Kuka sinun mielestäsi on suomen ihanin artisti?
Mun suosikkeihin kuuluu:
-Eini *kaunis, seksikäs, valloittava, energinen*
-Markku Aro *söpö ja hauska*
-Kaija Koo *tyylikäs ja kaunis*
-Anna Eriksson *herkkä, kuitenkin voimakas*
IHANA ARTISTI ?
76
12954
Vastaukset
- Jouluntonttu
Eini on ihana...
ja anna erikson... - Saapas
Miellyttävimmät miesartistit (en mielelläni käytä sanaa ihana):
1. Janne Tulkki
2. Mikko Mäkeläinen
3. Tomi Markkola
4. Tommi Soidinmäki
5. Janne Raappana
Naisartistit:
1. Liisa Tuhkanen
2. Anneli mattila
3. Anniina Mattila
4. Anne Mattila
5. Saija Tuupanen - Bikachu
Onhan tuohon listalle laitettava Mahtavat artistit:
1.Eini
2.Paula Koivuniemi
3.Berit
1.Kari Tapio
2.Janne Tulkki
3.Jari Sillanpää- Marjatta
Lisätäänpä vielä listaan Tuupasen Saija, niin siinä ne ovat!
- Minä vain ei muut..
1. janne Hurme
2. Pasi Hailio
3. Tauno Peltonen(Tauski)
- no joo
Hyi hitto miten imelä kuinka joku voi pitää Einistä yök!
- Bikachu
Kyllä Eini on hyvä laulaja!!
Eikä imelä yhtään.. Vaan erittäin rohkea ja "räväkkä" artisti!
Ja ehdottomasti todella hyvä esiintyjä!
Käyhän sivistämässä itseäsi Einin keikoilla!
Etkä tule pettymään!!! - Tikkari
Kenestä sinä pidät, jos esim. mainitsemasi Eini ei miellytä???
- miällyttävä
Tikkari kirjoitti:
Kenestä sinä pidät, jos esim. mainitsemasi Eini ei miellytä???
Grööni siis.
Miähekäs ja laulu osuu tahdilleen eikä laahaa jäljessä ainakaan ihan aina.
- Amppari
Miehet:
1. Tapani Kansa
2. Tomi Markkola
3. Kari Tapio
Naiset:
1. Anne Mattila
2. Arja Koriseva
3. Eija Kantola - Tomi
Saija Tuupanen, Anna Eriksson, Jari Sillanpää ja tietysti Tommi, Soidinmäki nimittäin.
- sohvaperuna
Saijahan se on tietysti. Kaunis kuin mikä ja lauluääni upea.
- "tyttö ujonoloinen"
Olen tykännyt Saija Tuupasesta siitä lähtien kun hän voitti Tangomarkkinat. Hänen levynsä olen kuunnellut kohta puhki ja uutta odottelen.
En yleensä liiku tanssiravintoloissa tms., joten en ole keikoilla käynyt. Mutta mieleni rohkaisen, kunhan täälläpäin on keikalla.
- rita
-Mikko Mäkeläinen-upea ääni,hyvän näköinen ja hyviä biisejä,miellyttävä esiintyminen
-Jari Sillanpää-ääni ja persoona,hyvää musiikkia,monipuolinen,miellyttävä esiintyminen lavalla ja lavan ulkopuolella
-Karit Tapio ja Vepsä
-Tarja Lunnas
-Anne ja Anneli Mattila
-Marita Taavitsainen
Näille edellä mainituille perusteluksi upea persoonallinen ääni ja hyviä biisejä,naisartistit kauniita ja sympaattisen oloisia kaikki
-Sanna Pietiäinen ja Arja Koriseva-molemmilla upea ääni - ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;...
Arja Koriseva, Eija Kantola, Johanna Pakonen, Johanna Debreczeni, Kaija Koo, Laura Voutilainen, Janne Tulkki, Jari Sillanpää, Eija Koriseva, Mattiesko, Matti & Teppo, Heidi Kyrö, T.T. Purontaka, Hannu Palo, Tarja Lunnas, Kristiina Mäki, Berit, Eini, Tiina Räsänen, Kaija Lustila, Tiina Ruuska, Kati Fors, Virpi Piippo, Johanna Piipponen, Saija Tuupanen, Mira Kunnasluoto, Heli Ruotsalainen, Antti Huovila, Paula Koivuniemi, Varpu Virta, Katja Lukin, Miina Mikkonen (ála Dannyn taustalaulajat), Tony Montana, Rami Välimäki, Rami Rafael, Esa Nummela, Reija Kortet, Seppo Tammilehto, Antti Raiski, Juhamatti, Kake Randelin, Jaana Lammi, Mikko Mäkeläinen, Anna Hanski, Hilkka Mäkitalo, Mattilat Anne, Anneli ja Anniina, Veera Vikman, Kirsi Ranto, Eija Sinikka, Sanna Pietiäinen, Ninni Martikainen, Virve Nuotio jne..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1.TAPANI KANSA : Siinä vaan on kaikki. Upea lauluääni, miehekkyys, monipuolisuus, karisma, charmi sekä hyvä esiintyminen.
