http://www.turunsanomat.fi/verkkolehti/?ts=1,4:5:0:0,4:5:1:1:2005-11-25;4:61:1:0:0;4:85:1:0:0;4:100:1:0:0;4:99:1:0:0;4:87:1:0:0;4:62:1:0:0;4:78:1:0:0;4:82:1:0:0;4:107:1:0:0,4:342190,1:0:0:0:0:
Vastaukset 11
- rita
Onnittelut Annelle!
- kalle
Annelle!!!olet sen ansainnut!!tykästyin sinun avullasi iskelmämusiikkiin.nyt en paljon muuta kuuntelekkaan.sinä ja myös siskosi olette numero 1.terv.Kalle -88
- Tuhatkasvo
toivotan ma.
Onnittelut Annelle ! Ja Ilkalle myös ! :)
- Mixi
Mitä se Anne on muka tehnyt? Laulaa niin typeriä biisejä, ettei niitä kukaan jaksa kuunnella.
- Tuhatkasvo
Annen laulut ole sen typerämpiä kuin kenenkään muunkaan?
Sinä vain et pidä itse solistin habituksesta, joten lauloipa Anne mitä hyvänsä, niin sinä sitä vaan jeesustelet. - Saapas
Tai sitten ei ne olekaan typeriä. Anne Mattila on todella hyvä laulaja! Siksi palkintokin hänelle annettiin!
- rita
Tuo ei alkuunkaan pidä paikkaansa ettei niitä kukaan kuuntele.Levymyynti ja lavasuosio todistaa sen.Tuollaisia hapan-naamoja vaan näkyy riittävän täällä.
- Naiskatsoja
Saapas kirjoitti:
Tai sitten ei ne olekaan typeriä. Anne Mattila on todella hyvä laulaja! Siksi palkintokin hänelle annettiin!
Anne menettelee laulajana, mutta ei kyllä todellakaan ole mikään tulkitsija.
- pilttuu
kuulla sinun laulavan loistavia lauluja.
Onko sinusta siihen ja mitkä sinun silmissäsi sitten ovat hyviä kappaleita?
Anne laulaa hyvin ja sillä sipuli!
Hänestä ei tietenkään ole pakko pitää, itse tykkään Annen keikoilla käyneenä, että herttaisempaa artistia saa hakea.
Annella on oma tyyli laulaa, ei kait se sentään rikos ole? - Saapas
pilttuu kirjoitti:
kuulla sinun laulavan loistavia lauluja.
Onko sinusta siihen ja mitkä sinun silmissäsi sitten ovat hyviä kappaleita?
Anne laulaa hyvin ja sillä sipuli!
Hänestä ei tietenkään ole pakko pitää, itse tykkään Annen keikoilla käyneenä, että herttaisempaa artistia saa hakea.
Annella on oma tyyli laulaa, ei kait se sentään rikos ole?Eilen illalla olin kuuntelemassa Anneli Mattilaa ja Mikko Mäkeläistä. Upeita artisteja kumpikin, niin laulullisesti kuin henkilöinäkin! Ja Anneli sen kun kaunistuu keikka keikan jälkeen ulkoisestikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2012076Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581412Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271051- 71917
- 58898
- 47813
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus71813- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151666