Elikä missä Grren Dayn levyssä on parhaat kannet?
Itse pidän eniten Dookien Ja Kerplunkin kansista!
Parhaimmat levyn kannet?
15
1075
Vastaukset
- justme89
dookie
Varsinki se kohta miss on koira ja takana kärpänen.lol - Cinaa
Mun mielestä 1039/SOSHissa on paras kansi :>
- risupää
yksinkertaisuus on kaunista :D
- HoLiDaY
Mun mielestä American Idiotissa on kaikista hienoimmat kannet! Ja kyllä Dookien kannet on hauskat.... :D:DDD
- The son of rage and love
musta insomniacissa on siistit kannet....Warningissakin on komiat kannet
- hehee
kaikissa on hienot kannet... varsinkin dookiessa, etenkin ne kohdat joissa koirat panevat. .LOL.
- jaha
hehee kirjoitti:
kaikissa on hienot kannet... varsinkin dookiessa, etenkin ne kohdat joissa koirat panevat. .LOL.
koirat panevat?no,must kyl kaikissa on hienot kannet ,mut hienoimmat on nimrodissa,dookiessa sekä american idiotissa.....
- Leeds 2004
hehee kirjoitti:
Itse tykkään Dookien kannessa eniten siitä kohdasta, kún koira on heittämässä paskaa naisen latteen, ja nainen sanoo:"OH!MY LATTE'"
ja semmonen juppi sanoo:"Heh, now it's a mocha" - HoLiDaY
Leeds 2004 kirjoitti:
Itse tykkään Dookien kannessa eniten siitä kohdasta, kún koira on heittämässä paskaa naisen latteen, ja nainen sanoo:"OH!MY LATTE'"
ja semmonen juppi sanoo:"Heh, now it's a mocha"se latte juttu on kyllä aika törky..... xDDDD
*lol* mut parasta siinä Dookien kansissa on se "jumala" siellä oikeessa yläkulmassa!!!!
- st.jimmy
Dookie! Siinä on ehottomasti hauskimmat kannet! :D
- hihhulih hahhelih
no must kaikissa ión ihan hieno kansi mutta dookiessa kyllä ehdottomasti paras! ^^
- I suck
dookiessa hienot kannet, tykkään myös nimrodin ja kerplunkin kansista
- anknis
tykkään dookien ja kerplunkin kansista eniten. :>
kaikki kannet on kyl hienoi ja erillaisii. :D - St. Jimmy
Kyllä Dookien kansi on aika hieno mitä oon nähny, mutta pakko sanoa että American Idiotin kansi lumoaa yksinkertaisuudellaan.
- holiday85
on warningin taka sekä etukansi!! ei vois hienommin olla tehty!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648