2.ARJA KORISEVA:Iloinen, karismaattinen, hauska ja nätti ääni.
3.JANNE TULKKI: Sympaattinen, kohtelias, ystävällinen, kivan näköinen, hyvä ääni.
4.- ..................
Koriseva on sellanen kikattaja joka on tosi ällöä
ja Kansalla taas ei ole lauluääntä.
- Jeremias
Naisartistit:
1. EINI: ehdoton ykkönen, ihan liian vähän huomiota saanut, selviytyjä, ammattitaitoinen, huomaavainen keikoilla, nöyrä ja sädehtivä
2. Mona Carita
3. Nisa Soraya
4. Meiju Suvas
5. Anna Eriksson
6. Kaija Koo
Miesartistit:
1. Markku Aro: pehmeä, lämmin ääni
2. Mikko Mäkeläinen
3. Tapani Kansa- ***************************...
Meiju Suvas, Arja Koriseva, Eija Koriseva, Eija Kantola, Janne Tulkki, jari Sillanpää, Mattiesko, Matti & Teppo, Tauski, Mikko Mäkeläinen, Rami Rafael, Rami Välimäki, Berit, Eini, Eija Sinikka, Paula Koivuniemi, Kristiina Mäki, Tarja Lunnas, Tiina Ruuska, Kaija Lustila, Veera Vikman, Kaija Koo, Laura Voutilainen, Kirka, Milana Misic, Kake Randelin, Juhamatti, Katja Lukin, Miina Mikkonen, Varpu Virta (ála Dannyn taustalaulajat), T.T.Purontaka, Hannu Palo, Annika Eklund, Johanna Debreczeni, Virpi Piippo, Johanna Pakonen, Johanna Pakonen, Mia Pihkala, Minna Sirkiä, Sanna Pietiäinen, Isto Hiltunen, Tony Montana, Antti Huovila, Reija Kortet, Seppo Tammilehto, Heidi Kyrö, Saija Tuupanen, Piritta Venho, Liisa Tuhkanen, markku Ketola, Aki Hietala.
- hän on
ANNELI MATTILA, joka on samalla
MAAILMAN IHANIN NAINEN!!! - Yo-Hanna
1.Eini
2.Johanna Pakonen
3.Anna Eriksson
4.Meiju Suvas
5.Anne Mattila
6.Kaija Koo
7.Berit
8.Paula Koivuniemi
9.Anneli Mattila
10.Johanna Debreczeni - Nappi
kolme komeata, luonnollista, iloista ja hyväntuulisia miestä...Charles Plogman, Tomi Markkola, Tommi Soidinmäki....
- pilttuu
Miehistä;
Markku Aro, pehmeää ja seksikästä tulkintaa
Janne Raappana,samalla poweria ja tunnetta
Isto Hiltunen, kuolemattomat kappaleet
Kurre, miksiköhän hänen kappaleitaan ei enää juuri kuule :O(
Naiset:
Anne Mattila, pehmeä, sointuva ääni
Tarja Lunnas, tumma ihana ääni
Eija kantola, asiallinen, kaunis ääninen naisartisti - esiintyjät
miehet:
tommi soidinmäki
tomi markkola
mikko mäkeläinen
naiset:
eija kantola
anna eriksson
anneli mattila- jepulis-rane
Lista on ihan minun mieleen, mutta naisiin pitää ehdottomasti lisätä Saija Tuupanen ja vielä ihan ykköseksi.
Ja Mikko Mäkeläinen miehistä ykköseksi. - Prätkäjässikkä
jepulis-rane kirjoitti:
Lista on ihan minun mieleen, mutta naisiin pitää ehdottomasti lisätä Saija Tuupanen ja vielä ihan ykköseksi.
