Elikä missä Grren Dayn levyssä on parhaat kannet?
Itse pidän eniten Dookien Ja Kerplunkin kansista!
Parhaimmat levyn kannet?
15
1080
Vastaukset
- justme89
dookie
Varsinki se kohta miss on koira ja takana kärpänen.lol - Cinaa
Mun mielestä 1039/SOSHissa on paras kansi :>
- risupää
yksinkertaisuus on kaunista :D
- HoLiDaY
Mun mielestä American Idiotissa on kaikista hienoimmat kannet! Ja kyllä Dookien kannet on hauskat.... :D:DDD
- The son of rage and love
musta insomniacissa on siistit kannet....Warningissakin on komiat kannet
- hehee
kaikissa on hienot kannet... varsinkin dookiessa, etenkin ne kohdat joissa koirat panevat. .LOL.
- jaha
hehee kirjoitti:
kaikissa on hienot kannet... varsinkin dookiessa, etenkin ne kohdat joissa koirat panevat. .LOL.
koirat panevat?no,must kyl kaikissa on hienot kannet ,mut hienoimmat on nimrodissa,dookiessa sekä american idiotissa.....
- Leeds 2004
hehee kirjoitti:
Itse tykkään Dookien kannessa eniten siitä kohdasta, kún koira on heittämässä paskaa naisen latteen, ja nainen sanoo:"OH!MY LATTE'"
ja semmonen juppi sanoo:"Heh, now it's a mocha" - HoLiDaY
Leeds 2004 kirjoitti:
Itse tykkään Dookien kannessa eniten siitä kohdasta, kún koira on heittämässä paskaa naisen latteen, ja nainen sanoo:"OH!MY LATTE'"
ja semmonen juppi sanoo:"Heh, now it's a mocha"se latte juttu on kyllä aika törky..... xDDDD
*lol* mut parasta siinä Dookien kansissa on se "jumala" siellä oikeessa yläkulmassa!!!!
- st.jimmy
Dookie! Siinä on ehottomasti hauskimmat kannet! :D
- hihhulih hahhelih
no must kaikissa ión ihan hieno kansi mutta dookiessa kyllä ehdottomasti paras! ^^
- I suck
dookiessa hienot kannet, tykkään myös nimrodin ja kerplunkin kansista
- anknis
tykkään dookien ja kerplunkin kansista eniten. :>
kaikki kannet on kyl hienoi ja erillaisii. :D - St. Jimmy
Kyllä Dookien kansi on aika hieno mitä oon nähny, mutta pakko sanoa että American Idiotin kansi lumoaa yksinkertaisuudellaan.
- holiday85
on warningin taka sekä etukansi!! ei vois hienommin olla tehty!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017403
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83008- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211820