LUE TÄMÄ!

*Kiira*

Antti Tuisku on huono laulaja. Minun mielestä! Mitä mieltä te olette hänestä? Monet kamuni väittää sitä hyväksikin laulajaksi..? No, makuja on monenlaisia. Vastailkaa, sillä haluan saada ihmisten mielipiteitä asiasta. Kiitos! :)

10

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loren

Mun mielestä se on huono! Tosi huono! xD
      Mutta makuja on tietysti monenlaisia...

• ei tollaisia

voi laulajiksi sanoa;)

• Laulaja

Se ei ole laulaja ollenkaan. Luulee osaavansa vaikka lauluääntä ei ole lainkaan.

• tiituli94

antti on tosi hyvä laulaja(: siis tosi oon käyny neljällä antin keikalla ja se on hyvä laulaja. ootteko käyny yhelläkään keikalla. mä en kestä jos anttia haukutaan.

• Antti.4-ever

Jaa, minä taas olen aiiiiiiiivan toista mieltä

• sdfsdfsdf

muut ovat väärässä.

• Muutko?

Ykskö vain on oikeessa ja muut väärässä. Siis kaikki nekin, jotka pitävät Anttia hyvänä laulajana? Niinkö?

• touhua
        Muutko? kirjoitti:

Ykskö vain on oikeessa ja muut väärässä. Siis kaikki nekin, jotka pitävät Anttia hyvänä laulajana? Niinkö?

Kenelle nämä Antin haukkujat yrittävät jatkuvasti todistella Antin huonoutta ja mitä he siitä luulevat hyötyvänsä? Eiköhän se riitä, että on kertaalleen sen eriävän mielipiteensä sanonut, täällä nämä samat irvileuat toistelevat samoja typeryyksiään vuodesta toiseen. Tulee väistämättä mieleen, että onkohan näillä kaikki kotona siellä päänupissa. Vai harmittaako, kun se oma idoli ei pärjää Antille, vai mistä kiikastaa? Omasta mielestäni Antti on sympaattinen nuori artisti, jonka laulamista on kiva kuunnella ja esiintymistä mahtavaa katsella. Turhaa tänne kyllä on järki-ihmisen kirjoitella, kun nahistelijoina on alaikäisiä räkänokkia, jotka kuvittelevat olevansa kovia kundeja tai kimuleita, kun uskaltaa täällä puskissa huudella. Naamatusten näille tulis kuset ja kurapaskat housuun.

• hyvästä
        touhua kirjoitti:

Kenelle nämä Antin haukkujat yrittävät jatkuvasti todistella Antin huonoutta ja mitä he siitä luulevat hyötyvänsä? Eiköhän se riitä, että on kertaalleen sen eriävän mielipiteensä sanonut, täällä nämä samat irvileuat toistelevat samoja typeryyksiään vuodesta toiseen. Tulee väistämättä mieleen, että onkohan näillä kaikki kotona siellä päänupissa. Vai harmittaako, kun se oma idoli ei pärjää Antille, vai mistä kiikastaa? Omasta mielestäni Antti on sympaattinen nuori artisti, jonka laulamista on kiva kuunnella ja esiintymistä mahtavaa katsella. Turhaa tänne kyllä on järki-ihmisen kirjoitella, kun nahistelijoina on alaikäisiä räkänokkia, jotka kuvittelevat olevansa kovia kundeja tai kimuleita, kun uskaltaa täällä puskissa huudella. Naamatusten näille tulis kuset ja kurapaskat housuun.

ja asiallisesta kirjoituksesta.olen kanssasi samaa mieltä.tuo vimppo lause rupesi naurattamaan,mutta totta joka sana.

• Nippeli
        touhua kirjoitti:

No tulis tietenkin jos ana tulis vastaan!on se vaan niin hirveen näkönen ilmestys,ja jos vielä kitisee vastaantullessa niin kyllä paskat housuun tulis teillekin!tai ei ku teillä ei oo edes järkee jotka anaa kehutte ja puolustatte!Hankkikaa aivot ittellenne!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5150
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1519
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1436
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1215
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      19
      906
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    Aihe