oon yrittäny järjestelmänpalautusta ja se palauttaa sen kyllä mut ei auta tähän ongelmaan. Yhteydet ei silti toimi. Uudelleenasennus ei onnistu ku CD:llä on vanhaa tietoa ku oon tehny päivityksiä.
Onko hyviä neuvoja mulle? Oon tyhmä naispuolinen ihminen joka käyttää konetta mut ei ymmärrä mitään jos tulee tämmösiä ongelmia... :(
xp:n vikako?
3
347
Vastaukset
- Pyyhis
Hae Microsoftin sivuilta tuommoisella nimellä: KB884020. SP2 pitää olla asennettuna. Auttoi minun koneessa, kun netti meni täysin jumiin ilman mitään syytä. Tarkista, että otat oikean kieliversion. Linkki ei välttämättä toimi,mutta laitan kumminkin: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=17D997D2-5034-4BBB-B74D-AD8430A1F7C8&displaylang=fi
Sivu ei välttämättä aukea kunnolla muulla selaimella kuin Internet Explorerilla. - aihoan
Omatietokone, verkkoyhteydet, näytä verkkoyhteydet ja klikkaa sitä verkkoyhteys kuvaketta hiiren oikealla ja paina korjaa. Kestää muutaman sekunnin ja sitten voi toimia.
- desperado
Olen kokeillut miljoona kertaa eikä korjaannu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082