Anne Mattilalle Kullervo Linna -palkinto

zet

11

659

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rita

Onnittelut Annelle!

• kalle

Annelle!!!olet sen ansainnut!!tykästyin sinun avullasi iskelmämusiikkiin.nyt en paljon muuta kuuntelekkaan.sinä ja myös siskosi olette numero 1.terv.Kalle -88

• Tuhatkasvo

toivotan ma.

• Onnittelut Annelle ! Ja Ilkalle myös ! :)

• Mixi

Mitä se Anne on muka tehnyt? Laulaa niin typeriä biisejä, ettei niitä kukaan jaksa kuunnella.

• Tuhatkasvo

Annen laulut ole sen typerämpiä kuin kenenkään muunkaan?
        Sinä vain et pidä itse solistin habituksesta, joten lauloipa Anne mitä hyvänsä, niin sinä sitä vaan jeesustelet.

• Saapas

Tai sitten ei ne olekaan typeriä. Anne Mattila on todella hyvä laulaja! Siksi palkintokin hänelle annettiin!

• rita

Tuo ei alkuunkaan pidä paikkaansa ettei niitä kukaan kuuntele.Levymyynti ja lavasuosio todistaa sen.Tuollaisia hapan-naamoja vaan näkyy riittävän täällä.

• Naiskatsoja
        Saapas kirjoitti:

Tai sitten ei ne olekaan typeriä. Anne Mattila on todella hyvä laulaja! Siksi palkintokin hänelle annettiin!

Anne menettelee laulajana, mutta ei kyllä todellakaan ole mikään tulkitsija.

• pilttuu

kuulla sinun laulavan loistavia lauluja.

Onko sinusta siihen ja mitkä sinun silmissäsi sitten ovat hyviä kappaleita?

Anne laulaa hyvin ja sillä sipuli!
        Hänestä ei tietenkään ole pakko pitää, itse tykkään Annen keikoilla käyneenä, että herttaisempaa artistia saa hakea.

Annella on oma tyyli laulaa, ei kait se sentään rikos ole?

• Saapas
        pilttuu kirjoitti:

kuulla sinun laulavan loistavia lauluja.

Onko sinusta siihen ja mitkä sinun silmissäsi sitten ovat hyviä kappaleita?

Anne laulaa hyvin ja sillä sipuli!
        Hänestä ei tietenkään ole pakko pitää, itse tykkään Annen keikoilla käyneenä, että herttaisempaa artistia saa hakea.

Annella on oma tyyli laulaa, ei kait se sentään rikos ole?

Eilen illalla olin kuuntelemassa Anneli Mattilaa ja Mikko Mäkeläistä. Upeita artisteja kumpikin, niin laulullisesti kuin henkilöinäkin! Ja Anneli sen kun kaunistuu keikka keikan jälkeen ulkoisestikin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      201
      2076
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1051
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe