tuolla huuhaachatissa.
Olen muutaman kerran käynyt kurkistamassa niitä juttuja, niin tällainen sivistynyt nainen kun typy on,
punastuu jo niitä lukiessa. :=((((
Kauheita kaksmielisiä juttuja!!
Eikö millään ole enää mitään väliä. Ja aikuiset ihmiset vielä !!!!!
Sivitymätöntä touhua!!
24
1513
Vastaukset
- RiemuNa
enkä käy. Mutta eikös se mene niin, että siitä puhe mistä puute?
- yksitypy
minäkin olen. Siitä puhe mistä puute.
voisit käydä vähän vilkaisemassa niin näkisit mikä siellä on homman nimi :=(((
- Brune...evk.....
kuolen taas nauruuuuuun.....eheheheeeeee......=:0))))))))
- yksitypy
sinä olet kans yks vonkaaja, joka ei kuitenkaan saa mitään aikaan muuta kuin Vink,vink ja vonk, vonk :=))))
yksitypy kirjoitti:
sinä olet kans yks vonkaaja, joka ei kuitenkaan saa mitään aikaan muuta kuin Vink,vink ja vonk, vonk :=))))
oho leivän muru meni kurkkuun.........Mun on pakko harjoitella vonkaamista...ihan pakko......=:0)))))))))))
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
oho leivän muru meni kurkkuun.........Mun on pakko harjoitella vonkaamista...ihan pakko......=:0)))))))))))
sä brunetti oot tuohon aikaan illasta vonkausharjoitusia tehnyt. Ei oo ihme et sulla köhä :=))))
Typy on ollut kiltisti jo nukkumassa. Fiksu nainen kun olen :=))))))) yksitypy kirjoitti:
sä brunetti oot tuohon aikaan illasta vonkausharjoitusia tehnyt. Ei oo ihme et sulla köhä :=))))
Typy on ollut kiltisti jo nukkumassa. Fiksu nainen kun olen :=)))))))kööööööööh......
Eikö se on sellainen juttu että....öööööö...ääää...
ok...sää fiksu nainen jaaa määää....köh fiksu köh nainen...Jatkan harjoittelua tänään....=;0)))))))))))
enpä huomannut punastumistasi....olin vissiin niin kaukana....
- yksitypy
kaukana Ilottu. Ja siellä oli muutenkin niin hämärää . Oikein hämärän hommia :=(((
Kyllä sen verran oon vieläkin järkyttynyt, että kahden viikon päästä on pakko ottaa pari lasia punkkua. Otetaanko yhdessä? :=))))) yksitypy kirjoitti:
kaukana Ilottu. Ja siellä oli muutenkin niin hämärää . Oikein hämärän hommia :=(((
Kyllä sen verran oon vieläkin järkyttynyt, että kahden viikon päästä on pakko ottaa pari lasia punkkua. Otetaanko yhdessä? :=)))))jos on niin sitten voin ottaakkin...meinaan silloin poika lähtee hoidosta skoolatataan kunnolla me "leijonat"
- yksitypy
ilottu kirjoitti:
jos on niin sitten voin ottaakkin...meinaan silloin poika lähtee hoidosta skoolatataan kunnolla me "leijonat"
tarkoitin kyllä tuota 9:ttä päivää, mutta katotaan jos aikaistaisin viikolla hörppimistä :=))))
yksitypy kirjoitti:
tarkoitin kyllä tuota 9:ttä päivää, mutta katotaan jos aikaistaisin viikolla hörppimistä :=))))
on potkua sovitaan niin....
- yksitypy
ilottu kirjoitti:
on potkua sovitaan niin....
Leijonissahan on sitä potkua :=)))
Ja paljon muutakin. Mutta pidetään salassa :=))))
- lyömällä
Siellä on näköjään elli, BBrunetti, ex_er, hui...hai, masterofvolume, minä taas, valkoinen-sulka ja veeruska87 ja pari miestä.
- siellä on
huuhaaorgiat meneillään
- yksitypy
Eivät ne kauaa siellä viihdy :=((((
Odottavat siellä sivistynyttä chattiseuraa naisista.
Pahasti pettyvät raukat. - yksitypy
siellä on kirjoitti:
huuhaaorgiat meneillään
edes sellaista sanaa täällä. Tekis mieli mennä itsekin kurkistamaan, mutta en mene.
Sen verran typyllä on selkärankaa :=)))))) - Yippeeee
yksitypy kirjoitti:
edes sellaista sanaa täällä. Tekis mieli mennä itsekin kurkistamaan, mutta en mene.
Sen verran typyllä on selkärankaa :=))))))Ite olisit alkanu vonkaan mua, jos oisin ollu mies
:DDDDDDDDDDDDDDDDD - yksitypy
Yippeeee kirjoitti:
Ite olisit alkanu vonkaan mua, jos oisin ollu mies
:DDDDDDDDDDDDDDDDDihan leikillänihän minä :=))))
Testasin vaan kummasta sukupuolesta tykkäät :=)))))
- sinä
oikein uhoat täällä, itse olit pahin niistä miesten metsästäjistä, nyt leikkii niin viatonta että voi kamala sentään.
- yksitypy
sentään. Minäkö muka miehiä metsästän!!!!!
Huh, huh . Kaikkea minun nuoret silmäni vielä joutuvat lukemaankin.
Ettet vaan ite siellä oo ollu jotain vonkaamassa :=))))
Mutta hyvät päivänjatkot vaan sullekin :=))))))
- tipuliinukka
Muttei siä ollukko viisi sättijää! Mittää mää en ymmärtäny niitte jutuist mutko sen saattaa ymmärtää. Emmää ollu siä nimittäinko parikymment minsaa tjtn?! x)
- yksitypy
ihan asiallinen nainen. Nostan sinulle hattua. Sinunlaisia tuolla chatissa kaipaakin.
Saisit vähän käydä pitämässä tuolla chatissa peintä kuria niille naisille :=))))))
>Olen muutaman kerran käynyt kurkistamassa niitä juttuja, niin tällainen sivistynyt nainen kun typy on,
punastuu jo niitä lukiessa. :=((((
Kauheita kaksmielisiä juttuja!!
Eikö millään ole enää mitään väliä. Ja aikuiset ihmiset vielä !!!!!<
- täytyy näköjään ruveta poikkeamaan chatin puolellakin joskus - siis totaalisena yllärinä, saanpahan sitten "kaksmieliset" kiinni itse teossa. Ei tarvi Typynkään enää punastella niitä kaksmielisiä *hyi - ihan voin kuvitella, yäk*
Terveisin, MM.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201802Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274- 1341147
- 79937
- 85871
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118794- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726