Moi.ajattelin jossain vaiheessa hankkia kääpiökynsisammakkoja,nyt haluaisin tietää että kuinka usen niille vaihdetaan puhdas vesi 80 litran akvaarioon?jos teillä on kyseisiä otuksia niin kertokaa niistä kaikkea.en aina oiken usko eläinkaupan myyjiä,eihän nekään kaikkea voi tietää jos ei itsellään satu olemaan kyseistä eläintä.hyppiikö ne akvaariosta ulos?
kääpiökynsisammakoista???
...
3
414
Vastaukset
- Matoisalankku
Minä vaihdan 40 litraseen (2 sakua) 2 kertaa viikossa.Määrän sain ihan mittaamalla alussa nitriitti ja nitraatti arvoja päivittäin.
Marika Herppisivuilta www.herpetomania.fi/marikan_herppisivut/kaapiokynsisammakko.html löytty muita hoito-ohjeita.- Matoisalankku
siis vaihdan väh. 1/4 osan max. 1/2 vedestä.Ja mulla ne ei ole hyppinyt altaasta,peitinlasi on silti hyvä olla.
- ...
Matoisalankku kirjoitti:
siis vaihdan väh. 1/4 osan max. 1/2 vedestä.Ja mulla ne ei ole hyppinyt altaasta,peitinlasi on silti hyvä olla.
kiitos paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976