Mitä mieltä olette Autolinnan henkilökunnasta?
Itse arvostan heitä suunnattomasti.Ovat todellisia palvelualan ammattilaisia,ystävällisiä ja asiakkaan tarpeet huomioonottavia.
Autolinnan henkilökunta
10
2691
Vastaukset
- Että...
Et varmaankaan itse työskentele ko. paikassa...?
- minä vaa
En tiedä missä on autolinna mutta se autoliike mikä on jylpyllä..siis siinä hyväntuulen tien vieressä on ainakin ihan sieltä minne aurinko ei paista, ei sieltä voi edes ostaa autoa, myyjät vaan hokee *ei se ole myynnissä* (ps. en katsellut parkkipaikalla olevia autoja vaan häkin sisällä olevia.)
- marijohanna
et varmaan niin koska Autolinna on nykyisin Vauhti-Vaunu, ja sijaitsee muuten Kyminlinnassa..
- Maria ujostuttaa
marijohanna kirjoitti:
et varmaan niin koska Autolinna on nykyisin Vauhti-Vaunu, ja sijaitsee muuten Kyminlinnassa..
Marijohanna kirjoittanut tuota avaus viestiä omalla nimimerkillä?
Mukavahan sie oot ihan niin. - marijohanna
Maria ujostuttaa kirjoitti:
Marijohanna kirjoittanut tuota avaus viestiä omalla nimimerkillä?
Mukavahan sie oot ihan niin.minähän vain huomautin että kyseisen liikkeen nimi on muuttunu..tietääkseni en ole tätä keskustelua aloittanut ellei mulla sitten ole jotain sivupersoonaa, mitä kyllä epäilen..
- merkit
Subaru ja Ford molemmat huippumerkit samassa myyntipisteessä.Sen lisäksi paikkakunnan parhaat/ystävällisemmät myyntimiehet.
- löydy
Autosalvasta... Niin merkit kuin myyjätkin.
- upeja
löydy kirjoitti:
Autosalvasta... Niin merkit kuin myyjätkin.
salvan myyjät on peintä päälikköö tummat puvut päällä myyvät perkele auton romuja.todella ylimielistä porukkaa(koskee vain automyyjiä).
- Minna
upeja kirjoitti:
salvan myyjät on peintä päälikköö tummat puvut päällä myyvät perkele auton romuja.todella ylimielistä porukkaa(koskee vain automyyjiä).
Ainakin minä olen saanut todella hyvää kohtelua.
Taitaa olla omassa asenteessasi paikattavaa.
- Anonyymi
Vaahto vaunun marmoritikin takana se nuorempi porukka oli aikanaan (2005-2009) helvetin epäasiallista.
Yksikin näppynaamainen poika kuvitteli, että se Voortti prodeeraus siinä kauluspaidassa nostaa yhteiskunnallista asemaa niin paljon, että on vara alkaa päätä aukomaan naapuriliikkeen haalariduunarille.
Onneksi muuttivat konkurssin edellä sinne vanhaan sohvakauppaan, niin päästiin niistä helkkarin jumalolioista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756