Jatkuuko tarina siitä,mihin kakkonen jäi,vai onko "in the beginnin"-juttu?
Cube3
3
744
Vastaukset
- AimoRapula
Sen leffan nimi on Cube Zero, ei kolmonen... eli kertoo ajasta ennen ykköstä.....leffassa nähdään ensimmäistä kertaa ihmisiä jotka ohjaavat kuutiota sen ulkopuolelta yms. hässäkkää....ei lähellekään ykkösen tasoa, mutta ehkä hieman parempi kuin kakkonen.....
- AROSUSI-09
Kuulin vain puhuttavan kolmosesta,enkä olis kysynyt mitään,jos joku olis maininnut sanan "zero".Räyh.Nyt pitää muutama kuukaus venata,että filkka löytyy Anttilan alekorista./Tjooh...ykkönen on sen verran klassikko,että kai ne daijut vääntää aiheesta vielä muutaman kelan.Kuution suunnittelijoiden pikkuserkun koiranpentujen madotuskuurista j.n.e.Juu nou:D
- Turkka
Yrittää olla prequel, vetää hienosti maton pois ykkösosan alta. Tarkoitus ilmeisesti pilata se mikä kakkoselta jäi jäljelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801927
- 1241620
- 1251154
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848