Ja Mikko Mäkeläinen miehistä ykköseksi.Satuitko sä näkeen Saija Tuupasen kesäillan valssissa ny elokuussa? Voi jees, miten ihana ääninen hän oli. Kaunis kuin mikä. Mun mielestä on kyl ihan ykkönen. Kari Tapio kyl kans mene mun sieluun.
- Jenna
kolme hurmaavaa miestä ovat: Tapani Kansa, Tommi Soidinmäki ja Tomi Markkola!
- Kikka
Sulla on hyvä maku Jenna ! :) Mulla on nuo samat suosikit ja naisista Johanna Kurkela ja Anna Eriksson
- Kikka
Kikka kirjoitti:
Sulla on hyvä maku Jenna ! :) Mulla on nuo samat suosikit ja naisista Johanna Kurkela ja Anna Eriksson
Eikä se Einikään yhtään hassumpi ole.
- Upside
Kikka kirjoitti:
Minä olen NIIN ihastunut Soidinmäen Tommiin artistina, että mielestäni hän on ehdottomasti number ONE !!!!
- että silleen
Kuinka joku voi kuunnella Einiä ja Anna Eriksonia siinä on kaksi joita ei minusta voi laulajiksi sanoa. Kun katsoi Annan konserttiakin niin silmät kiinni lauloi ihan kuin joku...
- kasarifani
Eini on selkeä esimerkki siitä miten unohduksissa oleva artisti voi vielä onneksi nousta..loistavilla esiintymisillä ja uusilla levytyksillä,Suomen naisartistien kärkeen.Eini on livenä mielikuvaa parempi..kuin taas joku Mattila on onneton hihihtelijä livenä..eikä vastaa mielikuvaa, mitä ostettu julkisuus ja radiosoitto antaa ymmärtää.Miten iso megatähti Eini olisi jos hänen biisejä pakkosoitettaisiin Iskelmässä ,kuten Sillanpään,Mattilan kappaleita.
Artistit eivät ole selvästikään samalla lähtöviivalla,siksi Einin nousu on upeaa ja ihailtaa katseltavaa,kaiken lisäksi hän säteilee
ja loistaa aina esiintyessään. - Heikkopäinen
kasarifani kirjoitti:
Eini on selkeä esimerkki siitä miten unohduksissa oleva artisti voi vielä onneksi nousta..loistavilla esiintymisillä ja uusilla levytyksillä,Suomen naisartistien kärkeen.Eini on livenä mielikuvaa parempi..kuin taas joku Mattila on onneton hihihtelijä livenä..eikä vastaa mielikuvaa, mitä ostettu julkisuus ja radiosoitto antaa ymmärtää.Miten iso megatähti Eini olisi jos hänen biisejä pakkosoitettaisiin Iskelmässä ,kuten Sillanpään,Mattilan kappaleita.
Artistit eivät ole selvästikään samalla lähtöviivalla,siksi Einin nousu on upeaa ja ihailtaa katseltavaa,kaiken lisäksi hän säteilee
ja loistaa aina esiintyessään.Tuo on aivan totta, että jos Einin musiikkia luukutettaisiin samalla tahdilla Iskelmä-radiossa kuin Mattilaa tai Sillanpäätä, niin EINI olisi todellakin suuri tähti! Eini todella säteilee ollessaan yleisön edessä!
Ja miten upean nousun Eini on tehnytkin!
Mutta eivät ihmiset "löydä" näin upeaa artistia, sillä ei ole soitossa radiossa joka on mielestäni todella sääli... Ihmettelen vaan???
Aivan turhaan yrittävät Iskelmä-radiossa painaa häntä unholaan... Ei tule onnistumaan..
Eini näyttää kyllä vielä, mistä se kana pissii.. Ja siinä jäävät kylmäksi Mattila ja Sillanpää ja moni muu!
EINI,
älä lannistu vaan puske eteenpäin kuin JUNA! - Samaa mieltä
Heikkopäinen kirjoitti:
Tuo on aivan totta, että jos Einin musiikkia luukutettaisiin samalla tahdilla Iskelmä-radiossa kuin Mattilaa tai Sillanpäätä, niin EINI olisi todellakin suuri tähti! Eini todella säteilee ollessaan yleisön edessä!
Ja miten upean nousun Eini on tehnytkin!
Mutta eivät ihmiset "löydä" näin upeaa artistia, sillä ei ole soitossa radiossa joka on mielestäni todella sääli... Ihmettelen vaan???
Aivan turhaan yrittävät Iskelmä-radiossa painaa häntä unholaan... Ei tule onnistumaan..
