Miksi kommunistit haluavat luovuttaa vallan porukan tyhmimmälle eli työläiselle?
Miksi
5
285
Vastaukset
- Wäinä
Lyötiin vetoa siintä,kuka tulee ekana kysymään.Ole toki hyvä.
- Vihtahousu
Miksi et ota itseäsi niskasta kiinni ja taistele tietäsi sosiaalisen portaan huipulle? Etkö kykene?
- Wäinä
Vihtahousu kirjoitti:
Miksi et ota itseäsi niskasta kiinni ja taistele tietäsi sosiaalisen portaan huipulle? Etkö kykene?
Minä oikeastaan luulin jo olevani siellä.Jos kansa jaetaan kvintilleihin veronmaksun mukaan,osani on olla siellä ylimmässä viidenneksessä.Laatuahan se ei takaa.
Erityisesti rakastan persaukisia kokoomusvinkujoita. - Wäinä
Wäinä kirjoitti:
Minä oikeastaan luulin jo olevani siellä.Jos kansa jaetaan kvintilleihin veronmaksun mukaan,osani on olla siellä ylimmässä viidenneksessä.Laatuahan se ei takaa.
Erityisesti rakastan persaukisia kokoomusvinkujoita.Että asia tuntuisi uskottavalta,voinen selittää.
Lujan työnteon jälkeen ja kun pennut alkoivat olla omillaan pistin ylijäävän Soneraan,vaihdoin ne oikeaan aikaan Nokiaan,myin ne pois ja satsasin kaikki pieniin länsisuomalaisiin puhelinyhtiöihin.
Niillä tehtiin silloin tiliä.
Kuuluuko kommunistin mielestäsi olla köyhä?
Asia ei vaatinut mitenkään erityisesti älyä,tai no lottokupongin täytön verran.Rahaan piti tietysti suhtautua kuin pelkkään pelimerkkiin,mutta kommunistillehan se on helppoa.Typerykset rakastavat rahaa.
Kuten sanoin,älyä ei tarvita,teeppä sama.Tarvitaan pelkkää rakenteiden tuntemusta.
Pieni vihje.Osta nyt jokivartta.Mitä paskaisempi joki,sen parempi.
Tutustu hyvä mies aluksi kommunismin aatteeseen. Mehän nimenomaan haluamme hallita koko po-
rukalla, tyhmät (kuten Sinä!) ja fiksut yhdessä!!!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671414
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401005Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36626
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563