Leijona(m) ja vaaka (n) ???

maya

Hei!

En ole koskaan tutustunut aiemmissa suhteissani leijonamieheen, onko muilla vaakanaisilla kokeumuksia, miten menee yksiin?? ystävinä on leijonanaisia, jotka ovat todella parhaita ystäviä, mutta nyt tulisi saada hieman tietoa vaakanaisen ja jellonamiehen suhteista??

7

4069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakanainen 40+

      Minulla oli aikoinaan suhde leijonamieheen. Suhde oli vaikeahko, ehkä nuoruutemme takia, mutta hän on se mies jonka muistan (ja kaipaan) varmaan koko elämäni.

      Onko se juuri leijonan "vaikeus" joka tekee siitä niin ihanan. Jäi vaivaamaan, että jos olisin vielä hetken jaksanut niin olisin varmaan saanut hyvän elämänkumppanin.

      Tutuissani on pari pariskuntaa joissa toinen puolisko on leijona, ja tuntuu että leijonien puolisot ovat kaikkein tyytyväisempiä avioliittoihinsa ja puolisoihinsa.

      Leijona ei ole kaikkein rauhallisimpia kumppaneita, mutta juuri sellaisia elämänmakuisia, ihmisiä joiden rinnalla elämä maistuu elämältä. Varsinkin vaa´alle leijona sopii erityisen hyvin. Kunhan muistat että alku, ennenkuin leijona päättää sinuun sitoutua pysyvästi, on todella vaikeaa. Mutta tuossa karikkoisessa kyydissä kun jaksat jonkin aikaa, niin pääset leijonasi kanssa ihanille vesille, ei pelkästään tyynille, mutta elämää täynnä olevaan aallokkoon.

    • Roosa

      Vastaan, vaikka kokemukseni onkin toisin päin (olen leijona n ja mieheni aurinkovaaka).

      Tämä on sellainen suhde, jonka haluan pysyvän ja teen kaikkeni, että niin kävisi... Takana on vaikeahkot kolme vuotta, mutta minä en tässä tapauksessa aio helpolla luovuttaa. Tilannetta pahentaa pitkä välimatka.

      Kerron avoimesti tunteistani ja helposti näytän niitä. Vaakamieheni on pidättyväisempi, mutta juuri sen vuoksi olen niin kiintynyt häneen. Hän viilentää tulisuuttani. Vaikka olen kyllä melko rauhallinen näin yleensä: vaa'alleni uskallan kiukutella ja ihmettelen usein sitä, että hän on jaksanut olla rinnallani.

      Uskon, että toimii niinkin päin kuin sinulla (vaaka n ja leijona m). Äläkä ota ihan todesta sitä, mitä jotkut väittää, että leijonaa pitäisi koko ajan imarrella ja palvoa. Riippuu tietty ihmisestä, meillä se on ihan vastavuoroista ;) Enkä todellakaan kaipaa imartelua vaan eläviä tunteita. Tiedän, että olemme mieheni kanssa samoilla aallonpituuksilla tuossakin asiassa.

      Onnea matkaan itsellesi! Ja jos kaikki ei menekään juuri nappiin, ei kannata leimata koko merkkiä yhden yksilön takia:)

      • jellonanainen

        Täällä myös leijona nainen joka seurustelee ja on erittäin rakastunut vaakamieheen. Seurustelua takana nyt runsaat 5 kk.
        Sama juttu, itse spontaanisti usein näytän ja kerron tunteeni mutta ihana vaakamieheni ei tunteitaan ääneen saa sanotuksi, joskus kuitenkin tekstiviestiin jotain laittaa.
        Toivon että tämä suhde on pysyvä ja saan hänestä elämänkumppanin loppuelämäksi.

        Puhumattomuus ja eroavaisuus luonteenpiirteissä on sekä rikkaus että myös koetus sen olen huomannut ;)


    • vaaka n

      Hei olin naimisissa yli 20 vuotta leijona mieheen!! Mikä loppui oli munun rakkauteni ja hänen uskottomuus oli syy...näin pitkässä avioliitossa se on mahdollista,oli h-kooppi mikä hyvänsä.Asian ydin on se ,ÄLÄ ALA PALVOA HÄNTÄ,VAIKKA KAIKEN AIKAA JALUSTALLA YRITTÄÄKIN KOROSTAA ITSEÄÄN! Ole vahva...muista itsesi tärkeys ja tee se hänelle selväksi,TEE SELVÄKSI ,ETTET OLE ITSESTÄÄN SELVYYS :)) Lykkyä tykö :)

    • vaakanainen

      Mä kokeilin seurustelua leijonamiehen kanssa, eikä oikein onnistunut. Paras kaverini on kumminkin leijonanainen ja sen kanssa tuun todella hyvin toimeen. Ja leijonamiehenkin kaa, mutta vain kaverina.

      Mutta älä usko pelkkiin horoskooppeihin, ehkä sulla vaikka onnistuiskin, vaikka mulla ei... :)

    • Mr-Cannibal

      Itse olen vaaka -nainen ja miehni sattuu olemaan leijona. Todella hyvin on sujunut, molemmat jatkuvasti osoittavat välittämistään jne,kumpikaan ei murehdi huomisesta vaan elää päivän kerrallaan rinnakkain. Jos olet löytänyt jellona miehen, en voi muuta sanoa kuin onneksi olkoon, vaaka sekä leijona ovat täydellinen pari. :)

    • todellakin täydellistä

      joo ei voi muuta sanoo ku et ihan upee pari on. mä oon vaakanainen ja mul on leijonamies. se on mies jota en ikinä vaihtais pois. myös oon seurustellu jousimiehien kanssa ja ne sopii kans aika hyvin mulle, mut ne jahkailee vähän liikaa. leijonasta tietää että se on tosissaan, mutta ei mee ylilepertelyksi. keskustelu pelaa ja pystytään puhumaan mistä vaan. suorastaan fantastista. rakastan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3360
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2750
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2554
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1664
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      150
      1510
    Aihe