Eini näyttää kyllä vielä, mistä se kana pissii.. Ja siinä jäävät kylmäksi Mattila ja Sillanpää ja moni muu!
EINI,
älä lannistu vaan puske eteenpäin kuin JUNA!Olen myös ihmetellyt miksi esim: Mattiloita tuputetaan ja ängetään joka paikkaan. Mattilaa ja mattilaa ängetään joka kanavalla niin, että korvista pursuu!!! On hyvä kun tulee positiivista kilpailua ja vaihtelua musiikkimaailmaan.
- listani
Nais
-Anna Erikson
-Marita Taavitsainen
-Katri-Helena
Miehet
-Kari Tapio
-Janne Raappana
-Jari Sillanpää - QueenOfTheDawn
Souvareista ainakin iloisuus. Jukka ja Lasse jaksaa hymyillä ja jutella; todella ihastuttavia ihmisiä ja artisteja.
- Emppu
Anna Eriksson
Anne Mattila
Tomi Markkola
Jorma Kääriäinen
Matti & Teppo
Charles Plogman
Reijo Taipale
Maarit Peltoniemi
Paula Koivuniemi - sulla
Emppu kirjoitti:
Anna Eriksson
Anne Mattila
Tomi Markkola
Jorma Kääriäinen
Matti & Teppo
Charles Plogman
Reijo Taipale
Maarit Peltoniemi
Paula Koivuniemikahden viimeisen naisartistien kohdalla ;D :D
- laulellen vesillä
Sillanpään Jari ja Hirvosen Kari. Niitä minä kuuntelen.
- Marjaana
naisartistit;
Anna Erikson
Paula Koivuniemi
Katri-Helena
Anne Mattila
Marita Taavitsainen
Miesartistit;
Jari Sillanpää
Kari Tapio
Reijo Taipale
Janne Raappana
Antti Ketonen - iiiihanin on
Ihanin aristi vaikka joku väittäis että jollain muulla olis parempi lauluääni.
- sama
eli turha vitsailla kiroitunvijeestä
- Bella B Beda
nais ;Anne Mattila,Anna Erikson
mies Jari Sillanpää ,Tapani Kansa - lumoutunut
Saija Tuupanen: Tummaääninen, kauniisti pukeutuva ja herkkä taiteilija. Ehdoton ykkönen.
Tarja Lunnas ja Anna Eriksson mehdollisesti vielä.
Mikko Mäkeläinen mieslaulajista.Mahtavaääninen. - Tottakai -66- !!
Ihanin artisti on pitkään hienoa uraa tehnyt Eini!!
Eipä siitä pääse mihinkään!! - LINDA
TÄSSÄ MINUN SUOSIKIT:
NAISET:
EIJA KANTOLA
ANNA ERIKSSON
MIEHET:
MIKKO MÄKELÄINEN
TOMMI SOIDINMÄKI- martta
parhaat on KAKE RANDELIN JA KAUKO RANDELIN
- jartsa
Muuten Kari Hirvosella on hemmetin hyvä ääni.
- samma hääär
Mulla on aikas pitkälle sama maku, soidinmäki ja mäkeläinen ovat molemmat tosi hyviä, samoin kantola eriksson:).
- jsfcled
Anneli Mattila ja Simo Silmu
Eini - elämäni nainen (vaikka tavannut vaan kerran - olisi kiva tavata toisen kerran). "Arvostelija" kertoikin tärkeimmät ominaisuudet paitsi että hän on lisäksi mukava, kiltti, itsevarma, huumorintajuinen...
Anna Eriksson - en oo tavannut. Muistan että ehkä olen joskus kävellyt hänen ohitse jossain kauppakeskuksessa kun hänellä oli joku nimmarijakotilaisuus. En oo varma mutta tuli mieleen. Opin tuntemaan musaa vasta euroviisukarsinnassa: "OOt voimani mun" - tosi hieno biisi. Sittemmin näin telkasta jonkin Raumanmeren keikan lopun.
Siis Anneli Mattila on lisäksi ihanan näköinen, mutta hänen musaa en oo kuullut.- Riiiiiaaaa
Kyllä ne yksinkertaisesti mielestäni parhaat ovat Ketosen Antti (ja Simo Silmu) :D
- 1 samalta alalta
Varpu Virta on yksi taitavimmista laulajista ja esiintyjistä,mitä olen viimevuosina nähnyt ja kuullut.
