joku tuossa mainitsi jonkun IN CAPRINO nimisen firman seinäjoella joittenkin puruku osien yhteydessä...
mikä firma tämä on ja missä päin seinäjokea sijaitsee??
ajattelin vaan jos on joku italialaisten autojen juttu...
mikä tämä firma on??
8
821
Vastaukset
- qwe
IN-CAPRINO OY LTD
PL 422, 60101 SEINÄJOKI
puhelin: 06-4141344- fiatisti
no tuohan kertookin jo helvetisti...
kyllä mä ton löysin itteki ennenku edes laiton tän palstan tänne..
eipä tuo kerro edes tarkkaa osotetta saatikaa mitä firma sitten myy tai muuta vastaavaa..
meinaakko että soitan sinne ja kysyn että mitä te oikeen teete sillä firmassa?? - qwe
fiatisti kirjoitti:
no tuohan kertookin jo helvetisti...
kyllä mä ton löysin itteki ennenku edes laiton tän palstan tänne..
eipä tuo kerro edes tarkkaa osotetta saatikaa mitä firma sitten myy tai muuta vastaavaa..
meinaakko että soitan sinne ja kysyn että mitä te oikeen teete sillä firmassa??>>meinaakko että soitan sinne ja kysyn että mitä te oikeen teete >>sillä firmassa??
niin mä tekisin. ja jos et uskalla niin voin mä maanatai aamuna soittaa ja kysyä onko heillä käytettyjä osia. - qwe
qwe kirjoitti:
>>meinaakko että soitan sinne ja kysyn että mitä te oikeen teete >>sillä firmassa??
niin mä tekisin. ja jos et uskalla niin voin mä maanatai aamuna soittaa ja kysyä onko heillä käytettyjä osia.Välskärinkatu 10
myy mm.
Autosähkölaitteet, Autourheiluvarusteet, Sisustus, verhoilutarvikkeet, Erikoisrenkaat,vanteet
- 90
toimittaa Alfaromeo,Lancia,Mercedes,Jaguar ja Maserati merkkisiin autoihin purku-osia, alfoihin myös uusia ja ilmoittelee säännöllisesti ainakin keltaisessa pörssissä.
- fiatisti
selvishän se.. tämä oliki huomattavasti asiallisempi vastaus...
kiitoksia... - 90
fiatisti kirjoitti:
selvishän se.. tämä oliki huomattavasti asiallisempi vastaus...
kiitoksia...Oli kiva olla avuksi.
- Vessapaperirulla
IN-CAPRINO OY LTD
KÄYNTIOSOITE
Riskulankaari 13
60220 SEINÄJOKI
Varokaa tätä firmaa, kaikki ei ole ihan sitä miltä näyttää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882