Youtuubista löytyy hänen video laulusta Can the Can. - Alkaa polttaa
Eini! Eini! Eini!!!
- Rakastan Einiä
Kuinka joku voi olla tykkäämättä Einistä?!?! Katsokaa ja kuunnelkaa Pienet onnen hetket http://www.youtube.com/watch?v=AFhX1wLChVw&feature=related
Ehdottomasti yksi aliarvostetuimmista artisteista, aina positiivinen ja iloinen. Eikä antanut periksi, vaikka 90-luvulla ei tainnut mennä kovin hyvin (??)
- symppistyyppi
On moniakin ihania artisteja! Paras on kuitenkin Juha Metsäperä. Tosi symppis ja leppoisa kaveri ja mahdottoman karismattinen esiintyjä
- Alkaa polttaa
Olen ilahtunut, miten usein Eini mainitaan tässä. Eini itsekin varmaan punastuisi :) Hyvä Eini! Näin syksyllä keikalla ja tosi hyvä meno. Mutta tosiaan: radiosta ei juuri kuule. Miksi ei?
Lisäksi maininnan arvoisia: Anneli Saaristo, Kaija Koo, Jaana Lammi, Eija Kourimo, Maarit Hurmerinta, Tapio Heinonen; jo edesmennyt mutta kunnon Tulkitsija.
- **Bamsse**
EINI ja MARKO LÄMSÄ
- t.aivastelija
Katri Helena vain paranee vuosien myötä. Käykää ihmeessä kuuntelemassa miten soundit ovat uudet tämän Arttu Takalon bändin kanssa. Huikeeta!
- Annu.
-Mikko Mäkeläinen, mies jossa yhdistyy kaikki, uskomattoman mahtava ääni, todella upea ulkonäkö, hyvät biisit ja miellyttävä luonne. Mikko on paras!
-Arja Koriseva, artisti jolla on ihana ääni, osaa esiintyä, levytolkulla hyviä biisejä.
-Kari Tapio, legenda, upea ääni, valtavasti hyvää musiikkia.
-Tarja Lunnas, upeaääninen artisti joka on jäänyt valitettavasti vähemmälle huomiolle ja jolla on paljon hyvää musiikkia. - Suosikkini ovat
1. Juha Metsäperä: Todella upea lauluääni. Ottaa yleisönsä mukaan ja huomioi heidät, eläväinen, liikkuu paljon esiintyessään ja eläytyy laulun sanomaan, mahtava lavakarisma, miellyttävä ja lempeä luonne, komea, karismaattinen, tanssittavaa musiikkia, luonnonlahjakkuus, jne... luetteloa voisi jatka vaikka kuinka, mutta tässä joitain ominaisuuksia.
2. Janne Tulkki: Upea lauluääni, lavakarismaa on, tanssittavaa musiikkia, leppoisa kaveri, sydämmellinen
3. Mikko Mäkeläinen: Hyvä lauluääni, miellyttävä luonne, lavakarismaa on
4. Saija Tuupanen: Kaunis, hieno lauluääni, tanssittavaa musiikkia, lavakarismaa on, miellyttävä persoona
5. Jenna Bågeberg: Kaunis, lavakarismaa on, miellyttävä luonne, hyvä lauluääni
Tässä muutama suosikkini. Lisääkin löytyy, mutta en nyt kirjaa muita.- Yepreeni
Kaikki mitä sanot Juha Metsäperän ominaisuuksista ovat totta. Minä olen miltei alusta saakka seurannut Juhan uraa ja ollut mukana paljon keikoillaan. Ystävystyiumme ihan alkuaikoina, kun Juhalla ei vielä ollut omaa bändiäkään. Tunnen siis melkomoisen hyvin tuon kivan artistin. Nuo kaikki muutkin ovat miellyttäviä. Itse asiassa olen ainasanonut, ettää kukaan ei lähde esiintymään lavoille ta i ravintoloihin, ellei ole esiintymistaitoa ja lauluääntä.
- Tepreeni
Yepreeni kirjoitti:
Kaikki mitä sanot Juha Metsäperän ominaisuuksista ovat totta. Minä olen miltei alusta saakka seurannut Juhan uraa ja ollut mukana paljon keikoillaan. Ystävystyiumme ihan alkuaikoina, kun Juhalla ei vielä ollut omaa bändiäkään. Tunnen siis melkomoisen hyvin tuon kivan artistin. Nuo kaikki muutkin ovat miellyttäviä. Itse asiassa olen ainasanonut, ettää kukaan ei lähde esiintymään lavoille ta i ravintoloihin, ellei ole esiintymistaitoa ja lauluääntä.
Siis tuon nimimerkin piti olla tuossa yllä olevassa viestissä Tepreeni-. Arvostan suuresti Juhaa! Ja häänet tuntien voin sanoa, että hän on todella miellyttävä luonteinen ja upean lauluäänen omaava nuori artisti.
- yötäpäivää
Tuo edellinen lista on minun makuuni.
Edelliseen listaan vielä Kirsi Ranto ja Tommi Soidinmäki.
Jenna Bågeberg on minulle tuntematon, vaikka onkin tangokunigatar.
- Tuija Lapualta
-Janne Raappana, yksinkertaisesti upea tulkki ja hieno ääni!
-Tommi Soidinmäki, Myöskin upeaääninen nuoremmanpolven laulaja ja komia!
-Mikko Mäkeläinen, Tumma ääninen komistus!
-Neljänsuora, aina hyvä fiilis keikan jälkeen, paljon hyvää musiikkia! - fvani
Eini on paras,aika vähän soitetaan radiossa.
- jippiiiij
juha metsaperä
tommi soidinmäki
anna eriksson
anne mattila- .....
NAISET
KAIJA LUSTILA on ehdoton ykkönen naisista lauluäänen perusteella
Tarja Lunnas
Marjorie valitettavasti ei vain oo kuulunu aikoihin mitään
MIEHET
Charles Plogman Hän vetää Parhaat tanssit
Tomi Markkola
Kari Hirvonen upee ääni
ORKESTERIT
Sinitaivas
Myrskytuuli
Neljän suora
- Lapin Mies
Ehdottomasti numero ykkönen,aivan ihana.Pusi Pusi...............................
- WW
Tony Montana..Ihanan seksikäs palomies josta ei valitettavasti kuulu enää mitään. HARMI!
- Marjukka77
WW kirjoitti:
Tony Montana..Ihanan seksikäs palomies josta ei valitettavasti kuulu enää mitään. HARMI!
Yksi Suomen hienoimmista äänistä. Tiesittekös että Lea esiintyy Seinäjoella musikaalissa Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen? Tuo tumma nainen... ja mustalaismusiikki! Ah!
- rocknroll88
WW kirjoitti:
> Tony Montana..Ihanan seksikäs palomies josta ei valitettavasti kuulu enää mitään. HARMI!
No tsekkaapa http://www.tony-m.fi/joomla/index.php
- talven syliin
jo mainitun Einin lisäksi esim. gospeliin vivahtavat Petri Laaksonen sekä Hanna Ekola! Myös Taiska ja jokunen muu 70-luvulta, joka oli mielestäni suomi-iskelmän kulta-aikaa.
Nykyisistä Kaija Koo ja heh; Pelle Miljoona, "ihania" eri tasoilla! Petri Laaksosella komea ääni, ja sielukkaita lauluja. Useammin katselisi ja kuuntelisi televisiossa ja radiossa.
Näistä EN tykkää: Idols ja muut tekemällä tehdyt tuotteistetut "laulajat".- Mies kuin viini
Janos Valmunen (muistattekos?), hänestä joko piti tai sitten ei. Tosin tuo "ihana" sana tuntuu... vieraalta tässä yhteydessä.
Kristiina Mäki. Sexy ja hyvännäköinen. Kaunis äänikin.
Jenni Vartiainen ja Anna Puu näistä uusista nuorista likoista. Heli Kajo ja Johanna Kurkela. Tässäpäs näitä. - voittaa muu......
Mies kuin viini kirjoitti:
Janos Valmunen (muistattekos?), hänestä joko piti tai sitten ei. Tosin tuo "ihana" sana tuntuu... vieraalta tässä yhteydessä.
Kristiina Mäki. Sexy ja hyvännäköinen. Kaunis äänikin.
Jenni Vartiainen ja Anna Puu näistä uusista nuorista likoista. Heli Kajo ja Johanna Kurkela. Tässäpäs näitä.Reijo Taipale
- moi moi
Anneli Saaristo ja Kaija Koo. Anneli on Taiteilija isolla T:llä. Tulkitsija. Kuunnelkaa joskus Tyttö ja tanssiva karhu, jos löydätte sen jostain. Kaijassa viehättää tarinat lauluissa, maanläheisyys ja pohdiskelevat lyriikat. Melodisuus. Niin kaunis on hiljaisuus vie mukanaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840